|
|
| |
|
|
|
|
|
1. 夾心人 2011-09-26 15:55:52
|
|
真的豈有此理, "顧及市場的承受力,以及樓市相關業界 (如:室內設計、傢電零售、銀行、地產代理等)的利益", 樓巿好的時候, 佢地已經得到唔少利益拉, 現在又要顧及佢地的利益! 我地須要置業的人, 只要安樂的居所咋............... 邊個顧及須我地呀!
---人的貪婪----是永遠不可以滿足的, 請問點顧及呀!?
|
|
2. 小陳 2011-09-27 10:32:43
|
|
我認同你意見, 只要幫到有需要人仕就行, 不要捱死個樓市, 一個樓市死, 對我本身無影響, 但從業此行有關一連串的人仕就慘, 不只地產代理, 而是裝修師父, 起樓工人, 影響十數萬人的工, 十數萬人家庭生活, 樓市死, 連帶做貿易生意老闆都有影響, 大部份廠商都用層樓去銀行做抵押, 開信貸額, 到時重行返2000年時苦況, 都唔知捱死個樓市係正確還是不正確. 呢個問題, 永遠圍繞每任特首一個難題. 唉....
|
|
| |
|
|