地產博客
瀏覽人次:14114    回應:9
輝筆論樓
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. seam 2011-04-09 13:40:14
果個業主幫政府搵錢
2. 經紀 2011-04-09 14:48:06
個業主似供唔起樓多D喎!
3. SEAM 2011-04-09 17:41:34
如果3成首期~
一個月都係供3~4千蚊...
應該係業主對個市無信心掛 ~
4. 落落 2011-04-09 23:43:32
擬似係自己人賣俾自己人, 嗰度擬似係舊樓收購重建區(擬似將來), 大家留意吓, 我或者/可能要求CALL廉記介入.
5. 炒商舖 2011-04-10 08:43:30
香港已係13億人的市場,政府推乜政策都打壓唔到架喇,就算每年推20萬個單位都係打壓唔到架喇,樓價點都係會繼續上升,唔買就笨啦!
不過,最好都係炒商舖,零售暢旺,租金升幅倍計上升,舖價大幅跑贏任何物業種類,和味好多!
6. 看不過眼 2011-04-10 10:47:26
既然樓價升勢更急,証明SSD毫無作用,就應推出更嚴厲措施. 不過,炒家可放心, 一向主導市場的政府唔會出手, 連有90%的市民贊成起居屋都充耳不聞, 重話急市民所急,聽市民意見, 一派胡言謊話, 誠信去左邊? 嗰D政黨只懂靠政府站,無為市民發聲,就唔應該得選票.
7. 恆發-RONALD 2011-04-10 12:33:16
同意自SSD 推出後住宅價升量降.   炒家(投資者)在市場上有其獨特的角色, 起市場緩衝作用. 現市場失去了作為緩衝角色的投資者, 在升市時, 會干升, 當市場逆轉時, 會干跌.   
8. bhvcb 2011-04-10 22:01:35
对内地买家来说,在香港买楼只是85折,香港楼的价格和内地差不多,但85折加上资量的保证,都是内地人喜欢的
9. DT 2011-04-11 09:26:07

No profit No investor.

No volatile No jobber(trader).

No trend Everyone left.

The art of coexistence!