|
|
| |
|
|
|
|
|
1. 無頭髮 2011-10-10 15:31:54
|
|
還有兩天就是施政報告出籠,作為有樓的我,很擔心"曾特首"會否趁這是他任內最後的一份施政,把心一橫,見7年來給泛民的人不斷罵,倒不如推冧過市,讓那一少部份人開心,他跟著拍拍屁股返回去英國的懷抱?
|
|
2. 說得好! 2011-10-10 15:35:02
|
|
薪酬無顯著上升... 作者說出重點,就是根本因為薪酬無顯著上升,所以人們都不敢買樓。我們以細過時前買樓,前輩或經紀總是告訴我們,您都是第一年供樓辛苦,跟住以後會有人工加,再加上樓價會上升,自然就不會辛苦了.... 可惜這支歌仔已經時移世翼地變了!苦吧!
|
|
3. 反對復建居屋 2011-10-10 15:36:19
|
|
|
|
|
4. 王先生 2011-10-10 15:54:14
|
|
強烈要求新居屋只限自住要求! 絕對不能有投資成份! 如果要轉售的話,只能原價售回與政府! 售價要合符申請者能力範圍,絕不能與私樓掛勾! 或者如施永青提議,撥出只限港人首置專用土地!!
|
|
5. 想死 2011-10-10 16:00:09
|
|
我同您講, 好多買了一手居屋的人, 都是拿盡香港福利. 然後是納稅人支付他們在居屋樓價內賺錢的. 那些泛民提出復建居屋, 其目的都只是想拿盡香港福利. 試看看長毛, 由拿綜緩已經是享盡香港福利, 都做了議員, 月月月入六萬, 再拿盡香港福利. 他這幾年應該儲到很多錢, 有足夠首期可以買, 但買200萬樓下的私人樓, 又嫌舊無會所襯不起他的身份出入. 買全新居屋, 就可以顯示他有多叻再一次拿盡香港福利. 以前他拿綜緩時, 晚晚都出入蘭桂芳, 好多香港市民都見過他. 試問愁的人點會是這班垃圾泛民呀!
|
|
6. 唔知曾特首會點樣推冧個樓市 2011-10-10 16:06:10
|
|
|
|
|
7. 王先生 2011-10-10 16:08:53
|
|
真係希望呢處真係有政府房屋政策制定嘅人留意,政府攪咁多嘢希望幫人置業,好事做到盡! 但依家外圍真係風起雲湧,係唔係拾萬八萬個因各式理由而置唔倒業嘅先係人? 而過佰萬小業主只係呼之則來,揮之則去嘅蛋散???好興!!!! 一句到尾,「俾屋人住好應該,幫人投資致富正 Poor guy!!!!」
|
|
8. 香港無啦 2011-10-10 16:18:15
|
|
這裡是沒政府的人去看, 因為他們根本不用看. 他們做的是鐵飯碗拿長俸, 退休月月仍有工資收. 點會知道您們班中產有何苦. 高官出入有私家車管接管戴, 住的是公務員宿舍或半山宿舍豪宅, 食都有晚晚去應酬, 享盡肥肉鮮活, 出糧準時1號, 點會知您們班民間族苦, 俾班泛民噪下, 就轉軚, 曾特首最尾這年就軟化晒. 好似食佐英國佬的毒藥, 班泛民已經要整死香港, 現在曾特首最尾一年都回歸泛民圈, 擺到明復建居屋就係受佐美、英兩國佬指使, 勢要弄跨您們香港才安樂! 香港無啦!
|
|
9. 兇 悍契 2011-10-10 16:19:38
|
|
我一向好公平的, 復建居屋就免問. 我一定反對. 但起公屋, 就好應該. 因為那些才是真正需要用香港納稅人去幫
|
|
10. 掹車邊80後 2011-10-10 17:22:40
|
|
re: 兇 悍契 分分鐘later 要幫埋d乞鬼人憎菲律賓人(香港人?!)
|
|
11. tommy 2011-10-10 17:26:53
|
|
人總是自私, 有樓的就不希望樓價下調; 其實真正的地產霸權就是自己
|
|
12. 人性真面目 2011-10-10 19:31:10
|
|
冇樓人仕總是想平價買入,$6000貴,$4000會買入,趺到$4000,應該會趺到$3,000,總之什麼價都是高. 有樓人仕有樓之後,價升$7,000,還會升到處8,000,總之永遠都話睇好後市.
