地產博客
瀏覽人次:21199    回應:35
輝筆論樓
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. Peimak 2011-05-20 11:49:59
而家唔係有無得住既問題,而係有無錢搵既問題。
無升水、無錢搵既話,一千蚊尺都無人要。
有升水、有錢搵既話,二萬蚊尺都有人爭。
2. 打倒昨日的我 2011-05-20 12:31:12
因曾特首有八萬五恐懼症, 所有八萬五的舊招(建居屋及售公屋)他都不敢用, 才會有那"至死心"計劃.
3. 60後港牛 2011-05-20 13:25:14

同意 Peimak 嘅睇法.

另外, 點解要出售公屋?  公屋是最底層人士的生活保障.  我們有責任照料不能照料自己的一群;  我們為何要照料不努力的一群?  那些一天到晚說買不起屋的, 其實政府只須提供一個公平及透明的平台, 給他們機會去努力就好了.  努力後真的買不起屋嗎?  哪要取捨啦, 减少娛樂, 儘力儲蓄, 而首次置業的地點也要將就下, 例如在深水埗, 樓齡二十五年, 單楝樓, 約500呎的單位, 約200萬, 兩夫妻加一個BB 夠住了.

要取捨, 因為要减少娛樂;

要取捨, 因為那是深水埗;

要取捨, 因為那是二十五年樓;

要取捨, 因為那是單楝樓;

要取捨, 因為那是500呎的單位.

可惜, 議員, 學者及報紙佬都冇膽量指出正確價值觀.   我們有責任照料不能照料自己的一群;  我們為何要照料不努力的一群? 

4. 特首搞邊科??? 2011-05-20 13:55:13

明報:曾蔭權昨日出席立法會答問大會,他說過去半年,短線投機活動已收斂,但私人住宅樓價仍持續上升,個別屋苑樓價已超越97年的高峰,他重申政府會確保有足夠土地供應,而在賣地政策上,會更主動和更積極推出土地。他指出,面對資金氾濫和利率超低可能帶來的樓市泡沫風險,政府會密切留意市場變化,有需要時會毫不猶豫再度出手。

5. Green 2011-05-20 13:55:16
成曰話復建公屋or 賣返公屋,如果有但在大嶼山你地o唔ok 先有d人未上車係咁話貴其實依家大埔入d都有200萬樓下既樓,你地又唔去買,不如d居屋起曬在九龍站上面200 萬賣比你地好唔好,其實有好多叫話樓貴既人根本連200萬樓下既首期都未有唉..得個講字!
6. 香港人 2011-05-20 14:04:58

出售公屋有兩種不良之處;

1. 只限居住在該屋村之人才可以購買.

2.大多數住公屋之人沒有錢去買.

但是可以解決短期屋價問題.我讚成.

7. post 80 2011-05-20 14:44:38
公屋點可以賣架? 買左既人係好開心, 但等緊上樓既咪等都無得等?
8. 唔應該賣 2011-05-20 15:08:25
唔應該賣,一能買賣時,又被炒上,如居屋一樣,第一手賺大錢,之後又炒上,基層又買不起,問題又重頭開始,自由社會只會對有錢人有利,年青人一邊愛自由,一邊愛共產,什麼都贏,社會欠他們
9. Patrick 2011-05-20 15:39:02
 非常支持 出售十年樓齡的公屋.
10. 包租婆 2011-05-20 15:40:49
政府的責任, 或納稅人的義務, 是保障基層市民和弱勢社群有容身之所, 而不是「擁有」物業。
11. 某人 2011-05-20 16:30:23
我其實唔係要求一定買樓, 比個公屋我住, 我都心滿意足, 但係又多多限制, 現在房委會及房協申請資格根本不足以糊口, 個額度同幾十前差唔多, 但其他物價就係咁升, 根本負擔唔到, 就算申請比較貴租,都話要十幾年以上, 仲話未必有樓........ 高官呀高官~ 你地住慣靚樓,未捱過苦, 根本唔知而家我地呢d 幾咁辛苦, 你地口中既窮人, 真係要十幾蚊維持一日先叫窮? 係咪真係要好似某d 人咁, 乜都唔做, 等拿綜援? 咁先可以申請公屋? 仲有公屋條唔改? 以前往到公屋, 有錢既人,佢地唔肯放公屋, 房委會最多只收double 租, 係人都擺住唔走啦, d 咁既政策, 亦都搞到今時今日咁多人住屋需要!! 唔該有關人員用下你地個腦諗下
12. 公屋亞伯 2011-05-20 16:35:13

又是篇x文章!而家吾係有“大卵把”公屋冇人住,等上樓的基層都等到發癲,點樣去賣公屋?將公屋賣給已經住緊公屋的人?定係烹走D公屋住戶,D單位出售?咪咁係廢話喇,冇公屋住的基層咪一樣買吾到樓!

