|
|
| |
|
|
|
|
|
1. 馬長春博士 2011-06-24 14:23:14
|
|
鬼唔知阿媽係女人?你講左等如無講過一樣。居屋建成時,恰好是美國息口上升週期,加上有增無減的私樓供應,人民幣三年後自由對換。就會係你第二三四層樓負資產之曰,地產佬。
|
|
2. 鄭乳環 2011-06-24 14:32:39
|
|
根本居屋公屋都唔影響私樓,幾十年來行之有效,住公屋居屋和私樓的人根本上係唔同市場,完全冇關系,想買私樓又有錢買的一定唔會吼公屋居屋,如果地產佬咁驚青,最好就係限制居屋只可原價賣回給政府,再由政府賣俾居屋中簽人士。不過,地產佬又會唔同意,因為少了從中抽水的生意。
|
|
3. 王先生 2011-06-24 15:03:26
|
|
我本來係反對政府資助人賣樓,九七年夾屋、首置及8萬5嘅教訓重唔夠咩,不過現在機於政治考慮,點都要一年整翻幾千個居屋或置安心出來應酬班大哥同政棍,不過你哋班政棍都唔好咁過份,死坑死底賣私樓嘅就住大西北、單幢或N手舊樓,反而接受資助嘅就可以住市區海景地鐵上蓋一手樓,你班政棍當我哋透明......................
|
|
4. DT 2011-06-24 15:14:41
|
|
復建居屋乃多數市民意願,相信反對的人不多 Do we have this survey? Majority keeps silent that doesn't mean they support it. Minority shouts it that doesn't mean it is the right thing to do. The exisitng OHS owners will not support it because it jeopardise their interest. The small to middle class property owners will not support it because it jeopardise their interest too. The luxury property owners don't care about it. The public house users may support it because they want to improve their living quality and environment on the condition that they can afford the price. People having no property at hand may support it because they cannot apply for the public house or hard to buy the private property according to their high expectation. Will the property agency support it? Hardly! No commission No money No Talk. Who can say 相信反對的人不多?!
|
|
5. 地產佬咪姓賴 2011-06-24 15:34:32
|
|
九七年係樓市自然爆破,夾屋、首置及8萬5根本對樓市都冇影響,只係一直被地產佬賴地硬罷了。97年的時候,樓價節節上升,個個魚刺撈飯,有錢的買多幾層,冇錢的檔埋底衭借大耳窿都要買,想唔爆都唔得啦!跟住咪賴地硬囉!現在情況唔同,香港富翁按年增長冠絕全球,大陸13億人的市場,根本好多都無需借錢,樓價係有強大支持,每年供應10萬個假豪宅單位都一樣冇問題,公屋居屋就更加冇關系,起幾多都唔影響樓價,因為中產、富翁、大陸豪客都係唔會吼這類冇會所設施的樓。只不過地產佬一朝被蛇咬,船頭驚鬼船尾驚賊,賊喊捉賊!
|
|
6. 距離劈價沽貨的日子不遠了 2011-06-24 17:19:04
|
|
|
|
|
7. 納稅人 2011-06-24 17:51:06
|
|
點解一定要起居屋幫一小部份人買樓,唔可以起多d公屋租比人。買唔起樓就要納稅人幫。唔夠錢擺酒結婚又使唔使納稅人幫呀。
仲有,居屋要起在市區,即係用自己釭錢買樓就要住新界,納稅人幫就住市區海景樓。同樣道理,自己比錢結婚就擺新界酒樓,納稅人幫嘅就擺洲際,半島啦。d 政棍點解要甘過份呢。
|
|
8. KCC 2011-06-24 21:29:39
|
|
其實居屋起市區或新界沒所謂,因為只要真的樓價下挫,三年後全部居屋像97一樣養老鼠,因為大部份人都會退回給政府,轉買私樓,因為他們想樓價下跌的目的己做到,居屋只是工具,可鄰是多了一班負資產,成了政棍的犧牲品,只要問大家一問題,若閣下有錢,樓價大跌,你會買居屋或私樓呢?
|
|
9. 尸口中月 2011-06-25 01:00:17
|
|
居屋最好就起在現在的所謂毫宅隔離左右,等買樓有得比較
|
|
10. 王先生 2011-06-25 08:58:22
|
|
回5樓地產佬咪姓賴,我係有試過In代理,不過無人請,而我只不過係一個在97年7月摸頂入市嘅蛋散。97年回歸之後地產市道泡沫爆破有好多原因,金融風暴、利息高、樓市有泡沫、炒家持貨過多、經濟唔好、失業率上升、銀行關水喉等都有D,但最主要係最後一班;最唔應該去買樓嘅一班人,都比政府起得咁正嘅夾屋吸引而入市,連最後一班人都入埋市,樓市豈能不大跌,係2000年起夾屋業主成日出來示威想政府打救你又知唔知?有幾多夾屋業主BBQ你又知唔知?夾屋同居屋有過缺點,DD屋因為有政府資助,只能自住不能出租,否則拉得,彈性好低。我都有行衰運嘅日子,但我可以將我層私人樓租比人頂壹貳年,最多衰衰咁返去阿媽度打地鋪,銀行最關心你準唔準時還Loan,其他嘢隻眼開隻眼閉,所以當時政府同銀行密密接2手居斷供盤之同時,係私人樓斷供嘅比例都係好低。在此本人告訴那些要東拼西湊或要政府大幅資助才能上車嘅市民,你哋而家唔係要D政棍幫你上車,而係放寬入住公屋條件同起多D公屋,以免累人累己。
|
|
11. 60後港牛 2011-06-25 11:12:24
|
|
以前唔投票俾民建聯, 咁多年, 一係民主, 一係公民. 但近一年非常不满意所謂泛民; 於是, 今年决定改投民建聯. 北京真係要多謝長毛等爛仔! 亦已停止捐錢給所謂泛民.
|
|
12. KCC 2011-06-25 16:15:07
|
|
11.60後港牛,我也是60後,同你一樣支持民主派多年,由89年至此,但今次的選舉我家一定不投民主黨,社民連,我們要是公民利益大於黨或個人利益的政客,也不要只會為刁民出頭的政棍.
|
|
13. No more support 2011-06-25 17:51:47
|
|
pls don't support Democrats anymore! I will not vote them in next election too They are those selfish people who fight for their vote only !! Democrats who are like Sezto Wah has gone.
|
|
14. 右派 2011-06-25 18:20:52
|
|
事實上真正的民主是建基以自由經濟,每個人為了個人利益而奮鬥,用自己雙手去創造財富。個人利益是不可以被侵略,到所有人都有這種意識的時候,就是真正民主的時候。這其實就是當年美國立國的原因。 現在泛民事實這些社會主義者,思想比民建聯更左,鼓吹計劃經濟,個人要服從集體。由這批人去爭取民主,是不可能的。因為他們比任何人更獨裁。
|
|
15. pls support Democrats once more 2011-06-25 19:24:20
|
|
pls support Democrats once more
|
|
16. 70's 2011-06-26 21:09:09
|
|
|
|
|
17. 起公屋 2011-06-27 10:22:49
|
|
其實應該起多些公屋,所有香港出生的都有資格申請,這樣便可解決好多居住問題,板間房、籠屋、沒能力租私樓的...便可解決。有錢的人絕大部份都唔會租住這些公屋,所以一定唔會影響樓價。
|
|
18. 海闊天高 2011-07-07 14:03:45
|
|
支持 14. 右派 , 大家要睇清楚 , 政棍大嚷復建居屋 , 祇想向廣大市民獻媚 , 爭取選票 , 可恥 !
|
|
| |
|
|