地產博客
瀏覽人次:23532    回應:80
木鐸
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 亮劍----王先生 2012-06-12 11:11:00

有時候在收購舊樓過程中,會出現幾個單位以天價成交!!

但未曾賣樓嘅小業主咪開心住先,嗰幾個單位好可能係跨越 8 成收講門檻嘅關鍵,當發展商攪掂左呢個8 成收講門檻嘅話,拒就會爭分奪秒咁去申請强拍,最終結果係點??都唔使我開估啦!!!

2. 不惑 2012-06-12 12:39:40

 

發展商 傾向申請强拍 樓上小業主 , 還是地下商店呢?

3. 亮劍 2012-06-12 12:47:15

2 樓---

要睇業權份額,邊度可達到 8 成收購門檻嘅話就食邊一便!!

4. 不惑 2012-06-12 13:27:31

發展商 傾向申請强拍 樓上小業主 , 還是地下商店呢?

如果地下商店offer over $30000/呎,樓上可值多少?

5. 公眾對收購價難以掌握 2012-06-12 13:34:05
求救無門要賣樓時的那股焦急同無助
政府可否從旁協助,平衡雙方利益呢?
6. 亮劍 2012-06-12 13:47:42

如果地下商店offer over $30000/呎,樓上可值多少?

 

請問呢間舖嘅地點係邊處?大圍橫街同灣仔電車路都有差別喎!!

業權份數幾多呢?

係咪決勝負嘅關鍵呢?

樓上住宅同地舖差天共地都有可能,睇你長命定地產商長命,仲有邊個急啲!!

7. PN 2012-06-12 13:53:22
My understanding is that in all these buy-outs, one cannot believe in these published transaction prices. 發展商 may pay maybe 4K/sq feet but few million of other compensation etc. So..............
8. 向饭民说不 2012-06-12 14:30:06
如果业权少的单位有可能更难收购。
9. 沙塵基 2012-06-12 14:30:35

嘩! 今早因為有事出去深水埗一趟, 當然喜雅就無心情去看, 但發現此刻的經濟應該很差, 美歐債應該續步浮現於香港人的生活中, 因發覺原有的銀行早已關門大吉. 很多地鋪都執笠. 有些更說只得最後三天營業, 無他! 租金貴. 加上人民幣貴, 再加上通脹. 要圍皮得住, 真的不要說輕. 可以想像連深水埗, 長沙灣這些平民地方都可以經營不住. 似乎有種感覺好似返去沙士般. 好得人驚! 所以現在才買樓或剛換了樓的人, 真的要打醒12分精神. 今午有間垃圾地產來電. 為何叫他們做垃圾. 話說數年前我賣樓, 因賣到全城的至高價. 於是想換樓, 叫他們給我找我要的單位看. 結果那個老闆聯同上海婆經紀不斷找那些最貴及化了一半妝的樓給我看. 他們當我是水魚. 我當然不會給他們呃. 後來我更向那老闆反臉. 而我更記住這個上海婆經紀當時如何根他的拍擋如何來想呃我買貴樓. 今天, 他們二人反臉, 其實已拆檔及罵大交數年前的事了, 現在這個上海婆經紀一個人守不住, 無生意. 而他再請的經紀, 家人說每當經過他們舖面前, 都是抽著煙的垃圾經紀. 所以我更對這樣的人更反感. 其實電話已經來了多天, 我都沒接聽. 那個經紀在電話中扮到好斯文, 說我這層樓是否已不賣? 我心想我從來都沒放盤給您們, 我放給其他我現在不賣是我的事, 就算我要賣也不會給他們賺. 根著這個經紀打蛇隨框上, 再問我是否租給人, 不是, 那倒不如換樓. 我心想您都痴線, 叫我在現時最高位換樓, 是否您給我供樓先. 這是否等同叫我去死. 一想到這點. 這間垃圾地產, 真的要連入黑名單. 因他們只顧自己的生意, 根本都不理客人的實際或真正需要, 這樣做生意, 何來能得到客人的心. 更加, 這個上海婆忘記當時如何欺騙我, 我很小心眼的, 我會記足一世. 她休想得到我的佣金.    

10. 呆楞楞 2012-06-12 14:43:33

好! 木鐸今篇文章寫得真好. 寫出人性的真啼. 我最喜歡木鐸的兩句:

1) 黑天鵝更在你最無心理準備的時間出現,樓市一崩潰,哪裡還有發展商進行收購呢?這層無按揭能力,又難以賣出的唐樓,根本談不上是資產,充其量是不用交租而可以住的單位吧...

2)每個人都會有幸運之神光臨的一天,但他的到來,你是否可以果斷地把握到時機呢....

木鐸講出人是貪心的, 最重要永不面向現實, 加上不團結. 人人都有自己的私人, 所以就算有機會來到時, 都想再拿大筆D. 結果就是一拍兩散. 空歡喜一場!

11. 內地木蝨肆虐 傢俬賓館重災 2012-06-12 14:55:17

http://hk.news.yahoo.com/

內地木蝨肆虐-傢俬賓館重災

 

 

看到上面這則新聞真的好恐怖呀!....好彩我從來對傢私有極高要求, 不會隨便買平價傢俱. 我會寧住細些或平些的地方, 但週邊環境一定要好, 用的傢俱都會選擇上等材料. 好似我國內層樓為例, 連我自己都不敢相信, 我大大話話花了30多萬買全屋的傢電. 無他! 我不是晒命, 只是我有極高要求, 一些我看不起眼的蔗渣板, 您叫我掉一元去買我也不肯. 所以最後計數都嚇了我. 不過我總認為一分錢, 一分貨. 好似宜家傢私那些貨, 我真看不起眼, 您休想我花十元去買它. 無辦法性格使然. 但絕大部份的香港人, 有百分之99, 都是寧選擇平的傢私, 還要以為買到平爛的要大大聲通告街坊, 荒死無人知您好叻買到平東西. 不過我卻看不起. 因為最後自己承受的就好似新聞所言的了.

