地產博客
瀏覽人次:20060    回應:59
仲達言
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應者名稱
密碼
1. 大王妹 2012-10-09 11:27:43
請問仲達有那裡是租平過供?還是借7成及幅度驚人!就算是有,利息佔供款一半都唔夠,點計都是供息平過交租金的!
2. 隨意寫 2012-10-09 11:29:04
香港現在樓價高,主要是因為以前經濟好,一般性稅收足夠,政府沒有壓力賣地,無意間造成供應少,推高樓價,加上資金成本低,供樓比租樓好。樓價高,政府不敢推低樓價,故土地價唯有高,因為在上升市低價賣地是有政治風險的,在這條件下很自然就吸引資金來投資來提款,如是者,大家都投入這遊戲,慢慢透支了我們的生產力,增加了債務, 港人的住房開支也就高了,就等於稅費高了,稅費去了那? 就去富人和政府口袋裏。最後,物極必反,當樓價超過港人的透支能力,就會跌力,沒有款提了就資金撤離,債務高,消費低,經濟不景氣就來了,政府收入少了,就賣地增加收入,自然地價低,開發商就可低價買地,建房開支又會推高景氣,樓價又升了。 這就是香港的 Property Cycle。

香港的稅費是低还是高呢?在外地人來講是低,但本地人來講是高,他的設計是由本地人來補貼外地人來打造相對好的經商環境。

樓價和稅和經商環境是相關的,本地人長遠來講是避免不了。政府是知道但不會解決的,也講不明,難道要對港人說“你們不先透支,不先借錢,投資者錢那裏來,官員的高薪誰埋單。“

資本主義的社會就是这样的,人人都知道是劫窮濟富,被劫者又不反抗,只希望有機會成為劫窮濟富的受益者。
3. 梵谷 2012-10-09 11:54:01

租平過供是一個警號, 所以我一直留意租金變化

事實上, 近一年的租金上升跟樓價升幅差不多, 只是樓價升10%已經是好幾十萬, 租金升10%才一千幾百, 所以產生租金升幅低於樓價, 事實上租值是沒有太大變化.

而且, 澳門及深圳的租值遠低於香港平均租值.

4. 年少無知 2012-10-09 11:59:26
租平過供確實不是好現象, 但不應視為硬指標, 供款只有少部份是利息開支, 大部份的是自己錢, 值不值要自己計計數, 尤其十或二十年後,  更要小心租金滯後攀升, 以今日之混亂金融秩序, 一切小心!!!
5. hifi 2012-10-09 12:04:17

租金和樓價比例已明顯反映炒價過高,用作收租和其他投資回報計更是無意思。明顯今次病毒大量擴散,連買政府樓公/居屋都高追盲搶的人數定會多過上世紀,假設樓價幾年不跌,亦要小心到時加銀行加息期。

6. 亮劍 2012-10-09 12:04:38
20 多年前租層樓俾人,收倒嘅租夠交息同管理費,有淨要偷笑。
7. 回:大王妹 2012-10-09 12:13:12
青衣其中一個大型屋苑3房單位賣630萬,七成按揭要月供$22941,同單租金只需19500。重有好多例子不過冇時間寫。當然如果相信樓價一定永遠不跌,依家就用全部身家再借到盡去買樓,地產代理非常贊成你咁做。

8. 上善若水 2012-10-09 13:28:27

租平過供經常發生,不足為奇。更何況現時供樓的錢多數是還本,利息開支只是一小部分。交租卻是純支出,與利息支出比較,租金要高很多。97年時,租金要低於供樓利息支出。

現時支持香港樓價高企的最主要因素是實質負利率。租金回報率高於按揭利率,這種情況在香港歷史上並不多見。業主持貨成本低,缺乏意願賣樓,新供應起碼三年五載才會大量出現,在求過於供的情況下,樓價節節上升。不過,好多業主都因此忽略其中風險,臨界點一過,情況會很快逆轉,更複雜的是,上述臨界點並非純粹由數字計算出來的,而是大眾心理的臨界點,因此做好風險管理最重要。

現時政府深知新供應需時,聯繫匯率造成的負利率現象亦不由香港自決,短期內要壓抑樓價,惟有依靠行政措施,目前已出台兩招打壓樓價:

1)減少按揭成數以壓抑需求;

2)實施SDD以抑制短期炒賣。

其實還有更厲害的第三招:即增加業主持貨成本,以壓抑投資需求。

歐美各國樓價相對收入而言並不太高,其主要原因是業主持有房屋的成本非常高,香港人難以想像,房屋缺乏投資價值,除自住外,買樓收租並不化算。缺乏投資需求,房價就難以升高。

破壞一定容易過建設,政府真要推冧樓市遠比托市容易得多,大家不宜輕視政府的力量。不過樓價大跌,或者是徹底改變香港樓市的生態,對香港真是利大於弊嗎?