13. 右派 2011-05-20 17:02:20

政治上, 政府應該將大部分公屋出售. 否則, 香港必然會變成社會主義.

目前香港最強大的政治實體是居住在公屋裡面的居民,他們擁有超過50%的選票. 加速無知中場的支持, 現在香港的民選議員基本上都是共產黨.

要改變這個事實,只有出售公屋,等居住公屋的人都變成地主。

14. Chamonix 2011-05-20 17:04:51

I agree with the idea of selling of public housing.因為公屋乃現樓,可即時為市場帶來足夠供應,省卻建築時間.

15. 某人 2011-05-20 17:19:37
大前提, 建多些中低下階層的樓, 唔好成日賣地去建豪宅~~ 庫房有咁多錢, 唔用係有需要既地方? 又去起珠港橋..... 另都要賣十年以上現有公屋, 因為些新的公屋都係咁加租,佢地都負擔唔到, 你地政府話補貼, 佢地根本又係無保障再者更需要,總之, 一句到尾, 唔該有關人員幫幫香港有需要的人啦~~~ 老實講, 出面私樓真係有錢人先住到, 一係就住D 又舊又殘既樓, 但係比既租貴過住公屋既人好多, 我寫這些唔係分化住公屋同住其他樓既人。
16. 60後港牛 2011-05-20 17:53:45
公屋是最底層人士的生活保障, 不可以出售.  我們只有責任照料不能照料自己的一群!
17. kent 2011-05-20 17:58:41

建議規限外地人在港買小型住它,例500呎以下,這可幫助一些需買樓而又資金有限的香港市民, 因絕大部份在港買樓的外地人都是以投資角度來港買樓他們不是在港長住居民,將這批人只準在港買500呎以上的樓對香港真的必需買樓人仕影響減到最底.

另一辨法可在賣地時將一部份作出規限,例只準在香港首次買樓人仕認購,但不會有任何拆讓按市價,這樣就能夠真實反影香港人買樓的能力,如一些人這樣都買不起樓的話! 就只能自已想辨法能達到申請公居資格!

我一家三口收入每月1.6萬(一妻一女兒) 手頭現金約25萬,申請不到公屋就算有居屋也申請不到,現租住旺角區約150呎套房租金也需4千元,我們這類家庭是否活該! 不應在香港生存? 我想購買一間300~400呎的二手樓也買不起! 一家三口住300呎地方我認為是香港人的基本權利!

18. 60後港牛 2011-05-20 18:19:02

點解要助市民置業?  包租婆講得啱, 政府的責任, 或納稅人的義務, 是保障基層市民和弱勢社群有容身之所, 而不是「擁有」物業。

建議筆者去看看深水埗貧窮户吧, 出售公屋就是剝奪佢地上樓嘅機會!

另外, 公屋申請資格也要檢討!  輪候册上有不少年青單身人仕, 是我們的教育出了問題令他們找不到工作做, 定係其它甚麽地方出了問題?

19. 唔炒就笨 2011-05-20 22:42:12
煲呔話如有需要會毫不猶豫出手,現在一點都沒猶豫,也沒有出手跡象,即係話俾大家聽,現在根本沒需要出手,即係話樓價未到他心目中的價錢囉! 
20. 六十後 2011-05-20 23:58:00

有公屋買賣地產佬又多左生意做啦!公屋點都唔可以賣的,政府沒理由用納稅人的錢去幫部份人置業。公屋是租給有須要的人,如果賣了,相信輪候的人不知要等多久才有空置公屋呀。地產介人仕一定希望有公屋買賣啦!他們以後又多了一種產品消售。

21. 支持作者 2011-05-21 00:15:37
i agree 出售公屋
22. 我係神 2011-05-21 00:35:31
你們都是神的子民,我要樓價升,升到九七,升過九七又點? 我中意一時問你地從何來,一時又推十幾幅地,仲話有得繼續推... 你地中意起居屋,我偏唔起,我中意起可留(?)名的至慌心,
23. KCC 2011-05-21 00:39:27

由於中小性單位很缺,若政府出售舊公屋給住戶.他們買後根本不會售出,因出售後公屋根本沒能力同區買回任何樓宇,實在幫助不大,如果將新公屋出售,一定很多人反對,倫候冊上的人及某些靠低下層選票議員.一定再遊行,其實將部份新建公屋分出來,出售或出租給現在20000-30000元收入的市民,真可解短期問題,那班人有納稅卻得不到幫助,沒納稅的卻可享盡資源,這是什麼世界,是否愈窮愈大聲便最惡?

24. yfiu 2011-05-21 01:09:55

政府有錢,幫下D老人家,令他們可以不用填衰仔紙,都可拿綜緩吧.政府有錢,幫下班長期病患者,等佢地可以用一些較貴的藥物吧,不要再浪費金錢,在那些廢柴80後身上面了.

