地產博客
瀏覽人次:8179    回應:7
百步穿楊
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 樓蟹 2010-06-10 16:31:22
這位本身為地產商中人的梁生胡言亂語, 不知所謂, 為富不仁, 當遭天遣。 政府賣地, 資料清晰, 公平公開; 發展商賣樓, 小業主連真實間隔, 真正的實用面積, 設施, 完整價單, 也無法掌握, 這才叫unfair呀梁生。
2. minimd 2010-06-10 16:49:50
Agreed
3. 天眼破兵 2010-06-11 00:48:50
本人對梁志堅冇好感,因呢條友仔出名一向寸嘴,他是一位有份從百姓口袋裡尋寶的地產商人
4. to: 天眼破兵 2010-06-11 18:01:55
梁志堅只是打工仔一名, 需跨獎他.
5. 莊家 2010-06-14 17:27:38
遊戲幾時都係莊家話事,唔服可以唔玩,願者上釣,梁志堅莊閒不分,輸打嬴要,仲講埋d唔得體嘅說話,好似細路仔玩泥沙咁:媽咪,你『唔fair』,就估到佢智商有幾高,笑大人個口。 (冷笑...)
6. 王 2010-06-14 23:27:46
討厭此人
7. 樓蟹 2010-06-15 13:43:05

不要忘記, 此位梁生只是發展商的一名打手, 氣焰已可如此囂張, 其背後的大老細, 對社會及政府的影響力肯定是無遠弗屆。

真羨慕徐子淇, 現在多麼開心富泰。