 

12. 2011年開始 2012-06-12 17:05:18

我層唐樓比其它小業主的收購价高5成

13. 掹車邊80後 2012-06-12 18:02:29
咁即係層樓舊, 有人拍門想買時應該把握機會??我間舊樓有lift, 應該有排都未到我lu
14. 2011年開始 2012-06-12 19:00:49

發展商給其它小業主的收盤價最低都比市價+5成,所以成功收盤,現在棟樓强拍中。

15. 支持任總聯匯脫鈎 2012-06-13 07:39:49
任總真的有前瞻性, 說話具有可參性. 其實聯匯實應該再次拿出來討論是否該廢除, 而跟人民幣掛鈎. 當然說人民幣未自由完全流通前不能跟它掛鈎, 但事實上, 現時跟美元, 引發了很多泡沫. 因為低息環境, 若不是政府利用SSD打壓, 但能壓多少? 因為壓到的就不會近陣子樓價仍是不斷升. 那班高官全部都是垃圾, 尤其那位金管局陳德霖. 跟著二撇雞財爺曾, 通通都是無料到, 根本就是擔心他們的官位不保, 所以最好就是返工等收工, 收工等出糧, 不敢貿然提出脫鈎一事, 事實上現時國內的製造業已經出現裁員潮, 若是有歐美訂單就不需裁啦! 更且近期國內的通脹都回落了, 這已反映歐債事實上是影響著中國, 我昨天已說過去深水埗、長沙灣的平民地區, 都見到執笠及舖位早已關門大吉的模樣. 我在想, 元洲村重建的已經入伙, 而新一期更正在收樓中, 其實無可能無購買力的需求, 例如傢私電器或家庭用品店等, 理應是有大把生意可造. 不過, 此刻卻一條街靜到無人有. 這樣不是反映基層的人正在受苦, 而那班常喜歡自稱自己是所謂中產的, 坦白講樓價升了這麼多, 您以為想換樓真的這麼容易? 說就是高賣高買. 但問題是您高買了, 難道供款支出不是相應也增加嗎? 那麼除非您份薪金真的有高過, 否則很多現時的所有中產都是往下流, 薪金給最低工資下壓低了, 不要忘記每間公司都總有最低層的員工, 這班人以前可以領很低但與他工作及能力相表現的薪金, 但自從班垃圾泛民提出要最低工資後, 作為老闆的不將中層的薪金拉低去遷就班低層的, 難道真的有老闆會自掏腰包再多付最低工資? 所以根本現時的中層都是活在水深火熱之中, 不過我都是說那句, 因為班高官活在象牙塔, 不知民間疾苦,  也沒有親身走落群眾看看, 更不會親自去大陸的基層人民生活中去領略, 所以就不想隨便更改聯匯, 事實上若不脫美元, 掛人民幣, 香港遲早死, 其實現時香港已經死到得番半條命, 依仗阿爺的自由行打救, 其實歐債已經影響國內的製造業, 那麼富有的身家可能受影響, 又點會再來香港買數十萬一個塑膠名牌袋呀! 要靠自由行, 根本遲早都會無. 數日前那個旅發局田北俊話要想方法再叫自由行更加多些來港, 根本就是可笑. 他自己做成衣業G-2000在大陸無可能不知現時製造業的景況. 更何況香港是否真的只能靠自由行就能充當全個香港的經濟? 根本就不能長久. 那個梁振英一去到這樣涉及知識層面的經濟理論時, 就絕對能反映他有沒有料到, 結果當然是無料到, 人說什麼他跟說什麼, 昨天看到一大班自私鬼為保住自己飯碗埋沒良心說不要脫鈎, 狂插任志剛, 我看到這畫面真替香港悲哀, 因為香港已經進步尾聲真的無運行了. 因為那班高官, 尤其那個匯豐的女大班一看她就知是無料到. 說不能脫鈎? 香港遲早給這班人連累死! 看到這畫面, 我更堅定, 好! 您班人想倒塌香港的前途, 不緊要, 我們作為小市民的最重要是自己懂得走位. 現在有能力的香港人可以的話, 真要面向大陸想想, 因為一日這班高官不肯想聯匯一事, 大陸反而更有機會. 您投資在大陸的更有機會升值. 那麼看到此景況更促使我有種要快點離開香港的感覺. 因為好快就會塌!   再說多點,  看到這畫面, 梁振英上場表面是一番熱血, 但因為無料到, 真的會拖垮香港的.
16. 看到一篇很不負責任的文章 2012-06-13 08:13:53

租心儀單位 又買樓投資

明報專訊】在昨天,慧雅提到在香港買樓,在不少程度上,是一投資決定,而一旦問題牽涉到投資,我們還是以投資的原則處理為上。以慧雅之見,投資的原則是永遠只重視風險與回報的考慮,而且涉及的風險是要能在自己所能承受的範圍之內。從這角度看,若因為有居住需要而做了一些自己未必可承擔得來的投資決定,是一不幸的事情。先租住心儀單位以解決居住需要,然後將資金放在沒有那麼犯本,回報前景較佳的單位上,待它升值後才換入較優質的單位,並非一不可考慮的策略。

低息環境 買樓收租風屬理性

基本上,在目前的低息環境下,在付清首期後,租金應可抵消供款支出,因此若那三成多的首期是應付得來,買樓收租不是牽涉很大風險,尤其是在目前的低息環境下,每月的供款大部分是用來還本。

從這角度看,買樓是有其吸引之處,但這決定很視乎那三成或更多的首期是否可承擔得來,以及有沒有更好用途。在目前的情况下,很多人都面對不知怎樣存放資金的問題,而買樓收租,是有理性的一面。

以慧雅之見,現時香港的情况,是有些人有不少閒置資金。這些人的數目不是太多,不過相信也有十多萬人,而這批人的財富實在不少,而他們加起來的資金,相信已足以支持本港的樓價有餘,而且這還未計及來自海外和國內的資金。

從這角度看,現時香港樓市的現象之一,是富人的資金實力令到優質單位的價錢逐漸與一般打工仔的收入脫節。因此,不少打工仔面對的困境,是心儀單位與自己的距離是愈來愈遠。這是一社會問題,有機會再談。

施慧雅 mscya88@yahoo.com.hk

-----------------------------------

1) 這個作者不知是何許人也! 竟不知當下要買樓收租, 最少要付5成的首期, 還敢說付3成首期可以將租金抵銷供樓? 完全不知所謂!

2) 她叫人自己租屋住, 再拿首期買單位放租, 完全是叫人去死的不切實說話. 無用腦!

3) 這個作者都不知是什麼人, 她以為買樓收租就一定無風險? 她以為好理所當然是月月一定有租收? 她忘記會有納空租期, 要嚴選客...要交物業稅....總總都是有成本的, 從這個作者看來, 她一定是未曾試過買樓收租. 完全不知當中的情況是如何. 就貿然鼓吹叫人買樓收租,而自己實際要住的卻反而要租樓? 真的莫名其妙! 不知所謂,

我都不知經濟日報點會請到這些無料到的人去寫文章, 還以為自己是對的? 可見現時媒體的質素是如何低劣!  

17. TO 16 2012-06-13 08:42:44

係明報,不是經濟日報。

 

她只是提出買樓自住的風險,但沒有一併列出租樓的風險,無可否認這篇文章寫得草率,我想沒人認真看待的

18. 亮劍----王先生 2012-06-13 09:03:11

1) 這個作者不知是何許人也! 竟不知當下要買樓收租, 最少要付5成的首期, 還敢說付3成首期可以將租金抵銷供樓? 完全不知所謂!