9. 苦命鴛鴦 2012-10-09 13:32:33
『兩三年前已認為樓價貴的情侶,到今天仍未上車的』十分有同感。於2010年中時已覺得樓價升幅很高,當時已有很多人嘈政府,可惜政府無動於衷。到2010年尾至2011年初,升得好快好急,2010年尾310萬的單位,2011年4月已是360萬,重冇mud可以簡,好無奈
10. 亮劍 2012-10-09 13:37:31

任何一個投資工具(樓宇係其中之一),如要大跌,一定係有一個消耗性上升嘅階段作引子!

當市場陷於恐慌,好多人唔理性、無評估自身承受能力、不顧有無需要咁搶購,例如現在睇報紙,見倒有啲大哥唔睇樓,淨睇相就不問價咁買樓,仲做足九成按揭同叁拾幾年供款,喺拒哋眼中,好似當風險無到,當 CY 左右護法講嘅嘢係流一樣,真係俾呢班人玩死!

如果再多啲咁嘅個案,大市就應該離頂不遠,因為當最後買家已經出現埋,市場就再無下一位傻瓜出來接火棒,解脫式下跌肯定出現

但好可惜現在還未係時候CY 現在真係橫又死、掂又死!

唔落藥,無殼蝸牛就爆硬你廠!

落藥?一過龍嘅話,例如狂推私樓地,咁 2014 年打後就倒轉頭供過於求,如果當時加埋外圍加息,歐或美債分別或同時爆大鑊,中國政局或經濟動盪,咁現在實施嘅打房政策,隨時係一把直插入心臟嘅利劍!

樓價到今日嘅田地,嗰啲揾弍叁萬銀嘅家庭,唔該等多陣 CY 到此樓價水平,唔做嘢真係唔得!

人哋之前賺落,以樓換樓或一變二,數字遊戲咋,當玩大富翁,輸左最多係南柯一夢,但你做九成按、三十幾年供款及壓力測試到曬頂,咁個市回少少你都會變成負資產,一個唔好彩供唔掂層樓,係痛苦過你做無殼蝸牛十倍唔止!

唔少人睇見樓價咁高,完全脫離市場嘅購買力,狂炳識嘢嘅人「點解樓市仲未跌嘅」!

其實拒哋忘記左一樣嘢,叫財迷心竅,當一個人用二百萬買左一層樓返來,現在變成一千萬,咁在扣除左拒嘅負債之後,拒就以為、錯覺、當係有成千個喺手,拒就會去做理應係有錢人先做嘅行為!

唔好睇少呢啲人嘅所作所為,隨着資產不斷上升,拒哋嘅胆會越大,投資會更大更勇更多,市場會因為咁反覆上升,直致拒哋呢班人乾晒塘為止,至死方休!

所以只係靠打份工儲蓄嘅小朋友,千萬唔好於現在同人混水摸魚,因為人哋啲錢係執返來,而你係要好辛苦咁儲返來嘅!

輸錢皆因贏錢起,現在香港嘅業主都享受財富效應嘅好處,手上樓宇係咁升,有人就借機向銀行加按,然後再入場去加注!

細看之前幾個泡沫爆破之前,都有上述現像,CY現在要做的事情,是阻止啲人預期樓巿升硬,令那些人唔好咁易喺巿場度取得信貸加注,最後那些按揭保險申請應要收緊,免得嗰啲人盲目喺這風起雲湧之時俾人割!

現在最有籌碼,將香港樓市推向泡沫邊緣嘅人,就係那些於五年前已買左樓嘅業主!如果 CY 阻止唔倒拒哋非理性入市,咁打後數年必有樓災!

而呢幾年香港嘅通貨膨脹必令低下階層,及上唔倒車嘅人發窮惡,政局將會非常動盪,任何一個熱愛香港嘅人都唔希望呢啲事發生!

11. 唐人佳 2012-10-09 13:40:49

香港土地資產升值,但市民閙爆愁極,大眾希望:政府令資產跌值,令市民開心到極。識中文d美國佬以為你地發左癲

12. to 所有蠢材 2012-10-09 13:51:30
你們只有一間自住楼的蠢人不要再跟風附和唱好樓市了,因為這樣做對你們將來換楼,或對你們的子女將來置業,都是全無好處的,你們盲目附和唱好只會幫到那些現時持有很多貨的所謂投資者(炒家)謀取巨利而已。
13. anggie T. 2012-10-09 13:58:13

To No. 1) You're absolutely right!  But you should know there're "poor people" that what they are thinking is the cash flow!  They're not thinking the mortgage payment only the interest is the expenses but for rent 100% is gone!

