地產博客
瀏覽人次:4800    回應:23
仲達言
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 亮劍 2013-07-02 10:24:31

有報導話太古城,在呢3天假期錄2宗成交,其中龍山閣建築面積675方呎「則王」,實用582方呎,業主減35萬元以745萬元賣出,建築呎價1.1萬元,實用1.28萬元。

呢篇嘢仲話原業主81年一手價55萬元買入,持貨30多年,升12.5倍賺690萬元。

回想 80 年代初期到 80 年代中,香港嘅供樓利息,係達拾幾弍拾厘天價,而當時嘅專業或半專業人士,人工只係五仟到八仟左右,咁如果那位龍山閣一手業主喺 81 年,係做當時最流行嘅十五年九成按揭,咁佢每月嘅供樓本息,就係六仟到八仟幾,供樓壓力比現在只有過之,而無不及!

根本香港供樓,幾時有易過?

2. 士丹 2013-07-02 12:21:15
因為過去多年人人都炒樓,齊齊營造樓價只升不跌的神話,加上發展商,代理及炒家們互相配合,連政府都玩埋,所以幾責都有人買,都有人願意接火棒,但現在還可以嗎?將來樓價只會向下發展,想買樓的人想清楚先啦。
3. 唔知幾長 2013-07-02 14:14:48
樓價短線上落好難預測,但長軟房屋策略委員會已告訴你樓價走勢。
4. 華X有"執雞王"之稱 2013-07-02 14:46:57
華X有"執雞王"之稱,所以small sweet sweet富可敵國
5. 此一時 彼一時 2013-07-02 14:55:59
今天「執死雞價」可能是明天「執火棒價」,發展商不是伯南克,沒有水晶球的人也是凡人,怎可證明發展商遠較普羅大眾理性呢? 疑似死雞價也可能會再跌一半未定,正如債市或黃金也疑似是安心首選,事實証明不用多說了。
6. 致一樓亮兄 2013-07-02 14:57:54

你係真唔知定假唔知, 當年香港咩經濟, 今日香港又咩環境, 年年加薪百份之幾十, 出十個月雙糧, 辛苦供, 最多都係辛苦幾年. ... 呢d叫先苦後甜

而家d 人好似好穩陣, 其實真正的代價被低息偽裝, 而家係供樓最適服既幾年, 過2年美息升, 先知你買入個價既真正意義 , 400萬白表濕濕碎, 你根本唔知400萬代表咩價

 呢d 我叫先甜後苦... 況且, 香港打工仔今日咩環境, 前景如何, 大家心照

7. middle middle class 2013-07-02 15:06:25

"根本香港供樓,幾時有易過?" .  There is no better description about the mortgage payment in Hong Kong. 

I can't tell the property price will go up or down, but I will do my best to pay back the mortgage asap.  To be honest, it might not be safe to invest in property, but what can I do, I have no better choice.  Or follow the official's suggestion to invest in the stock market?  Oh, no, not for common people like me.

亮劍, good comment!

8. 非常同意6/F 2013-07-02 15:26:33

 80 年代初期到 80 年代中,正正是經濟高速期,不要說低職位,有很多中高職位也極為需要人,如此時勢即使每年加百份之十五或二十薪金也給食無情雞,我所指是做老闆的。

 

而今天之經濟是成熟期,只有波幅没有增幅,直接一點說,藍領前途及錢途較白領更為好很多;故亮劍實不宜將兩段時代購房難度作比較。

 

9. 當年 2013-07-02 16:01:09
當年加薪百份之十要喊架啦, 今日... 嘿
10. 致7樓 2013-07-02 16:05:31

多人投資= 穩陣, 呢個係大多數香港業主既思想模式

香港樓始終係好既投資, 但大前題係香港這個城市仲有價值

再過幾年 , 香港選出民粹特首, 民粹議員, 永無寧日

你教我, 香港的優勢比之上海, 北京, 廣州 係邊?

點解要用幾倍價錢買香港樓?

