地產博客
瀏覽人次:23826    回應:2
輝筆論樓
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 王先生 2011-10-27 11:43:42
我老婆外家大約 18 年前買嗰層樓,可以攞出黎分享吓。層樓無嘢,20 年唐 5 樓、無看更、無法團、無電梯----
無會所泳池商場就肯定啦,地下係傢俬工場,重要行成百級樓梯,離地鐵站及過海巴士站成 10 分鐘先係致命傷!
呢篇嘢嘅重點係邊個是上手業主,拒係一個知名學者,當時成日係電視同報紙見倒拒,可能人哋唔想,無謂開名。
拒老婆係外國人,段估都有做嘢,两公婆夾埋嘅人工唔會少!但那間舊唐樓實用只係 400 多呎,
加上周圍環境佩套,公屋都好拒多多聲!但大丈夫能屈能伸,又難得老婆唔介意,住係呢啲 Cheap 樓度幾年,
嗰層樓當時成交價大約 70 萬,拒揸幾年執幾成升幅都唔錯,然後拒好似用賣樓所得加上多年積蓄,
買左一個南區新屋邨樓換樓,完成置業階梯嘅第一及第二層!
反觀拒有唔少同行,係大學度攞倒宿舍,當時就風光,住高樓大廈,高尚住宅區,但無得做學者點先?
可能退休之後,大學都唔會立即收翻層宿舍,但層樓點都唔係拒哋名下,所以我真係好佩服嗰位學者。
現在唔少拒嘅學生,連書都末讀完就攪盡心思,去揾政府着數,睇黎呢位學者真係要開一課俾呢班書友上一上!
補充少少嘢,嗰個學者讀過書點都醒過我哋啲蛋散,當大家都無賣過層樓黎計,拒層樓升多幾拾 % 以上,
自我陶醉嘅係唐 5 樓嘅校網好過人----但居住質素就差天同地,須然我同老婆一日都末住過嗰層樓!
2. 業主心聲 2011-10-27 17:27:27

致各位地產代理從業員以及2大代理老闆,

請勿再打電話來問推介新樓盤, 不要浪費大家的時間,

銀行不願借錢, 自住層樓又賣不出,  2手一池死水, 何來有錢轉換大屋呢?

新樓盤只有大陸人買的, 和極小數香港人買來自住的