地產博客
瀏覽人次:20665    回應:6
輝筆論樓
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. FBC 2011-09-02 14:09:48
1-2房單位入場費近10000, 應該係市區樓或新界新樓, 點解鼓勵收入低ge年青人只target租這類樓?
2. 向飯民說不 2011-09-02 14:44:46

楼上,其实踢走公屋富户,收入低ge年青人自然可以申请到公屋,问题自然解决。

3. 超級巨熊來襲 2011-09-03 10:01:25
4. 內幕分享(續) 2011-09-03 10:08:08

19. 內幕2011-08-29 12:34:50

為存厚道,暫且唔公開蘇XX嘅大名先。再講吓佢嘅威水史

 

XX零九年頭喺地産XX網以「李XX嘅筆名開咗一個專閙中X地産高層嘅專欄,言辭極盡火辣同尖酸刻薄嘅能事,令中X地産嘅高層十分頭痛,到處起佢嘅底,睇佢係何方神聖。蘇XX寫得多,都怕中X地産高層會起到佢嘅底,然後大力追究,寫咗半年倒就收咗嗰個專欄。

 

查實蘇XX之前做咗十幾二十年老記,星鳥、明報、蘋果、東方同經濟日報都做過。早幾年轉入中X地產出版部做老編,做得仲算托賴,點知零八年遇到金融海嘯,佢呢個中X地產高層眼中嘅冗員就逃唔過被炒嘅命運。被炒後怒火中燒,蘇XX一怒之下就開個專欄嚟數臭中X地產高層作為報復。

 

至於王生喺乜嘢地方得罪咗佢,搞到佢兩年嚟猛用唔同匿名同埋唔同身份抹黑王生,咁我就暫時未知,知道再同大家分享。

 

36. 少少內幕2011-08-31 17:31:39

我是怡居地產的舊僱員,在總行任文職,離開舊公司已年餘。

 

看到「睇唔過眼」和「內幕」的報導,令我不禁想起以前與我同處一室工作的蘇YY先生。

 

我記得蘇先生是20094月初加入公司的,做市場推廣經理,負責公關宣傳和物業管理的工作。我聽人事部同事不經意透露,蘇先生出身記者,在多間報館都做過,上一份工在中X地產的出版部任編輯。他來怡居,是因為他認識王生,而他又失業多時。以履歷來說,他本來是沒條件出任那個職位的.看來是因為王生著意給他試試。

 

蘇先生前後在怡居做了一個月左右。做公司網頁及編輯的工作,他是相當稱職的,但物業管理、公關宣傳及其他一般行政的工作看來他就十分吃力,頻頻出錯。這也難怪,他根本毫無經驗,在他那種年紀,學習新知識的能力早已離他而去。

 

說到與同事相處,蘇先生甚少與同事甚至下屬交談,但待人倒是挺和氣有禮的。間或與同事出外午飯,談到人與事,溫文中他帶有偏激,對前僱主中X地產怨氣尤大。

 

盡管他錯誤頻頻,倒沒見王生公開責備他,反而有時稍為指點他及幫他收拾殘局。平日對他也是客客氣氣的,勝過對一般經理。他的離去,聽說是王生善意告訴他,他並不適合這份工作,他就遞信給7天通知辭職。他在怡居最後一天,王生想邀他吃午飯,並邀總行數位同事做陪客,但他沒應邀,堅持自己外出吃,看來他對王生亦有很大怨氣。

 

王生對總行同事的工作要求較高,我粗心大意,學東西很慢,記性又差,直接上司包容我,倒是王生委婉告訴我,我轉另外的工種較適合。於蘇先生離職後不久,我亦離開怡居。但我對王生的為人、管理能力及文章至今依然十分佩服,他變相叫我轉工,我一點也不恨他。在這一點,我覺得自己較蘇先生幸福。

 

將「睇唔過眼」、「內幕」和我的所見所聞一起看,我覺得姓蘇老記、蘇XX和怡居市場推廣經理蘇YY應該是相同一個人。

5. re: FBC 2011-09-03 17:33:36
你錯啦
最新成交,新都城2房都租過萬
大埔中心2房都差唔多9千..........
沙田一城1房都要8千, 2房要9千幾
就算係已補價居屋/公屋,都唔少過左7千
以上都係舊樓價,新樓過左萬好耐
人地做地產,數據又點敢亂吹?


6. 向饭民说不 2011-09-03 17:50:04
王先生都吾出声,点解你地班打手甘中意出来系版,好烦啊。