凡事睇兩面丫兄弟

11. 亮劍 2013-07-02 16:23:41
香港每一段時間,小業主上車都會面對唔同嘅難題!
要是經濟好,人工少過雙位數都少那媽嘅年代,啲樓真係升到爸爸聲,當時係要識人托上托,或要俾錢人賺先輪倒個籌去買樓!
息合理、樓價又低殘嘅時間有無?係有嘅!但嗰陣係沙士,當時經濟衰退,失業率升到7點幾,保得住份工先講嘢!
息低而樓價又處於合理水平有無呢?咪海嘯期囉,你保得住份工,又無俾金融大鱷騙走曬啲錢咪入得囉!


12. 亮劍又一粗疏口水古仔 2013-07-02 16:47:25

當年太古、康怡、黃埔根本不用 "俾錢人賺先輪倒個籌去買樓!",你所指已是九十年代時期。

"回想 80 年代初期到 80 年代中,香港嘅供樓利息,係達拾幾弍拾厘天價,而當時嘅專業或半專業人士,人工只係五仟到八仟左右,咁如果那位龍山閣一手業主喺 81 年,係做當時最流行嘅十五年九成按揭,咁佢每月嘅供樓本息,就係六仟到八仟幾,供樓壓力比現在只有過之,而無不及!"

 

另外,當年每個家庭大多數仔女還跟屋企住,需要一起供樓家用等,供樓壓力其實比現在還好,大家一齊分擔下;看現在大多數分柝為小家庭,供樓家用開支樣樣齊,但你要獨力去面對, 亮劍兄,請解答當年如何 "供樓壓力比現在只有過之,而無不及!"

 

13. 亮劍 2013-07-02 17:33:08
請問杏花邨幾時入伙,係那個時候賣樓花?
我有兩個朋友,當時就有份去萬宜大廈,排咗兩日隊去買杏花邨樓花,好記得他們每人因而䁠了五百元,所以內部認購、買籌等事情,喺八十年代已經有!
當要弍拾厘息供樓時代,你講得對,一家人去供樓,所以供樓指數俾人谷上三位數!
但現在唔少買家,係有長輩幫忙俾首期、幫手供樓你又知唔知?
例如上述那個太古城一手業主,照計層樓應無曬按揭啦,如果加上呢家人多年儲蓄,咁一變二搬過海,例如將軍澳,一開二真係話咁易!
咁阿爸阿媽年齡大夫披一間,阿仔娶妻買一間喺左近,為防瀨嘢做四成按揭啦。咁除清曬之後,隨時有找做水泡,唔係點解啲樓咁貴都有人去買?
而供樓指數又點會被扭曲成咁?
14. 亮劍啱 2013-07-02 18:02:11
亮劍講既無错,确有炒籌的情况,我在89年買黄埔花園十二期楼花時在和記大厦排隊,前面的籌要收我3仟壹個,我有所不甘唔肯買,结果只能買倒5楼及9楼、當時约825呎(建築)佰玖萬一间,在数年后物業升值後反倒覺得使多3仟買籌,買到理想的層数、呎数更合算.
15. 下!? 2013-07-02 18:06:58
你用當時十五年按揭 同 而家二十五、三十年按揭比??
16. 不合理 2013-07-02 18:22:11

97年樓市爆破, 當時好多香港人買樓的供款比率超100%, 因為當時息高

2013年樓市較97年超出30%, 而人工只上升約15%, 請問香港人係咪真係買得起, 定係因為息低, 令好多人以為自己買得起? 咁既樓價是否合理?

大家心中有數

17. 若要比較請用1997年和2013年比較 2013-07-02 18:26:57

大家仲記得浩劫灣嗎 ?

當年入場揀樓個d 人, 腳踏紅地毯入場, 雙手高舉, 好似中六合彩咁開心

後來呢?

香港人, 還學不乖嗎?

18. 難以比較 2013-07-02 20:08:11
1997年和2013年基本因素不同,難以比較.............
19. 難以回購 2013-07-02 20:12:33

問題是: 現在持有房產的人,不會輕易出售房產..........賣出後再難以回購............

