地產博客
瀏覽人次:28281    回應:43
木鐸
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 利港人 2012-04-10 11:20:25

木鐸兄對張震遠的當頭棒喝,值得支持!

2. 遠觀者 2012-04-10 11:45:09
木鐸所言是事實,但張震遠也非泛泛之輩,大家放長雙眼讓時間來作証。
3. 向饭民说不 2012-04-10 12:11:16

最紧要CY有无瞓醒。最紧要CY要知道,中产虽然是沉默的一群,但是中产的怨愤比班废柴更大。这些远者03年的大游行,近者前年的6000MPF问题,可以看出。班废柴不用交税,就可以享受福利,他们只是要叫的孩子有奶喝,程式不足,败事有余的废柴,但是中产不断的被压迫,已经是越来越不满。

木兄:相信你也是CY的代言人,这些信息CY一定要清楚。CY不要错判形势。

4. 樓蟹 2012-04-10 12:48:23
張震遠提議在市區建公屋, 純粹拿納稅人的錢收買人心, 相當可恥。市區地成萬蚊呎, 中產窮一生之力, 都未必住到呀, 老細。
5. 好擔心香港的前途 2012-04-10 12:54:58

木鐸的睇法同我一樣!

如果梁特首係山頂道起公屋, 我就唔會反對

6. m 2012-04-10 13:22:39
Sometimes I cannot understand why such kind of people like Mr. Cheung can stay in so high position and get so high income.  To my feeling Mr. Cheung is  lack of brain.  In city build public house.  If so why so many HK yan need to work?
7. 藍精靈 2012-04-10 13:36:08
同意報導所提出的言論,市區地細細幅話起公屋??不切實際,益到幾多家人?管理費同維修又要納稅人津貼!天價收馬頭圍道,唔知敗家定有親戚住响嗰度?
8. mini 2012-04-10 13:39:01

Mr Cheng can propose to build public estates in city districts. These are special estates are  for renting out at market prices, say HK$12000 ~ HK24000 Sq ft. The final rents are subject to locations in the city.

No asset assessment is required.

9. 張震遠 2012-04-10 14:29:41
你哋呢班傻佬先至未瞓醒!政治掛帥啊,明未?On9!
10. 掹車邊80後 2012-04-10 14:39:56
鬼叫你開頭成日以為CY好咩, 佢係搞政治, 得一個目的: 討好上級 你睇最近d報紙寫野都唔敢話佢, 自我審查中
11. 60後港牛 2012-04-10 14:54:04

市區地成萬蚊呎拿來建公屋, 幾多中產窮一生之力, 都未必住到呀!!!

100% 支持.

 

12. 亮劍 2012-04-10 14:55:27

現在香港要增加土地供應真係好頭痕,填海要考慮會否影響中華白海豚、珊瑚礁與寄居蟹的生長,又要顧及漁民生計,最攞胆嘅係填海造地嘅工程費用越來越貴!

開闢郊野公園又話減少綠化嘅面積,會打擊唔知 XX 蝴蝶、XX 青蛙嘅原居地!

重建舊區又妨礙保育歷史文化,人民要求集體回憶!

增加地積比率又擔心出現屏風樓,形成熱島效應!

放寬高度限制又會破壞山脊線,處處石屎森林!

總而言之,在新的價值理念指引下,在香港要找可供發展的土地一定愈來愈難。在供應不足的情況下,市場惟有以價高者得的方式去決定誰有資格成為新業主。

13. 60後 2012-04-10 16:37:16
窮人享受 (大部分是新移民),納稅人埋單 ,
可恥,張震遠並非未瞓醒,係烧壞腦。
14. 寄生虫 2012-04-10 17:06:18
資產霸權蠶蝕新聞自由
木鐸
自打咀巴后終於瞓醒!
15. 木子 2012-04-10 17:48:57

香港沒有地, 可向地下發展, 地獄都有18層啦, 我們可以起到180層, 成為香港之最, 比國金還要高, 但同時體驗中國人的內嬐性格, 不浮誇, 因為在建地底. 這樣比把成個污水廠搬入山洞實際, 因為山有神仙, 所謂 "山不在高, 有仙則靈"