25. wham 2011-05-21 01:29:39

donald only dry talk. nothing effective done. he has no idea of what to do. just take pain-killer medicine, not aiming for healthy plan. well and after all, he is only 2nd or even 3rd class leader. don't expect he is smart enough to foresee something right and do something ahead of time.

 

 

26. 李賊楷 2011-05-21 22:30:55
李老賊叫人買樓長線持有,叫市民唔好炒樓,就係同一道理,因為太多老散炒樓,會有賺就走貨,同佢地D新盤搶客,搞到佢地想大幅加價都要諗諗會唔會益左班老散。又好似當年電刑咁,李賊楷都不斷叫市民長線持有,結果咪做左佢地班大賊的點心囉!
市民就梗係不要信佢地啦,永遠都係要做短炒客,鱷口偷金,好過做大戶點心嘛!
27. 李賊楷 2011-05-21 22:31:59
炒樓、炒股都好,大戶最憎係老散短炒客,最喜愛老散長線持有,咁樣可愈賣愈高價
28. 炒樓天堂 2011-05-21 22:36:19
香港地係炒樓天堂,大陸市場13億人,供不應求,低息環境隨時10年以上,通賬加劇,有樓有舖必然升值, 這是很基本的經濟知識。
樓市係政府主要收入來源,一定會控制供應而令需求永遠大大於供應,樓價係只有上升一途,出口術靠嚇只係回應市民聲音而已,根本已經係技窮冇辦法解決,美、歐、日經濟都好差,低息環境隨時10年以上,供不應求,通賬加劇,有樓有舖必然升值,這是很基本的經濟知識。
大陸市場13億人,富翁愈來愈多,有興趣來港買番幾間樓度假的人隨時多過香港人口總和,就算全港市民做地盤擔泥扎鐵都可能未能應付日益增加的龐大需求,香港人未來將被邊緣化到新界偏遠地方,甚至反向北上大陸移民。
29. 下任特首 梁振英做「八萬五」有良心 2011-05-22 00:45:31
讚揚他當年提出的「八萬五」政策。其它只為出名而做沒能力沒良心。
30. 政府都想地價一呎賣十幾萬.... 2011-05-22 00:50:36
最好全宇宙最貴係香港,每呎建築100萬,港人人人有樓住個個身家億億,嘻嘻。
31. 特首 識講 就做野比市民睇喇 2011-05-22 01:02:26
行政長官曾蔭權19日「發警號」,指本港樓價「乾升」,並已達危險線,又稱政府會用一切方法解決房屋問題,不排除有「驚喜」。報載,政府或考慮在青衣南和大嶼山等尋找可填海地,不排除有復建居屋的可能性。不過會議期間,曾蔭權仍非常十卜「置安心」。其實,所謂復建居屋根本沒有時間表,市民又要等佢份施政報告,一咪拖字訣,等得來,樓價也不知升了多少,再過得兩三年後,樓價泡沫都爆了,居屋起得來,都蚊瞓。 曾蔭權發樓市乾升預警,其情況好比日本政府警告國民切物飲用輻射水一樣,眾所周知,那些家住輻射區域走無可走的日本國民,仍然是被逼每日飲用輻射水的,那麼,預警就是為發表而發表的了,卻非代表當局有甚麼切實可行的方法可改變現狀。異曲同工,我認為,曾氏應停止此種拖字訣矇混過關的預警,因香港市民要的不是甚麼考慮、咨詢或研究計劃,而是要具體及可短期落實執行的房策方案,有道是「特事特辦」,市建局都識講。再講,小學生也懂發表「乾升」偉論,故政府無能為力的虛偽預警,若非有新搞作,還是不要亂發的好。
32. 特首好野 自動爆 2011-05-22 01:07:27
自動爆破唔洗做野...退休後回企業都方便....高手...
33. Peimak 2011-05-24 18:11:35
各位可否記得,九七前連小孩子都參與的抄賣郵票!?當時乜都抄,只因本錢不大,小孩子都可以參與。現在抄樓本錢太大(但可以賺得更多更快),D無乜本錢既務險家咪日噪夜噪,搵政棍幫手逼政府用立稅既錢,完成佢地可以參與搵大錢既夢想。
34. Peimak 2011-05-24 18:13:12
各位可否記得,九七前連小孩子都參與的抄賣郵票!?當時乜都抄,只因本錢不大,小孩子都可以參與。現在抄樓本錢太大(但可以賺得更多更快),D無乜本錢既務險家咪日噪夜噪,搵政棍幫手逼政府用立稅人既錢,完成佢地可以參與搵大錢既夢想囉。
35. ...廢柴 2011-05-24 21:29:19
七年都無做野,最後十四個月你重想呢班人做野,會唔會覺得幼稚D呢? 個班議員睇黎都已入了貨,咁近成王廟都唔求番枝籤. 錢又派了,個班議員又有功課交,大家齊齊干豆納稅人個份人工,維威為幾好吖. 有間屋在手的,起碼要 加40% 放售,否則賣了買唔番.幾多人係咁.