 

小弟弍拾多年前就真係用施小姐呢個方法去首置,拒嘅理論有基礎!

買樓收租,然後租屋住嘅情況大把,最常見於高級公務員,拒哋可以平租住尊貴地段大屋,但為着退休之後居住問題,都會買翻層樓揸手,而呢間屋唔通用來養小黑咩?

緊係放租俾人幫手供樓啦,問吓啲住緊政府宿舍嘅公務員啦!!

 

2) 她叫人自己租屋住, 再拿首期買單位放租, 完全是叫人去死的不切實說話. 無用腦!

 

租間近返工地點或阿媽嘅新樓,省回時間及交通費!

然後睇餸食飯買間偏遠細樓對沖上升風險,唔少人做緊,你貴人事忙無留意啫!

 

3) 這個作者都不知是什麼人, 她以為買樓收租就一定無風險? 她以為好理所當然是月月一定有租收? 她忘記會有納空租期, 要嚴選客...要交物業稅....總總都是有成本的, 從這個作者看來, 她一定是未曾試過買樓收租. 完全不知當中的情況是如何. 就貿然鼓吹叫人買樓收租,而自己實際要住的卻反而要租樓? 真的莫名其妙! 不知所謂,

 

其實做乜都有風險,而且用呢種方法置業嘅「K 屎」,通常都係揾倒租客先行動嘅,區區小弟第一層樓就係咁玩!

 

我都不知經濟日報點會請到這些無料到的人去寫文章, 還以為自己是對的? 可見現時媒體的質素是如何低劣!  

 

睇清楚好似係明報喎!

 

19. 亮劍----王先生 2012-06-13 09:37:00

她一定是未曾試過買樓收租. 完全不知當中的情況是如何. 就貿然鼓吹叫人買樓收租!!!

 

你如果覺得作者老點,要數臭拒嘅話,請順手話埋我!

就係年幾兩年前,我就同一對 80 後青年咁玩----

 

1) 買層百七萬嘅沙田樓,然後同銀行報自住借足九成 (兩成係按揭保險)!

2) 地產代理已神早準備定兩年租約,租客係兩名中國來嘅留學生,仲預交一年租金!

3) 自動轉賬準時還按揭,銀行理义你,唔通自己走去貼街招、買廣告話你做左收租佬咩!!

20. 强拍 2012-06-13 10:35:57

12. 2011年開始2012-06-12 17:05:18

我層唐樓比其它小業主的收購价高5成

發展商給其它小業主的收盤價最低都比市價+5成,所以成功收盤,現在棟樓强拍中。

人心不足,比市價+5成还不賣, 難道強拍價可以更高嗎?

 

 

21. X觀點 2012-06-13 10:45:41
樓上 , 我不同意你所言 , 出租物業是要填報R309給物業估價署 , 銀行一定會知道你出租 , 除非你不報 , 但這是犯法 , 同時你自己也不能控告租客如果將來他違約 !
22. X觀點 2012-06-13 10:55:53

小弟弍拾多年前就真係用施小姐呢個方法去首置,拒嘅理論有基礎!

買樓收租,然後租屋住嘅情況大把,最常見於高級公務員,拒哋可以平租住尊貴地段大屋,但為着退休之後居住問題,都會買翻層樓揸手,而呢間屋唔通用來養小黑咩?

緊係放租俾人幫手供樓啦,問吓啲住緊政府宿舍嘅公務員啦!!

這種方式也是犯法 , 屬於詐騙政府房屋津貼 , 時不時有人被抓!

23. 亮劍----王先生 2012-06-13 11:04:23

出租物業是要填報R309給物業估價署 , 銀行一定會知道你出租 , 除非你不報 , 但這是犯法 ,----

 

絕對同意你所講,但係香港應該有 2 成人將層樓出租之後,無去打厘印同填報R309,政府如要嚴格執法,好多人會俾抽稱!

24. 亮劍 2012-06-13 11:14:42

這種方式也是犯法 , 屬於詐騙政府房屋津貼 , 時不時有人被抓!

 

請問曾蔭權如果住禮賓府,然後出去買層樓租俾人,等退休之後收翻層樓自用,有無犯法??

 

 

25. 寄生虫 2012-06-13 11:31:15
市民被銀行誤導咗幾十年已入晒腦,銀行因怕業主吾要樓走佬吾還錢,所以首選對像是自住樓,其實收租樓才是風險最低的置業方式.
26. to 19 2012-06-13 12:52:02

1) 買層百七萬嘅沙田樓,然後同銀行報自住借足九成 (兩成係按揭保險)!

2)地產代理已神早準備定兩年租約,租客係兩名中國來嘅留學生,仲預交一年租金!

3) 自動轉賬準時還按揭,銀行理义你,唔通自己走去貼街招、買廣告話你做左收租佬咩!!

按揭保險只批自住樓,即係又搵政府着數,仲要教壞嗰兩個八十後......

27. TO 23 2012-06-13 13:04:15

出租物業是要填報R309給物業估價署 , 銀行一定會知道你出租 , 除非你不報 , 但這是犯法 ,----

絕對同意你所講,但係香港應該有 2 成人將層樓出租之後,無去打厘印同填報R309,政府如要嚴格執法,好多人會俾抽稱!

 

我都有收租,不過絕不慳R309,你都唔好咁大聲啦

還有,曾蔭權和部分公務員其身不正,咁你都唔好歪理當真理黎鼓吹啦

發咗財咪立下品囉

 

28. 亮劍----王先生 2012-06-13 13:32:06

按揭保險只批自住樓,即係又搵政府着數,仲要教壞嗰兩個八十後......

按揭保險只限自住樓係近呢年幾先實行,而且申請按揭保險係要俾保險金,絕無搵政府着數!

兩個八十後須然夾埋揾三萬幾,但只得弍拾皮係手,唔遊走係灰色地帶點上車?

 

我都有收租,不過絕不慳R309,你都唔好咁大聲啦

我弍多年前買第一個物業係用有限公司持有,打足厘印,俾足政府費用(當時按揭息成 10 厘樓上,所以幾年都唔使納稅)!

第一層樓止賺之後,我都買過樓自住,但係用私人名,有幾年我供唔掂層樓,就返屋企瞓廳,層樓就租出揾人幫手供,我照打厘印報正稅,銀行無找我麻煩喎!

29. 强拍 2012-06-13 13:38:08

to:1. 亮劍----王先生

但未曾賣樓嘅小業主咪開心住先,嗰幾個單位好可能係跨越 8 成收講門檻嘅關鍵,當發展商攪掂左呢個8 成收講門檻嘅話,拒就會爭分奪秒咁去申請强拍,最終結果係點??都唔使我開估啦!!!