同時可以比班保皇左仔獻欣勤, 因為祖國石油短決, 向下發展可同時幫開發石油, 也許, "香港石油" 成為全球最天公司, 超越工商銀行及中國石油, 在港交所, 上交所, DJ, 同步上市, 香港上市編號: [香港石油: 06767]

16. 張震遠原來真是一個白痴 2012-04-10 18:45:13
梁振英真的只懂攪福利主義,但不是自己找數,是中產啊!簡單來講,就是用中產的錢買選票。多謝木兄文章。
17. 梁振英只講了一半 2012-04-10 18:51:07
梁振英只提過自己自細痴交花,原來張振遠痴得仲勁!
18. 明心 2012-04-10 21:05:04
大家不想想張說的一番話是明顯討好基層, 以為可幫梁取分
19. 亮劍---轉載中天文章 2012-04-10 21:48:40
201131

檢討公屋上樓標準避免無底福利深潭

政府弱勢適逢庫房水浸,的確有啲似電影中困喺黑洞中嘅特戰部隊,盲目四射機槍子彈,但求「啡低」睇唔見嘅敵人,連自己戰友嘅安危都顧唔切,最終嚇到氣喘汗流,神經錯亂……

筆者何出此言哉?源於昨天運房局宣布狂加公屋入息限額達15.6%是也。增加福利唔係一件壞事,直到佢進入偏離公正公平合理嘅境界。點解依家嘅公屋收入入息限額唔合理呢?

一、與私人市場嚴重重疊——政府喺唔能夠證明私人租市能夠提供低租金方案前就已經橫蠻介入,以本欺人,利用近千億嘅雄厚財力,蹂躪小業主。大家想想,一個花咗畢生苦力儲錢買樓,諗住以些少租金供奉餘年嘅阿婆,喺呢個政府無情嘅擠壓下,年年租金冇得升,歲歲租客畀人搶。最後因為無收入兼缺錢維修,而被市建局連樓都強收埋去,話要幫你重建喎,你話係咪悲劇?

你可能會問,冇咁多人受影響啩?下表右列清楚講明,下一批受益與政府「無限擴張公屋建造偉業」嘅住戶數目,正正佔私人市場總戶數嘅12%,相比私人租賃市場數字就更大:鄭汝樺話三分一私人租務市場都係房委嘅搶客對象,但係筆者嘅算計更高達近半!可見公屋已經極度偏離原來嘅扶貧意向同原則,成為一個與民爭利嘅惡政,與全港三百萬人口過不去。

二、限額上升幅度可永無休止——社會福利要幫嘅人應該係社會最窮嗰一批,如最少收入嗰一成、二成或三成人口;但係公屋收入上限卻與私樓租金掛鈎,私人租金上升,收入限額亦隨着抽上。呢個機制有佢嘅好處,但係最重大嘅弊端卻係:佢冇一個觸頂機制,譬如,收入限額如覆蓋超越全港三成最低收入戶數時會以收入排位至第三個「十等分」為界,政府喺呢條線以上會停止提供公屋服務,而以私樓為主幹,幫餘下百分之七十嘅人口提供房屋供應。

三、公屋已淪為抽獎機——鄭汝樺自己都話,30歲以下單身人士已達二萬六千申請人之眾,其中更有34%係未畢業嘅學生!導致唔少青年寧願減薪以取得公屋資格,開創不思進取,只求抽取政府着數嘅新風尚……,點解香港唔向新加坡學習吓,唔准35歲以下嘅單身人士享受公屋福利?

由以上可見,唔單止居屋應該壽終正寢,連公屋都有動大手術改革制度嘅迫切需要,以免短期內浪費納稅人資源(你估起7.5萬個單位嘅成本係幾多?7.5萬個單位即3000萬方呎樓面是也,建築成本1000蚊呎加地價5000蚊呎,即1800億也,即每戶240萬元!喺市租水平,可津貼呢7.5萬戶私人市場租金達33年之久!),中期扼殺本港私人市場(惡幣驅逐良幣是也),令加稅壓力大增(冇人交差餉/物業稅/利得稅,因政府逼走晒私人租務市場,但同時要支撐愈見臃腫龐大嘅公屋開支)。

如果各市民可見此政無限擴張嘅惡果,可能上街抗議嘅就唔止係教師同警察矣……,租金券相比之下豈不是更公平更有益得多?

