|
|
| |
|
|
|
|
|
1. 司馬昭 2011-07-22 15:59:30
|
|
文章司馬眧之心,路人皆見。不過,言之有理。小吉,快些去馬!
|
|
2. 向泛民說不 2011-07-22 16:24:17
|
|
小吉,要等到市區樓跌到3000元一尺,才會買。但是就唔知道點解唔等到跌到300元呢?
|
|
3. tim 2011-07-22 18:20:05
|
|
好實在講出現况,我相信年尾必定有食市結業,飲食業朋友小心!
|
|
4. 飲食業朋友 2011-07-22 23:59:59
|
|
我做過飲食業,租金佔四分一開支,食材佔四分一,工資佔四分一,其他燈油火臘佔四分一 , 其實所有開支都在升 , 不單止租金,關鍵係"聯系匯率" , 我夠知道年底實有飲食業結業啦 !!
|
|
5. 一個二個都在講風涼話 2011-07-23 00:46:13
|
|
高地價當然是高樓價、高租金,如果我是地產霸權、大業主,不加租才怪。對嗎? 所以炒家們不要在這裏講風涼話,小心未來幾年。
|
|
6. 一定唔會錯 2011-07-23 18:36:30
|
|
未來幾年,商廈商舖舊租約到期,租金肯定瘋狂上升,業主分享經濟增長成果實屬正常,價格水漲船高,炒商廈商舖,身家隨時番幾番,一舖養三代,手快有手慢冇,莫待大陸資金蜂擁入市錯失良機!
|
|
7. 雲在青天水在瓶 2011-07-23 22:29:53
|
|
租金上升令傳統行業退出街舖, 上樓經營, 甚至結業. 這種現象早已有之, 並非始於今日. 付不起租金的行業, 注定會在香港街區消失, 成為歷史, 這是社會進步的過程. 就像農業在香港已基本消失, 工業也流失大半一樣, 如果不能接受這一現實, 很遺憾, 你不適合在香港生活.
|
|
8. 上善若水 2011-07-24 00:14:51
|
|
網絡店鋪將大行其道,例如淘寶網。 普通消費品的銷售渠道也將打破以往的廠家、代理商、分銷商、零售商的階梯模式,中間環節將大大減少。 與網絡銷售的有關的配套將越來越成熟,例如支付手段、信用評級、物流等。 退貨機制、投訴機制、還有稅項管理等也要逐步完善。 個人認為純粹的虛擬網絡銷售難以進一步發展,必須要和地面店鋪互相配合。 但無論如何,普通消費品的網絡化銷售將越來越普及。這方面有很多機遇,也充滿風險。對於這方面的認識,80後遠比上一代人擅長,80後如果能夠發揮自己的長處,在財富方面,可以很快追上上一代。長江後浪推前浪,80後,加油!
|
|
9. vegan 2011-07-24 17:50:45
|
|
Simple way to look at today's property market, what is the average income for the blue collars? how many blue collars in Hong Kong ? if the rental or properties selling price keep going up and none stop, you will know the result, Look at the the history and think again, any country round the world got the properties keep going up and none stop? I don't think so.
|
|
10. AIA 2011-07-24 23:16:20
|
|
租金貴,那麼投資網絡生意,變得成本平,如果你還停留在舊屎,那麼你注定被人淘汰
|
|
11. 向泛民說不 2011-07-25 00:07:39
|
|
9樓,你又blind啦,香港有一半人系公屋戶。他們是不受樓價影響的。其實受樓價影響的只是小部分。
|
|
12. 尿在路邊屎在酲 2011-07-25 09:35:19
|
|
地產豬頭所指的某位『專家』,工業農業有內地同其他落後國家以較低成本供應,當然可以放棄。但其他民生相關生意,如何消失?難道通街都變沙沙陸幅後,食雲吞麵要上9樓、食粥上10樓、飲茶要去香港仔工業大廈、買衫要上淘寶? 另有指公屋住戶不受影響?領滙加租加幾多知唔知?有能力留低亦必加價。
|
|
13. haha 2011-07-25 10:02:59
|
|
|
|
|
14. 王先生 2011-07-25 10:16:22
|
|
請問12樓-係唔係通過直選行政長官、立法議員;然後將樓價打折一半,就可解決曬你所提出嘅問題呢?