 

如果單位四周(20+年)以上新樓都$8000/呎, 強拍價會如何?

 

""以實用面積七百四十二呎計,呎價不足三千元,殘得怪可憐。以鰂魚涌為例,不少舊樓炒收購概念,賣予二手投資者,造價由七千多元至萬多元不等(以實用面積計),一水之隔的尖沙咀賣三千元不到,明顯是賤賣""

深水埗的唐樓摆出地產舖,隨時都有$5000+, 分明是十萬火急的極端個案

至於木鐸作者文章傾向說出極端小業主造發達夢, 但很多不知價的小業主時時低30%市價被迫售出, 中間價是誰賺呢?


""土地註冊處登記的成交金額不能完整地反映收購價等,都令公眾對收購價難以掌握""

中間人經常低市價20-30%強迫小業主賣樓(手法都唔使我開估啦), 但是小業主只討個市價換樓啫!

作者可否為一些要求合理市價的小業主而被迫強拍說公道話?

30. 亮劍 2012-06-13 13:55:00

還有,曾蔭權和部分公務員其身不正,咁你都唔好歪理當真理黎鼓吹啦-----

 

唔知你識唔識得啲高級紀律部隊成員朋友,當拒哋累積一定年資之後,就會被編排宿舍,呢啲政府宿舍唔少係位於傳統豪宅區,講緊成千多二千呎,但只要俾市價幾成就租倒,唔要嘅人真係要捉去驗腦!

但唔撈就要交翻間屋出來搬走係致命傷,唔通堂堂高級警司退休後,走去同你申請天水圍 XX 宛居屋咁攪笑??

或者好似曾蔭權咁,臨退休先四周圍揾間有睇面嘅屋租先叫正路??

31. 中間人 2012-06-13 14:15:04

好多舊樓小業主都係自住,如果對家願意好似市區重建咁用7年樓齡計出價基準,都可以換到好理想的居住環境(當然相比現住舊樓)。就算唔自住,都叫換到間保值能力好啲嘅有lift樓。

你可以話要賺盡,唔比中間人賺價,不過咁係有代價,包括要忍受破舊居住條件同有心理準備長期唔變現,如果唔係都好難賺呢個價。

到你不得不賣時,市場上本來就唔多散客有興趣,咁就真要跪地求對家了。

32. 亮劍----王先生 2012-06-13 14:19:10

地產發展商收齊八成業權之後,就會去申請强拍,同時會拿拿臨做前期工作,當然地產發展商會攞住呢把「强拍尚方寶劍」去老屈剩餘嘅小業主,以便快快手拆遷起樓揾真銀!

 

但呢個世界,一樣米養百樣人,肯定有啲人唔肯就咁攞錢搬走,咁就打官司囉,打親官司一年起碼,但傾緊個强拍價係年幾前喎老友!

 

香港樓市一年升幾成,閒過立秋,到强拍當日,小業主可以同揸住八成幾嘅發展商爭咩?底價成交十常八九,呢個價當然俾市價低啦,因為這是年幾前嘅價!

33. 亮劍 2012-06-13 14:41:03

政府做嘢其實好君真,强拍底價係經過仲裁嘅,但有如之前所講,係過去式!!

 

本來公開拍賣會改善時差呢個問題,但有樣嘢叫「家家有求」,今日你將個成交價由過去式變現在式玩行家,咁最好你玩完人之後就揾夠去退休,否則當你下次做「大奸狗」去强拍人嗰陣,你都要用市價先收齊業權!!

 

小業主沒名無姓,幫拒無着數,又得失「行家」,阿水來做??

 

四個字講曬----「自求多福」!

34. 板伐俳 2012-06-13 14:47:45

回"亮劍----王先生":

首先,我是16樓不同意那位作者的貼文回應者。

大家都只是討論問題,我拿出來發表自已意見,我沒得罪過您, 您何需激動地要用上紅字來回應呢!您懂不懂什麼叫做禮貌與尊重!

您要逐句來插解我的意見,那我也用回同樣的手法來對待您。尊重您才叫您做王先生,否則叫您一句做垃圾又何妨!

第一) 您作為公務員知法犯法,利用納稅人的房津去買樓然後出租物業以取得利益,這點我雖不知您是誰,若我知您是誰,我真的會去舉報您,您可能連份長糧都掉埋!

第二) 作為公務員已經是鐵飯碗,您看看您9點03分一上班已經來回應我,都不是專心工作,已是來網上玩耍,那麼我們作為納稅人真的有您這種公務員而感到可悲!

三)更加,您以為您好威懂得教80後走法律,可以大大聲說出來,您不感到愧疚? 您不是教人用正道去做人,您以為這種行為對您的80後世侄是會有幫助嗎? 萬一您的80後朋友一個唔該連份工都無埋,跟手租客報串給銀行及稅局,您估您會如何面對您的80後世侄的父母?您如同陷人家於不義無分別,直至一點去說您簡直叫他去死一樣!您認為您這種人要得人歌功讚頌嗎?

四) 見到亮劍先生真的是呃政府擺明無報過稅,因為連網友說錯向差餉報的那份根本就不是 R309,正確是那一份,您作為公務員無理由會不知的,所以請您自己去找清楚。不會在此吹水當秘笈。

五) 還有您這位垃圾,言詞好似以為自己最叻那個,講到銀行鬼叉您?阿垃圾先生呀! 您借9成,有二按,叉您的除了是銀行外,還有按揭保險公司,按揭保險公司是會時不來抽秤您的,是什麼手法,我也不想教曉您這種垃圾自大狂的人,等您個80後以為捧到您上天的世侄屆時碰釘時,您就會知道,因為連這份最基本的知識您都不懂,根本無需要在此吹水囉!無人會服您的!

35. 發財立品 2012-06-13 14:54:15

唔知你識唔識得啲高級紀律部隊成員朋友,當拒哋累積一定年資之後,就會被編排宿舍,呢啲政府宿舍唔少係位於傳統豪宅區,講緊成千多二千呎,但只要俾市價幾成就租倒,唔要嘅人真係要捉去驗腦!

但唔撈就要交翻間屋出來搬走係致命傷,唔通堂堂高級警司退休後,走去同你申請天水圍 XX 宛居屋咁攪笑??

或者好似曾蔭權咁,臨退休先四周圍揾間有睇面嘅屋租先叫正路??