20. Angry 2012-04-10 22:01:12
Already told you guys not to trust CY and his team! Now, you suffer from the mistake! Please also read the comments on CY from CityU staffs.
21. 非常同意 16 樓 --- 賄選呀 2012-04-10 22:24:13

非常同意 16 樓

梁振英賄選呀!

"梁振英真的只懂攪福利主義,但不是自己找數,是中產啊!簡單來講,就是用中產的錢買選票。多謝木兄文章。"

22. 木兄要多發表文章幫中產 2012-04-10 22:25:50

木兄要多發表文章幫中產!

謝謝!

23. cy支持者 2012-04-10 22:26:09

I believe has wisdom and knowledge to solve the problems in coming future.

24. 梁振英正仆x呀! 2012-04-10 22:26:53
梁振英正仆x呀!
25. CY支持者 2012-04-10 22:27:14

I believe CY has wisdom and knowledge to solve the problems in coming future.

26. CY支持者 2012-04-10 22:28:32

ONE VISION, ONE HEART FOR HK.

27. 梁振英只懂派福利賄選! 要中產畀錢! 2012-04-10 22:29:07

梁振英只懂派福利賄選!

要中產畀錢!

28. re 25 樓 2012-04-10 22:31:10

叫你老細食屎啦!

29. re (10) 2012-04-10 22:36:02

同意你!睇湯文亮就知.(佢而家寫啲嘢真係好嘔心)

所以我更尊重木兄!

30. ABC 2012-04-10 22:59:58
please be not so stupid to believe the CE can make hk better. A politician is a politician; try to trace from what he promised at the outset to what have been changed till now............such as citi u incidents (uniterally changed the employment terms, enforecement of vet. school even w/o govt. fund support............), promised not to be elected as CE for N occassions/years (what's now?), denying the 85000 always, etc. Such person is believable? trustworthy? What Wong K.A. said is raping hk people's mindset.          
31. mini 2012-04-10 23:47:22

Don't expect the true liar can tell you the truth !

Li White has become Li Black !

32. 寄生虫 2012-04-11 00:12:56
2005年1月1日領匯投資者上街遊行
民力量班政棍為了選票攪亂香港,他們只會為反對而反對,到今時今日還知不悔改還茶毒年青人.
係幾咁可恥.


33. 螢火虫 2012-04-11 01:32:13

re. 25/F

全球各地的 "千年老問題", 點會由小香港的cy解決?? - 以前不做? check

34. 亮劍 2012-04-11 09:36:37

香港市區土地肯定係嚴重不足,但香港政府擁有土地的絕對擁有權 (除了中環聖約翰座堂的所在地), 都是屬於政府, 政府賣地其實只是將土地出租一定年期, 而建於土地上的樓宇亦屬於土地的一部份, 所以業主其實只購入地契年期內該單位的權益.


地契到期後, 政府可以收回土地及建於其上的所有建築物, 如果政府決定這樣做, 單位便不再屬於業主, 而有別於重建收地的情況, 政府沒有法定責任要給予賠償.例如地契快將到期嘅九龍倉期下嘅海運大廈!


當然, 政府亦可以將土地續租, 若政府決定續租, 那業主可繼續持有單位.


對於住宅用地, 為免擾民, 政府目前的政策是一般也會續租,  至於接近地契到期時買樓, 其實交易時買賣雙方都會知道這情況, 有關的風險自然會在價錢上反映出來, 所以其實無話扺唔扺.