|
|
15. 樓價有排升 2011-07-25 10:33:35
|
|
政府所有招數已開始失效,二手交投飆近70%,創近七周新高,回復六月初政府收緊樓按前水平。證明樓市需求強勁,市場供應稀缺。
|
|
16. 向泛民說不 2011-07-25 10:48:05
|
|
12樓,昨天在太古城看九龍東,那密密麻麻的海景公屋,多的嚇死人。九龍東,自從20年前的匯景和麗港城,已經無大型的私人樓,有的是海景公屋。在那裡海景公屋的比私人海景樓,多出數倍。而這些海景公屋,其實是又私人樓業主和租客共同補貼的。 如果這些海景公屋是私人樓,你認為私人樓的樓價會不會像今天那麼好嗎? 要解決樓價高企,第一,建立公屋下車機制,停止錯配嚴重的公屋繼續擴張,將公屋地用來建私人樓。增加私人樓供應。 香港對基層的幫助是非常好的,不要再誤導我們了。
|
|
17. 尿在路邊屎在酲 2011-07-25 11:19:40
|
|
13樓,香港適唔適合人住,唔到你話事。當然你有權繼續嘗試出口出手去令香港變得唔適合人住。 14,16樓,樓價固然相關,但我講緊商鋪租金上升如何直接影響民生,對應文章頭兩段。
|
|
18. Peimak 2011-07-25 11:30:22
|
|
十分認同12樓的看法,尤其是"建立公屋下車機制,停止錯配嚴重的公屋繼續擴張" 難道上了公屋車之後,便變成"世襲",無論他們已經是千萬富豪?
|
|
19. Peimak 2011-07-25 11:32:20
|
|
|
|
|
20. 王先生 2011-07-25 11:41:35
|
|
就我公司為例,好多人職位比我高、人工賺得比我多嘅人,只因為拒哋識得鑽空子,現在重要我哋DD"低級職員"去資助他們住政府資助房屋!有D發左達嘅就將錢左收右收去買股票、買樓收租及買拾幾貳拾萬 I-bond去抗通賬,唔交翻間屋出來都不特止,重係度講風涼話話依家樓價高,要政府整低啲價等他們去入!各位私樓業主身邊肯定有唔少咁嘅人..........
|
|
21. 向泛民說不 2011-07-25 12:12:46
|
|
17樓,用下腦啦,如果生意不好,商舖租金點會高,就如03年SARS時候。如果生意好,租金高一點也沒有問題啊。 如果真系租金高,令生意做不下去,租客自然會跑,業主要租出去,只有減租。雖然租金是貴了,但是那些商舖還是可以租出去,證明這個租金是合理的。 現在美國佬狂印銀紙,令貨幣貶值,難道又為了補貼所謂的基層,唔比加租嗎? 現在不合理的就是公屋錯配問題。正如20樓說的一樣。
|
|
22. 需求遠遠大於供應 2011-07-26 10:25:24
|
|
香港樓價由大陸人撐起,13億人口當中,只要有1%富起來,便有1300萬人,只要有一半來港置業,便有達650萬單位需求,何況唔止1%富起來呢!這還未計部份豪客係買幾間作投資。
就 算有充足土地供應(唔可能),根本全港市民一齊做擔泥扎鐵都唔能夠滿足大陸13億人的市場需求,他們目的都係要將錢搬離大陸(因為個個都驚共產黨),搬到 香港就最方便,所以買樓就最好,起碼來到香港可以不用住酒店訂房咁麻煩。睇睇成交,有唔少大陸豪客係買多過一間,有些係買十數間作長線收租,香港地地產才 是最有錢途。香港豪宅供應短缺,根本就可以肯定起豪宅係賺硬,發展商自然全部樓盤都會豪宅化,唔憂賣,幾萬蚊呎都係濕濕碎。
大陸豪客好多都係full pay,根本就唔需借貸,始終供應都冇可能滿足13億人市場的強大需求,所以消化完這些政策後,樓價又會大幅上升。商廈商舖供應更為短缺,受自由行帶動,零售暢旺,商廈商舖租金約滿後將瘋狂上升,價格升幅將以倍計。
|
|
23. 尿在路邊屎在酲 2011-07-26 10:45:54
|
|
你可能用腦,不過無用對眼,忽視現實,對作者篇文章亦未了解。 生意好,咩生意好?誰得益,誰受損?租金上升轉嫁消費者者,咩階層負擔最重?出現一批負擔唔起嘅人,邊個出錢養?