佢地好多係食長俸,出2/3個月糧,就算唔要公屋都租到體面嘅單位(當然不是你所說的富貴地段),相比一般小市民退休已經好好。呢啲就叫高薪養廉,只保障有合理的生養死葬,唔係富貴終老。

我識得嘅退休公務員唔係住公屋租私人樓,就係同仔女住,我又唔覺得好無面。

順便講句,我去賣咸鴨蛋阿爺都係AO,仲係四大探長年代,不過讀過私塾話有所為有所不為,最後三代人同住佢嗰層華員宿舍,在公立醫院終老,無多餘身家。

我唔知你心目中公務員應該係點,不過第一日入政府就知唔好貪。當然而家部分人抱僥倖心理,希望你唔好以呢啲違規行為作為標準。

 

36. 板伐俳 2012-06-13 14:56:07

還有阿垃圾亮劍先生,您不要吓吓子搬出您20多年前的事來說就以為自己好威,您知不知道最近政府在做什麼?您20多年前時值英國鬼,他們無認真捉您,只能夠說您好彩,但不代表現時也如此,我可以向您說現時政府對於炒樓及出租都捉得很緊,更加上您20多年前阿毛阿伯很多都無知識,您行差踏錯無人會理您,因為根本都無人知您做什麼,但現在呢?大家的學識層面豐富了,您只要稍一好似您大口氣口臭般,您估您的隔離鄰舍或租客或朋友們,會不會暗中舉報您?所以您不要拿20多年前那套來作威作福好了!我實在看不起您這種垃圾人!

總之,您這位垃圾先生話人家要自求多福,其實最要自求多福的人就是您自己,您講得20多年前的事,相信您現時應在50多歲吧!按理由會可能說話如此輕挑!請您好好修膳您自己的作為,不要做害人害物的事,否則上天一定會給您回應的。

37. 板伐俳 2012-06-13 15:03:30

有點我都想反駁阿垃圾亮劍先生,他講到公務員退休去住公屋好似好失禮?我身邊的朋友正正是好多當差的督察,退休後拿公屋住,然後慢慢噗份長糧,我唔覺得是失禮,反而好羨慕他們有這份福氣拿到香港的福利,反而是我們不是公務員的,才要這麼辛苦想靠層樓發達,等下半世好過些,目的都只是為老來的生活著想。若果明知退休後公務員可以拿公屋住到死,我不見得是什麼掉假,反而是人間天堂,因為連老來的生活都有政府早已給您想去,不似我們不是公務員的要自己想。

另外,您說到高級公務員不住宿舍,不買樓出租是傻的?

我都完全不同意您的說話,您既然說得是高級公務員有福利可以住平價宿舍,那麼既然拿了這個福利,就不該再呃政府買樓收租有另外的收入。您還說到您不需交物業稅政府無叫您交,好似皇恩恩賜?真係歪理當道理!

我現在才明白為何香港會沉,就因為多得好似您這類垃圾的公務員,令到香港多了您這賣垃圾人!

38. 板伐俳 2012-06-13 15:05:14
這位亮劍及曾蔭權都係香港的敗類,貪得無厭!
39. 寄生虫 2012-06-13 15:08:45
這个網頁好耐冇咁熱閙過,不枉小弟前兩日冒費青放炸藥,今日終於引爆咗.
40. 樓上39樓 2012-06-13 15:23:30

樓上39樓, 請您不要係到囉彩. 您放了什麼炸彈咁巴閉? 係亮劍今日月事到, 或者係更年期, 再或者剛剛俾老細罵他顧住上網唔工作, 所以才發神經來罵網友. 不過您都唔好得去邊, 您真係典型香港人見邊處有著數或有彩就想過來駁一份, 想拿您最威? 阿寄生虫, 請您不要人如其名, 踏實做人吧!

41. 亮劍 2012-06-13 15:26:13

 

唔使咁激動,對事不對人,我用藍字回好唔好!

 

第一) 您作為公務員知法犯法,利用納稅人的房津去買樓然後出租物業以取得利益,這點我雖不知您是誰,若我知您是誰,我真的會去舉報您,您可能連份長糧都掉埋!

第二) 作為公務員已經是鐵飯碗,您看看您9點03分一上班已經來回應我,都不是專心工作,已是來網上玩耍,那麼我們作為納稅人真的有您這種公務員而感到可悲!

 

 三)更加,您以為您好威懂得教80後走法律,可以大大聲說出來,您不感到愧疚? 您不是教人用正道去做人,您以為這種行為對您的80後世侄是會有幫助嗎? 萬一您的80後朋友一個唔該連份工都無埋,跟手租客報串給銀行及稅局,您估您會如何面對您的80後世侄的父母?您如同陷人家於不義無分別,直至一點去說您簡直叫他去死一樣!您認為您這種人要得人歌功讚頌嗎?

 

真係唔好意思,我同兩個 80 後都無福份做公務員!

而租層樓俾人唔報稅,一定係租俾熟人乃常識!

 

四) 見到亮劍先生真的是呃政府擺明無報過稅,因為連網友說錯向差餉報的那份根本就不是 R309,正確是那一份,您作為公務員無理由會不知的,所以請您自己去找清楚。不會在此吹水當秘笈。

 

我唔係公務員,俾人陰左,IRC5712 我有報足,呢個答覆滿意嗎?

 

 

五) 還有您這位垃圾,言詞好似以為自己最叻那個,講到銀行鬼叉您?阿垃圾先生呀! 您借9成,有二按,叉您的除了是銀行外,還有按揭保險公司,按揭保險公司是會時不來抽秤您的,是什麼手法,我也不想教曉您這種垃圾自大狂的人,等您個80後以為捧到您上天的世侄屆時碰釘時,您就會知道,因為連這份最基本的知識您都不懂,根本無需要在此吹水囉!無人會服您的!

 

按揭保險只限自住樓係近呢年幾先實行,而且申請按揭保險係要俾保險金,絕無搵政府着數!

呢两個 80 後過多半年會收回層樓再賣走拒,兩年租收足無事,連本帶利現在有成百多萬首期,加埋拒哋升左職,可以揾拒哋夢想居所,在現今呢個社會,樓價咁貴都班倒成百萬做首期,我對得住天地良心!

42. 這位亮劍 2012-06-13 15:31:09

這位亮劍他說"有幾年我供唔掂層樓,就返屋企瞓廳,層樓就租出揾人幫手供,我照打厘印報正稅,銀行無找我麻煩喎!"

嘩!真係衰到無人有, 供唔起要返去痴老母. 這些就是孝順仔女的行為? 所謂無大頭就不要戴大帽. 唔知醜! 同係到作威作福以為自己好威識得拿政府著數.

43. 好心您啦亮劍 2012-06-13 15:35:05

我唔係公務員,俾人陰左,IRC5712 我有報足,呢個答覆滿意嗎?

阿亮生, 您好明顯仍在吹水當中, IRC5712? 不要笑死人啦! 您要吹水返去同您小三吹, 唔好係到教壞人. 誤人子弟, 這麼多人插您, 您都不知自己錯在那兒? 好心您就收聲啦! 唔好自暴其短, 俾人笑死! 失禮及影衰晒香港人!