|
|
13. 無能組別政棍真面目! 2011-10-10 19:39:21
|
|
樓價升,為何政府搞到市民買唔到樓,直到特弱政府搞到樓價趺. 樓價趺,有樓人仕資產大趺,為何政府搞另到市民資產大趺. 以上行為,有班無能組別政棍,單靠以上兩個動作,就可以乞選票乞到十幾年. 搞民主,香港有冇人材!
|
|
14. 2樓都說得好 2011-10-10 20:25:33
|
|
長線不利固定資產價格因素 薪酬水平升幅長期跑輸資產價格升幅 經濟前景不明朗 人口增長現瓶頸 利率不太可能長年處於低水平(超級通脹不見得比經濟衰退好)
|
|
15. Ricky 2011-10-10 21:43:33
|
|
純粹解決住屋問題公屋已經足夠,居屋只係幫助年靑人更早進入物業市場的階梯. 政府可考慮居屋20年禁售期,睇下仲有無咁多住屋需求?
|
|
16. 明白晒=反對復建居屋 2011-10-11 00:42:18
|
|
泛民及社民連做咁多傷害香港市民的衰嘢. 點解佢地可以出咁多錢糧...點解佢地唔下台...
|
|
17. 認同16樓 2011-10-11 08:02:43
|
|
那班討厭的泛民, 日日係度害死香港人, 班住公屋, 拿綜緩的無知人士就聽他們所言, 為反而反. 看看港珠澳大橋, 連累每個香港人無端端多付錢, 班死公屋鬼, 衣食住行都已經是香港福利, 他們享受晒. 為何仍要將我們辛苦買樓的這一群打殘埋? 對他們有何得益! 好呀! 今次曾生打死我們有樓的人, 佢想香港大倒楣, 好呀...反正我都早已有自己的計劃. 更加引證佐自己的想法是對的. 好在個天幫我. 看來未來三五年香港樓價都不會大升, 推倒樓市, 好呀 ! 等到人人都無工做. 稅收少了, 連拿綜緩的都要CUT, 那時看看誰會好過些.
|
|
18. 王先生 2011-10-11 09:33:16
|
|
| 5樓 想死----長毛飲花酒,窮人食罐頭, | | 富户霸公屋,中產住爛屋, | | 立會發嗡風,掃埸三分鐘, | | 示威當做戲,咁就收拾皮! |
|
|
19. 好好笑 2011-10-11 13:31:30
|
|
|
|
|
20. 無言 2011-10-11 21:50:24
|
|
1997居屋貨尾單位到2009年才賣清,香港人全部患晒老人痴呆症無記性。
|
|
21. 向飯民說不 2011-10-11 22:44:39
|
|
我一直讲,曾生也说过了,香港人税基太窄,如果实行民主,中产肯定无运行。所以民选议员肯定砍中产帮助poor guy。 要解决这个问题,就只有推出销售税,等税基扩大,那些政棍先会考虑纳税人的利益。中产先有可能抗衡poor guy的福利开支。
|
|
22. 怡居地產公關部 2011-10-13 10:06:17
|
|
怡居地產公關部聲明 有報章報導,「中原地產創辦人兼大股東王文彥今年 6月以 2950萬元購入尖沙嘴擎天半島,即使已付樓價一成「大定」仍撻定,損失 420萬元。連地產界巨頭都撻定,對後市極具啟示作用。」 本公關部受命於本公司常務董事王文彥先生發表嚴正聲明,王先生從未以任何形式買入上述單位,遑論撻定了。眾所周知,王先生近兩年一直覺得樓價極其偏高,他竟會於今年買入豪宅,簡直是天方夜談! 上述報導完全不確,王先生保留追究的權利。
|
|
23. 致上面的公關部 2011-10-13 10:19:17
|
|
您們作為公關部連字都可以打錯, 做人要用心, 而不是隨便, 這是不可原諒的! "....簡直是天方夜談!" 是"天荒"而不是"天方", 知道嗎!
|
|
24. 暴跌 2011-10-13 14:53:39
|
|
實用面積500呎以下的私樓(即900多呎以下建築面積的發水樓)即將暴跌,因為這些樓價值與150至200萬的居屋相約!
|
|
| |
|
|