35. 掹車邊80後 2012-04-11 17:55:26
RE 29: 雖然我唔BUY CY更唔BUY 木鐸成日撐經紀, 但我都覺得木鐸起碼後一致, 對湯生咁轉軚法, 無言, 唔怪得佢CY當選第二日已經話鄭家純有苦衷
36. IAM 2012-04-12 23:22:36
真盼望C.Y.能夠看到這編文章後有所啟發,並衷心希望C.Y.能夠真心體會和認知到我們這群一直啞忍不作聲的中產人士不是沒有壓力,相對其他階層我們是非常沉重的,在外,要與其他周邊國家和地區激烈競爭,盡力發展和維護自身的工作崗位和業務版圖,努力不懈為生於斯長於斯的香港創造更好的營商環境和就業機會,在內,要肩負我們對家庭的經濟和精神責任,供樓,交稅,小朋友教育費用,家庭固定支出,個人持續進修,親子身教 ....... 我們沒有隨意咆哮到處示威遊行去表達意見是因為我們都接受過政府所提供的高等教育和具備良好的人生目標和個人素質,我們就是土生土長的香港仔,決不會隨意去示威遊行來破壞社會的融洽和穩定,縱使只有一直付出,中產們亦沒有太過激烈的反應,很大程度上是因為中產們都是本於犧牲小我的精神,這就是香港賴以成功的重要的碁石。 但請C.Y.要知道,我們中產人士都有感受情緒的,我們現時所購置還在供款的樓宇都是要經過很多年的努力工作和儲蓄才湊足首期購買的,我們沒有抱怨政府沒有給予我們任何的協助,是因為覺得政府的資源應該有先後輕重的安排,基層弱勢社群的居住和生活問題應該是首先被照顧到的。但最後在一些新聞媒體上得悉到你的好朋友---張主席提議可以在市建局所收購的市區地皮(包括港島)撥給房委會用來興建”公屋”,請問這是甚麼樣的安排,what the hell it is? 我們這群中產人士耗盡一生的努力才勉強住到大埔區,如今基層和弱勢社群等的人士竟然可以住到香港島上,天呀,這完全是本末倒置,試問特區政府怎可以這樣利用我們納稅人鉅額的公帑在市區買貴地蓋”公屋”來資助基層和弱勢社群區住呢,這樣的做法合乎道德法理嗎? 對於我們這群只有不斷被榨取和永遠只有付出的中產人士公平嗎? 特區政府真的要讓我們中產族群倒下來,然後不理性地每天上街示威遊行,大叫口號,利用堵塞交通等極端和暴力的方式來威脅特區政府從而淘空我們全港7百多萬市民的儲備嗎?同時,我們深深相信現時正在享用政府房屋的市民都會感恩知足,決不會渴望住到北角的海景公屋單位上,因為他們所擁有的一齊政府資源都是我們中產人士所嚮往的,若果中產人士可以享受公屋福利的話,相信遠至中英街的公屋單位亦會趨之若鶩,供不應求。我們懇請您們當權者三思而行,不要讓我們這群一直啞忍不作聲的中產人士永遠的失望!!!!!!!!!!!!!!!!!
37. 中產人士 2012-04-12 23:41:49
support CY to build more public housing estates.
38. 新界牛 2012-04-13 13:58:05
現時地產霸權令到樓價高企不下,我本人十分之贊成特區政府應該在市區多建公屋來壓抑樓價,打擊地產霸權氣焰,同時可以給我們這些勤勞的升斗市民來分享成果。
39. TWL 2012-04-13 14:25:33

I concur this is a good idea to have some small-scale public estates built in urban areas as to help those grassroots to overcome the difficulty of time spent on traveling to their workplaces as well as to suppress the property price.

40. BB 2012-04-13 15:42:51

回新界牛牛

最好CY在市区开个牛场, 等你有得食市区草

41. 浪人 2012-04-13 17:44:56

最好係政府收番跑馬地馬場黎起公屋,一來地盤夠大可以容納多的人,二來近住銅鑼灣交通比較方便,三來可以拉近樓價,等到附近好似樓禮頓山花園咁既樓價跌到我地全港市民都可以負擔既水平先至合理。

42. pwabcd 2012-04-18 01:10:31
張震遠只不過是個擦鞋仔.要怪他.他對利用土地一點不懂.真可憐.若將來他當了官.恐怕地產界死得了.嗚呼哀哉!!!!!!!!!!!!!!!
43. X觀點 2012-04-20 18:39:24
張震遠真的對土地利用一點不懂, 今天林鄭三言兩語已經説出其非, 不明咁嘅思維點當官, 港人真可憐.