44. TO 39 2012-06-13 15:38:22
多得哂你.
45. 吹水皇亮劍 2012-06-13 15:40:27

而租層樓俾人唔報稅,一定係租俾熟人乃常識!

常識?您無聽過唔識唔食! 越係熟人越會煮您一沸熟! 我都係奉勸您, 做人對得住天地良心, 唔好教壞班出世未深的80後. 您自己衰就好, 唔好連累這班是香港未來棟樑的80後. 我們將來都係靠他們幫香港發達有前途. 若果好似您般教壞人, 那麼香港又點會有前途呢? 您已是50後的老人家, 等上天堂可以係到散播教壞人的信息, 但係我們比您仍年青, 我們仍要在香港幹活. 我唔想將來的香港變成您這種專教人拿著數, 呃政府的爛臭飛! 唔該您啦!

46. 將軍 2012-06-13 15:43:17

亮劍----王先生:我唔係公務員,俾人陰左..

抵您死啦! 您這種社會敗類, 不給人炒才是奇蹟, 相信您一定做了不少違法、違背良心的事. 個天遲早會對您有所行動的! 您好自為之!

47. 亮劍 2012-06-13 15:45:13

做中高級公務員要申報資產,每年都要公報大白於天下,据知唔少人都有一個以上嘅物業,唔通空置哂拒哋咁浪費?

拿政府房津置業,然後再出租揾政府老襯緊係死罪,但住宿舍再置業出租,而又報正稅都唔得,咁公務員點對抗通脹?

48. 寄生虫 2012-06-13 15:48:32
樓上40樓
我改得呢个名就預咗吾踏實做人,我係真小人你係偽君子,人,係50笑100
49. 亮劍 2012-06-13 15:55:23

按揭保險只限自住樓係近呢年幾先實行,之前做落嘅「 K 屎」,係合法俾人借九成去做包租公,咁犯乜嘢法??

 

我自己買第一層樓係以有限公司持有,會計師樓唔睇你盤數照簽,牌到釘埋你!

50. 亮劍 2012-06-13 16:27:57

阿亮生, 您好明顯仍在吹水當中, IRC5712? 不要笑死人啦! 您要吹水返去同您小三吹, 唔好係到教壞人. 誤人子弟, 這麼多人插您, 您都不知自己錯在那兒? 好心您就收聲啦! 唔好自暴其短, 俾人笑死! 失禮及影衰晒香港人!

 

先報差餉物業估價署嘅物業祥情申報表,稅局間唔中又整份物業稅唔知乜嘢 IRC5712,每年又要報 BIR60----係公務員先知攪邊科!

51. 亮劍 2012-06-13 16:37:45

嘩!真係衰到無人有, 供唔起要返去痴老母. 這些就是孝順仔女的行為? 所謂無大頭就不要戴大帽. 唔知醜! 同係到作威作福以為自己好威識得拿政府著數.

馬死落地行,唔通學美國人玩破產?

我納足稅,出來做嘢之後無揾過政府一分一亳房屋、醫療、教育福利,拿政府著數從何說起?

52. 殺蟲水 2012-06-13 16:44:09
樓上寄生蟲,跳七里都未夠遠,我跳九里九次重得呀!!
53. 發財立品 2012-06-13 17:02:38

亮劍兄

逼不得已回家人住是可以理解的。

一直很佩服你的street smart,不過今期你真有點走火入魔。

其實公務員就算一世唔升遷,差不多每次薪酬調整都跑贏通脹,而且他們人工本已比市場高,只要無不良嗜好他們有錢剩。當然有人選擇幫仔女付首期或供出埠讀書,也有不少人一心想炒股增值。

生活富貴真談不上邊,這就是公務員。如果要好像現在的高官"見過世面才知點做有錢人"而取巧謀私利,還要這樣合理化,我們的下一代怎辦?

 

54. 2011年開始 2012-06-13 17:57:12

TO:20 强拍,

唔賣果2個係釘來的,想拖住发展商扭多D。

55. 寄生虫 2012-06-13 19:03:40
To52
咁我系國際機場男廁入面等你,包跳得你開心又寫意
56. 金融核彈 2012-06-13 23:46:00


下星期歐債爆金融核彈,炸到你散,熊仔穩坐釣魚船,開大餐食肥牛。

任總希望在港元再跟隨美元大幅貶值前,盡快脫勾,否則,香港人身家再縮多最少3成,通脹好快雙位數上升,泡沫立即被刺破。


57. X觀點 2012-06-14 00:47:06

出租物業是要填報R309給物業估價署 , 銀行一定會知道你出租 , 除非你不報 , 但這是犯法 .

寫錯左應該係CR109, 記住一個月內就要填報, 否則要加多附加費!

58. 亮劍----王先生 2012-06-14 08:53:41

小弟有嗰句、講嗰句,但唔會無中生有,如有錯誤及得罪,還請各界多多包容!

1) 買層百七萬嘅沙田樓,然後同銀行報自住借足九成 (兩成係按揭保險)

接受各位講法,主理金融政策嘅官員已督導銀行與按揭保險公司斷左呢條米路,呢度講緊過去式,現在行唔通!

2) 地產代理已神早準備定兩年租約,租客係兩名中國來嘅留學生,仲預交一年租金!

因為經記有發牌制度,而租客同業主雙方唔識,當時經記已同我朋友打埋厘印,費事俾人唧濕,而兩個世侄之後都有報稅。

3) 自動轉賬準時還按揭,銀行理义你,唔通自己走去貼街招、買廣告話你做左收租佬咩!!

我嘅底線係唔能夠犯法,呢度講緊係唔俾銀行知你做左收租佬,兩年前銀行大水浸,你自住或出租,隻眼開、隻眼閉,現在當然行唔通!

 

最後提吓公務員嘅房屋福利,總括來講有宿舍及房貸,房貸又可用作供屋或租樓用,但不能領雙重房屋福利!

 

此等資助只限自己、家人及女傭人居住,絕不可分租及空置,否則坐監都有份!

 

而攞左呢啲房屋福利自住之後,呢啲高級公務員仲可唔可以「投資」買樓,還請做緊政府工嘅人仕指教!!

59. 亮劍----王先生 2012-06-14 09:00:37

X觀點--

 

差餉物業估價署嘅物業祥情申報表是否 =  CR109?

