地產博客
瀏覽人次:23063    回應:3
輝筆論樓
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 變招 2011-08-27 23:08:10
說了等於沒說,高
2. 洗倉 2011-08-30 13:32:49

同意

睇怕發展商會盡快洗倉變現

投資者趁反彈好走

3. 洗倉 2011-08-30 13:37:52

變招先生,呢度幾個筆者意見相近,甚至摸王黎都快手出貨

直情塞錢入你袋啦,你睇完多謝都無句仲咁多野講...........

你買唔起樓唔緊要,唔好憎人富貴厭人貧,尊重下人地意見啦