20. 樓價跌不落 2013-07-02 20:27:57

樓價跌不落...........

【iMoney智富雜誌—置業安居】目前,影響香港樓市的訊息,因素是相當混亂的,中原城市領先指數在連升5周之後也下跌了,很明顯的,美國退市的陰影正在影響買家及業主的決定。

退市表示利率將上升,利率上升,買樓按揭負擔加重,對樓市自然形成負面的因素,退市陰影已經使到香港的地產股股價急跌。當然,更正確的說,是絕大部分的股份不論是否與地產有關,股價都大跌。根據過去的經驗,地產股連續下跌,形成一個明顯的下跌趨勢後,樓價也會跟着下跌。

樓花或現樓供應皆不足

但是,若從房屋的供應角度來看,目前供應的確很少,興建房屋一般要5年,2013年落成的房屋應該是在2008年開始建,2008年是國際金融海嘯發生,又有多少地產商敢買地、開工建樓房?

當然,地產商不需要等到樓房落成才售樓,她們可以賣樓花,但是樓花不是一買地就可以賣,一般最快也得在買地後兩年才能賣樓花,換言之,今年能夠賣的樓花,最遲是2011年買的地,但2011年是歐債危機,地產商不敢輕舉妄動買地建樓。總而言之,目前不論是樓花或現樓,供應量都很少。

在特別印花稅(SSD)、買家印花稅(BSD)及雙倍印花稅(DSD)的三重打擊之下,需求也大幅減少,炒家幾乎絕,投資者大幅減少,非香港居民的需求也大幅減少,剩下的是樓換樓及首次置業者的需求,不過單是這批人數已不少。

他們是真正的居住需求,不是買就是租,如果更多人不敢買樓而轉為租樓,租金會上漲。雖然個別新入伙的樓盤因為租盤一下子大增而租金被壓低,但是這只是暫時及個別地區的情況,不是所有想租樓的人都喜歡這些短暫租金較低的地區。

自住需求不會長期消失

一般上,除了窮人之外,大部分香港人只要買得起樓,就一定想買樓,租樓只是權宜之計,是短期的。因美國退市陰影、股市大跌而暫時改買為租,他們會有多大的耐性長期租樓?等了幾個月,樓價沒出現明顯的下跌趨勢,就會忍不住而再物色目標,因此這類自住需求不會長期消失。

對業主而言,心情也是複雜的,一方面擔心美國加息,香港跟着加息,樓價會跌;另一方面,又擔心賣了樓之後,手持一大筆現金不知道該做甚麼?盡管加息陰影出現,但是目前銀行利率的的確確非常低,沒有多少人有耐性,長時間地存放一筆巨款於銀行。

撰文:曾淵滄

21. 亮劍 2013-07-02 20:28:18
在 7O 年代初,我啲長輩供樓,銀行提供嘅按揭選擇好似只係 5、7、1O 年俾你揀!
到 8O 年代,因為樓價升咗唔少,有啲銀行為了爭客,所以先有十五年年期選擇。
而三十年按揭,係最近呢十年先興,其實絕大部份人做嘅係二十五年啫!
而香港銀行亦都試過提供三十年以上按揭,不過金融管理局為免銀行有太大風險,加上唔想對樓巿起推波助瀾作用,先叫停咗咋!
22. 經理要見你 2013-07-02 21:49:02

但是目前銀行利率的的確確非常低,沒有多少人有耐性,長時間地存放一筆巨款於銀行。

千祈唔好長時間地存放一筆巨款於銀行,因為銀行見你閒置一筆巨款,必定謀你!會出盡辦法游說你買保險、基金、理財產品等!因為銀行做成一單此類生意即刻賺幾個%的佣金,反之將你嘅存款借出去,要等足一年才可以賺到個幾%的息差收入。

23. 仲達 2013-07-03 00:43:20
今天的回應非常踴躍,多謝支持!
看好看淡也不妨在此抒發己見,只要有理據即可,真相越辯越明!