60. "敗家仔聯盟永遠榮譽會長 -- C.Y." 2012-06-14 10:27:07

全力支持 "敗家仔聯盟永遠榮譽會長 -- C.Y." 停止增加自由行城市配額, 等班中小企、中產業主斷水斷糧等死!!
但請 C.Y.會長記得上任後每月派$6,000蚊俾我地使喎!!
您知啦~~ 我同您都係 敗家仔 黎!! 呵~~呵~~

61. X觀點 2012-06-14 11:27:06

表 格 號 碼 表 格 名 稱
RVD 431A(S) 表 格 CR109 - 業 主 與 租 客 (綜 合) 條 例 - 第 IV 部
新 租 出 或 重 訂 協 議 通 知 書

http://www.rvd.gov.hk/tc/forms/form2.htm

62. 回王亮劍 2012-06-14 14:05:17
好心您啦! 根本我們都不想看您寫的, 您一時說一樣, 一時話納足稅, 跟住人家話您, 您連填邊份都唔知. 不要左口打右咀, 小心天打雷騁. 您要在網上吹人可以好容易, 但做人如何連自己那關都過不了, 就無謂吹. 明知有做違法事, 就衰衰地認了它. 無人會笑您的. 一時話租給熟人, 一時卻話經紀拿正牌? 根本您講的都九唔搭八. 您連自己想說什麼都未清楚. 好心就唔好吹水.
63. PETER PAKER 2012-06-14 18:03:57

To: 62/F

 

综合看完之前嘅 comments , 我初觉得你应是想塭人出氣個种 , 又或者可能係D眼红人地果种憤青 o

 

係有可以情況下 , 可以走到精面你都會走啦 , 人之常情 , 包括唔打 stamp duty 避稅、借9成去投資 , Given that 你唔係公务员 , 不过王生只是分享一下一D精面办法 , 我26歲都借個9成半去半住半炒 , 有咩問題???  況且 , 我要俾成 3.75% 按揭保费 (借貸额) , 9成半+25年

 

人地亮生話冇錢盤番阿媽到住 , 有咩问题??  人地家事啫 o 

 

64. PETER PAKER 2012-06-14 18:04:52

To:  亮劍----王先生

 

亮生 , 其实都有D 慶 , 厘個世代D人係包容唔到其他意見 , 一有与他们理念不同的睇法 , 就会鬧个不停 , 即使你見、你所知的东西比佢地多 , 所以越叻溉人就会收埋自己 , 继續自己的大计 o  

 

当見到有人用高价買楼、消費 , 厘班憤青就会以自己之标準話不合理 , 要打壓 , 大吵大鬧 , 但係其實唔知人地咩底细 , 我試過將我知关于樓市数据、统计作讨论 , 最终比人鬧到要我、家人死 , 但何罪之有呢??   所以 , 都冇咩好講

 

現今, 走得最前o既人不太多受人接受 , 以前D 人鈡意聽人点发达 , 好想学番1招半式 , 现在D人話好巴閉咩 , 得閑去 enjoy 好過 , 然后眼红人地发达 , 现今大部份都係冇咩用 , 反正自己都上岸 , 冇佢 o甘 好氣啦 !!!!

65. 發財立品 2012-06-15 08:06:26

關於公務員買樓投資一點,第一我自己不是公務員,可能有些地方說不準,我只可憑身邊人經驗分享。

以我所見,很多申請了房屋福利都不會再以自己名義買私樓,擔心出事無長俸。我想應該行不通。

 

66. TO 65樓. 發財立品 2012-06-15 10:58:36

TO 65樓. 發財立品

 

(10):什麼是雙重房屋福利?

(10)居住於部門宿舍的人員,如同時享用其他公共房屋福利,或配偶僱主所提供的房屋福利/津貼,便違反公務員事務規例第五章第809條防止享用雙重房屋福利的規定

 

違者可能須向政府支付或退還一筆適數的款項,例如所佔住的宿舍之市值租金加上利息;以及遭取消享有各類公務員房屋福利的資格。同時亦有可能須接受紀律處分;並或因構成刑事罪行,而須要面對法律訴訟。公共房屋福利包括下列各項,但並不只限於所列各種福利。

(a) 租住公屋單位
(b)
租者置其屋計劃
(c)
可租可買計劃
(d)
居者有其屋計劃
(e)
夾心階層住屋計劃
(f)
自置居所貸款計劃
(g)
首次置業貸款計劃
(h)
置業資助貸款計劃
(i)
任何由政府或公帑資助機構提供的房屋福利或與房屋有關之福利

 

 

67. TO 65樓. 發財立品 2012-06-15 11:55:19

  现时,行政长官及其问责团队如遇潜在利益衝突,现有若干制度作制衡及防止。其中,就个人利益或投资设有申报机制,行政长官、行政会议成员及其政治委任官员均需(行政长官则为自願)填报「行会利益申报机制」,如作为行政会议非官守议员的各局长有甚麽楼房、物业、资产、持有股票等作申报,而相关公众亦可以查阅有关资料。另外,就接受利益或款待规管机制,《防上贿赂条例》的第3条、第10条、第8(1)条则适用於政治委任官员,而第10条有关来历不明财产则同时适用於行政长官;而政治委任官员则要遵守《政治委任官员守则》(行政长官则为自願遵守)。

  ‧清华大学中国法律研究生 朱家健‧

68. TO 65樓. 2012-06-15 12:09:47
在捧著“鐵飯碗”的同時,必然受諸多約束。

  根據《接受利益(行政長官許可)公告》,香港公務員事務局亦要求可取得市場敏感資料的高層人員須定期申報其在香港及其他地方的私人投資

69. 回63樓 2012-06-15 14:37:27
您好明顯理解力甚低, 憤青的才是您. 那位亮劍講到明如何教人呃政府福利. 您都仍去撐他? 您有沒有問題呀? 係您理解力低, 還是您不懂看繁體字呀! 我唔想歧視您, 但您寫得簡體字, 好明顯已經不再生活在香港, 您知多少關於出租物業要做的一大蘿法律事情呢? 若果您不懂, 您大可以上網去找找, 大把人會教您如何做, 您看完回來才再罵誰是憤青. 那個亮劍先生好明顯就係作大, 吹水, 因為若果您的有收過租, 有些細節您會看到亮劍根本什麼都不懂, 亂說一通, 您仍去撐他? 您無事嗎?  憤青才是您! 您罵人前請有相關的認知才去罵, 否則反見您是如何耙頭當泥頭.
70. 亮劍 2012-06-16 09:53:44

您好明顯理解力甚低, 憤青的才是您. 那位亮劍講到明如何教人呃政府福利. 您都仍去撐他?

 

可能你殺紅了眼,請你從頭到尾再睇一或兩遍,我邊一句教人呃政府福利?

遲或無報CR109?罸幾百!係福利嗎?

如果你唔係做差人,有日你個朋友話俾人整左張 570,你會知拒收到「牛肉乾」嗎?

但唔在報稅表申報物業出租收入,係逃稅罪,監都有得坐!!

