地產博客
瀏覽人次:8669    回應:6
百步穿楊
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 無可挽回 2010-04-16 20:17:21
發展商最近形象插水,靠哂佢食糊嗰d代理,為表忠貞,梗係要挺身而出,為發展商講好說話,只可惜,發展商起發水樓.失實廣告同示範單位嘅醜陋,再好嘅說話都只會令發展商顯得更假仁假義,令市民更更更反感!!!
2. hongkongmaninchina 2010-04-17 16:07:14

發展商推出失實廣告同推出失實示範單位.  Yes, I am glad that now government starts to supervise the presenation of new flats in HK.

發展商起發水樓.  What can we do?

3. 同情 2010-04-17 22:32:44
坤爺都喺打份工啫, 受人二分四, 擦鞋两句, 唔講唔得, 比你咁揪, 皮肉有損,人工雖然高咗D,但都唔易賺喎!
4. 因為心uP所以費uP 2010-04-17 23:52:26

大代理能夠代理一手,泊入大碼頭,有fACE屎,有mONEY,真係打跛都唔使憂,不過,最近個碼頭嘅奸商面孔現形,各大代理緊係心uP,心uP到sHORT咗,出呢費uP一餐

5. 再同情 2010-04-18 16:37:50
"同情"講得啱,坤爺係都喺打份工啫,揪佢有Q用,有種的就揪佢老闆葉見黃。
6. 戈登 2010-04-22 03:27:25
其實陳生都係打份工姐,買唔買都係由自己決定,樓花呢家野的確係冒險左D,之但係人地美聯都係想比多個選擇比D客人,買到靚景固然係好喇,不過,如果買到唔係咁靚就慘D,一黎可能會蝕,二黎層樓仲要供,所以呢,後市動向係入市必然要看既野。 _________________________________________________________________________ 到你開地產公司果陣,我信你都會咁做,一定賣樓花,唔跟住大勢所趨,好容易落後架,自然間公司由盈轉虧。有時D野唔到佢話事架,環境所迫,就要咁做,唔做落後,創造未來。