地產博客
瀏覽人次:28245    回應:6
輝筆論樓
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. JKJK 2011-07-09 20:43:04
落街乘的士米得羅,又可以減少交通流量,又環保,又可以減少d意外
2. Forest 2011-07-10 09:53:16
今買唔起樓,買個車位來出租俾人,都唔錯既收入,就以火炭車站,車位租金貴過九龍灣工車位租金貴,所以炒都可以炒得過,,值得考慮,,
3. 同意1樓 2011-07-10 10:20:30
香港地小人多,居住面積已經細,交通擠塞,空氣污染嚴重,車站上蓋物業已經非常方便,根本就無需建太多私家車位,如果還要開車的,俾多些租金都應該啦!建議車站上蓋物業私家車位租金加多1倍。
4. GUJT 2011-07-10 13:39:29
車位收租,你記得要減管理費
5. UFO 2011-07-11 13:43:19
唔知可唔可以買個車位自住?
6. 天天 2011-07-12 09:53:39
新的發水條例生效後, 因停車位亦屬發水部份 , 是否亦會減少供應 ?