 

我認有用埋啲旁門左道方式去呃呃騙騙,但只限銀行及香港按揭證券有限公司,可能嘅後果會係收警告信、加息差、補首期差額、提早清還按揭餘額等!

但自從 2年多前按保只限自住,年多前 SSD及非自住樓最少俾一半首期,加埋舊年正面信貸資料庫全面實施,同銀行報自住實放租嘅情況,少左好多,因此我先係度穿橋!

 

係度穿開就穿,畫公仔要畫埋條腸出來,任何人將層樓租俾人而唔去打厘印同報稅,係要做好多前期工作嘅,例如層樓係租俾信得過嘅親朋好友,仲要搜集齊大家過去嘅合照,而以出席婚禮、滿月洒、郊遊等係最佳選擇!

當然一定要以現金交收乃指定動作,咁如果有日稅務局揾到上門,就仲可以用免費招待做理由解籤,咁最惡劣嘅情況都係罸錢!但我只係指出情況,有無教人咁做先??

如果揾唔倒呢啲租客,咁你就一定要打足厘印同報足物業稅,否則個租客反轉豬肚白住都係事少,倒轉頭屈你一大筆或舉報你事大!

 

你先入為主,以為我同兩個 80後係公務員,我神早都講「嗰啲高級紀律部隊成員朋友,當拒哋累積一定年資之後,就會被編排宿舍」,幾時講係我自己同兩個 80後??

 

居住於部門宿舍的人員,如同時享用其他公共房屋福利,或配偶僱主所提供的房屋福利/津貼,咁先係違反公務員事務規例第五章第809條防止享用雙重房屋福利的規定

 

咁請問自掏腰包買樓收租究竟犯左乜嘢罪??

如果以你所理解,咁 CY、林太、曾財爺及候任律政司就要賣清晒啲物業先好係 71做官!

您都話叫人「可以上網去找找」,咁請你查清楚先係度嘈!

 

我有無收過租?我亂說一通??如果我有收過租嘅証據係手,你夠唔夠胆食晒嗰啲紙落肚??

 

71. 發財立品 2012-06-16 10:35:22

to 65-69/F

謝謝您的詳盡資料!

如是說,有申報且從一般正常途徑獲得物業應是沒問題的。

72. 發財立品 2012-06-16 10:38:31

大家相嗌唔好口喲!很喜歡在此看大家的智慧分享呢!

73. 亮劍 2012-06-16 11:28:20

大家相嗌唔好口---收倒同多謝!!

我以後會小心用詞!!

74. TO: 2011年開始 2012-06-16 12:00:24
TO: 12. 2011年開始2012-06-12 17:05:18

我層唐樓比其它小業主的收購价高5成

你有否出賣其他小業主呢?

 

75. 亮劍 2012-06-18 11:22:29

木鐸兄及板伐俳,你哋肯定有睇 Cable 嘅樓盤傳真,呢個節目於 6 16 日提到

 

1--銀行出租同意書。

2--銀行從何途徑得知小業主報自住實出租。

3--小業主虛報又有乜嘢責任同後果。

4--以及有何方法解決及斗正等內容!

 

本人只係想大家理性討論吓,如果呢個世界人人道德觀念致上,咁出租按揭物業,租客好應該向業主要求,出示銀行出租同意書,否則一旦業主斷供,咁樣因為銀行按揭契凌駕租約,租客會被銀行逼遷,惨惨惨!!!

而地產代理亦好應該有權要求,有按揭嘅出租物業業主出示銀行出租同意書,因這會更能保障業、户雙方利益!

 

但現在地監局無硬性要求代理一定要咁做嗎?

咁小業主見縫插針摶大霧,可以怪曬拒哋嗎?

香港樓市貴絕全宇宙,呢啲旁門左道你估政府同銀行知唔知?

拒哋兩年前有法不依、不執行法例或隻眼開隻眼閉,現在將所有罪名推落呢啲小業主度,再將他們打落十八層地獄,公平嗎??

 

在政府實施 SSD 及非自住物業要有最少俾一半首期之後,再加埋舊年正面信貸資料庫全面實施,俾銀行捉到報自住實放租嘅情況,風險其實已經高左好多!

因為兩年前衰左,最多只係補自住與放租按揭息差,例如半厘,但現在金管局睇到實,銀行肯定要補埋首期 5 成差價先過倒骨!

如果在實施 SSD之後才從銀行申領自住樓按,其實是買樓收租嘅小業主仲麻煩,呢排實晚晚失眠都得,因為如果有朝一日,銀行得知你有樓出租,而又要收回首期差價嗰陣,你會連賣樓變現還錢呢條路都被政府剁埋或剁咁一大「彿」!

所以樓市韋小寶呢招「養樓仔」方法已經行不得也哥哥!

 

下星期呢個節目就會討論埋將層樓租俾人而唔去打厘印同報稅嘅問題,大家齊齊睇吓有線夠唔夠胆教人「逃稅」咁夠「姜」!

76. 亮劍 2012-06-18 13:08:49

離任特首無處去----BY 左丁山

 

------呢日乘車經過禮賓府,司機喃喃自語:「曾先生就快無家可歸咯!」退休特首會無家可歸?呢件事又係對香港制度嘅一個諷刺。

做四十幾年公僕,住慣高級官員大宿舍,二千幾呎好實用,對萬幾二萬蚊一呎嘅縮水豪宅邊會睇得上眼與邊有銀買得起?

住壽臣山村官邸,再住白嘉士道官邸,再入住禮賓府之人更加係被「寵壞了」,一旦退休,幾十年來積存之物品,真係無處可放,唯一歸宿就係貨倉或捐出去(唔知有冇人要)或堆填區,真係煞費思量。

碰啱第一位特首有中半山大宅,新特首有山頂大屋,離任特首只有一間已租出嘅半山舊樓,故此六月三十號之後突然間「無家可歸」。

奉勸所有住在大宿舍嘅高官,趕快買樓,細細地都要屈就。住宿舍原來並非長久之計。

77. 不惑 2012-06-22 12:12:44
7. PN2012-06-12 13:53:22
My understanding is that in all these buy-outs, one cannot believe in these published transaction prices. 發展商 may pay maybe 4K/sq feet but few million of other compensation etc. So..............

 

新例不是已限制枱底交易(EG 搬遷費 ETC....)

78. 不惑 2012-06-22 12:19:21

煩請各方提供参考價--- 土瓜灣區舊樓重建呎價

79. 收購專家 2012-06-23 19:51:12

土瓜灣區舊樓重建呎價---

1) 未來10年唔會收

2) 50年后重建呎價-HK$20,000/呎.

80. 收購專家 2012-06-23 19:51:21

土瓜灣區舊樓重建呎價---

1) 未來10年唔會收

2) 50年后重建呎價-HK$20,000/呎.