出街行下,再用下個腦先回。
|
|
24. 王先生 2011-07-26 11:59:38
|
|
好臭臭兄,如果你有間舖係銅鑼灣羅素街,你會唔會租畀人賣豬肉、賣雜貨、賣豆腐花........?這些商店在電車總站重在霎東街嗰時已經存在拾幾年,"時代"在變、但有啲人咁多年都無變,想回到文革時代嘅中國!
|
|
25. 石地堂 2011-07-26 13:09:53
|
|
負擔唔起就要人養?明顯就是不勞而獲的心態,!為什麼有人負擔得起,你就負擔唔起?! 如果要人為干預,又應該如何干預?是否要立法規定旺角要有多少間牛什麵店,又要有多少紙扎鋪,更加要有多少間棺材鋪?牛什麵又是否要定最高價錢,最少牛什件數,最少麵條數量,? 滿腦子被人洗腦式的完美主義思想,卻又不懂得探討為何現實情況是如何產生出來!!只懂得眼紅人家的擁有,又不願努力及用腦袋去思考問題,! 如果共產主義行得通,現在中國就唔會有一個全世界最大的假冒集團:"中國共產黨",他們實際上最資本主義的獨裁政黨, 可笑的是香港的所謂泛民人士,亦是假冒的,卻一樣是獨裁的野心家!! 請忽相信計劃經濟的歪理!!
|
|
26. 算啦23樓位仁兄 2011-07-26 13:46:40
|
|
家陣樓價都跌啦!D人仲死撐!放遠少少眼光,不出三個月有野睇
|
|
27. 勤記 2011-07-29 19:58:30
|
|
香港人必搵錢既方法..就是物業..一個小小城市..物業價格及租金竟是列入世界前 3 位.. 其他行業根本無可能搵到錢..第 2 d 國家做一盤小小生意可以搵好多..相反同類生意香港根本無得做..仲有..外國例如澳洲..人工高過香港
|
|
28. 向泛民說不 2011-07-29 20:12:53
|
|
但是這些發達國家的稅很重,還有很重的銷售稅,你支持嗎? 不要亂放屁。沒有高低價政策,這些所謂的基層,包括長毛poor guy 可以不用交稅,可以住公屋,吃綜援。這班飯民poor guy,真系以為天要跌一塊黃金下來。
|
|
29. 勤記 2011-07-30 18:48:37
|
|
回應 28 上層講法: 銷售稅..如果搵到 over 到交稅之後..輕鬆洗錢..仲有錢儲.. 公平說法..你要住係邊個國家..要遵守每個國家稅制.. 如果搵唔到錢..根本無人幫到..搵錢始終靠自己.. 我每年都無去投票..我唔信任何議員..投票比佢..即係幫人搵錢.. 我覺得議員吹話點幫點幫你..最終只係為佢自己入立法會..月薪成 20 萬 無乜學歷o既議員..有咩工搵咁多
|
|
30. AIA 2011-07-31 03:36:25
|
|
還有不要以為重稅就有人交,你睇下希臘連醫生都途稅,公共開資擴大了,途稅的人亦會多,"一個說話我點解要養懶人呀",到時個個都逃稅,我又睇下政府捉到幾多個.
|
|
31. AIA 2011-07-31 03:42:05
|
|
我努力工作政府收我重稅,比人拉坐牢,最多米唔做羅,到時又多一個有用的人,問政府羅錢,問你怕未
|
|
32. AIA 2011-07-31 05:31:21
|
|
其實銷售稅都好,你越消費,越交得多稅,到時買舊叉燒都有好多人賣唔起,禁食叉燒都變成個人榮耀,這個世界才有意思
|
|
33. 向泛民說不 2011-07-31 11:05:37
|
|
要實行民主,銷售稅真是有需要的。沒有銷售稅,香港實行民主必定是那些沒有交稅,用盡福利的市民當家作主。香港必定變成社會主義。 有了銷售稅,納稅人將會變成多數。實行民主,納稅人才會當家作主。
|
|
| |
|
|