Your maths is good I have to say!

14. to 大王妹 2012-10-09 14:00:47

大王妹, 妳真唔知定假唔知.

太古城一個800mio單位, 當你借7成, 供20年, 2%息, 月供要$28,329. 未計差餉管理. 妳如果肯比呢個租金住太古城, 大把貨妳睇.

15. to 大王妹 2012-10-09 14:02:00

Sorry, 打錯, 8mio至真

 

大王妹, 妳真唔知定假唔知.

太古城一個8mio單位, 當你借7成, 供20年, 2%息, 月供要$28,329. 未計差餉管理. 妳如果肯比呢個租金住太古城, 大把貨妳睇.

16. to anggie T. 2012-10-09 14:22:04

咁印花稅, 差餉, 地租, 管理費, 折舊係咪expense 呢?

Now, the 印花稅is several hundred thousands for a 10mio flat. This several hundred thousands can pay the rent for many years already

 

17. To: 14/15, 2012-10-09 14:33:44
人地大王妹讲紧"供息平过租楼"呀!
18. to 17/F 2012-10-09 14:43:24

你係唔識字定讀寫障礙? 大王妹係問"請問仲達有那裡是租平過供?"

"點計都是供息平過交租金的!"並唔係問題, 係佢之後附加既comment. 好明顯, 我係答緊佢唯一問既問題, 而唔係佢既comment呀, 大佬.

19. hifi 2012-10-09 14:45:18

如在這香港出口和經濟不差時期,樓價慢慢健康調整下來還好,反之樓市大上後大跌就總有人要輸錢埋單。香港因過份依賴高地價歸邊不是好事,對延誤基建的成本亦會增加。

 

20. To: 17 2012-10-09 14:53:41
人地大王妹条问题问仲达,你是否仲达?
大王妹之后的评论才是key point呀!大佬!
21. bb 2012-10-09 15:36:33
現在逆轉的臨界點根本是很難預算或計箅出來,幢景一直升或遲買越貴的人既想法除時會轉,所以地產界和較樓宇買賣賺錢的人,一定keep住樓市gogogo呢股氣氛才維持到成交量。
22. 窮人 2012-10-09 15:55:53
其實不急於呢兩三年置業的人現在唔需要高追樓價,09至12嘅升幅不出現,因供應將陸續增加,從現在的施工量已反映出來了!
23. 識字的人 2012-10-09 16:16:42

To: 15/F

 

8 million 嘅樓今天借唔到7成 , 大概只能借55% - 60% , 再要加2 厘壓力測試 (加2厘后 mortgage payment 不能过月入60%) , 所以今天能買樓的人 (起碼中价樓) 根本係强者 , 佢地買樓根本唔係好似你地D普通人買得咁辛苦 o

 

同埋 , 正如之前所讲 , 今天能買樓的人係强者 , 佢地的抗跌能力係比普通人強 , 所以今天好多人講樓市乾升 , 成交价高但量小 , 要跌就会跌鋪勁 ; 但係厘D說法係好有问題 , 因為忘記左今天入市的人全部都是強者 , 根椐 HKMA 的 figures , 佢地申請 mortgage 時的 loan-to-value ratio 係 53% , 即是他們要拿出 47% 首期 , 能拎出47% 首期的人一定有番咁上吓底子 , 点會咁易劈价求售脫身??  佢地要樓价跌多過5成先係負资产 , 但你觉得 , 係低息、低供应、超低負債比率的情況下 , 有冇可能跌5成??

 

97年前 , 好多人了以透过2按加按變現再買、炒楼 ; 但今天 , HKMA 基本上已接近暂停這种加按變現 ; 所以 , 今天能買楼的人一定唔係果D借上借、周圍撲水的人 , 而是底子好厚的人

 

今天可怕的現像 , 唔係樓价水平貴咁簡单 , 而係係目前樓价超高的水平下 , 借貸比率仍能维持有超低水平 (银行贷存比率 97年 160% , 今天60%  ; 今天60% 私宅已供滿樓 , 2001 只得48% ; 今天mortgage loan-to-value ratio 53% , 重要冇得 re-mortgage 加按) , 借貸比率仍係在下跌趨勢中 , 樓价根本易升難跌 , 除非政府災難性增加供应

 

但係 , 如你开 google map 睇下香港 , 根本冇空地发展 , 今天新界东北有排拖、海不能填、郊区不能動 , 我唔信 CY 可于短期內增加土地 (唔係房屋 , 土地变房屋重要再多幾年時間) ,

 

再加上欧美日唔掂 , 長期大开水喉 , 维持低利率水平 , 香港樓 3 - 5 年冇得跌

24. anggie T. 2012-10-09 16:21:41

To No. 16)Yes, what you have all discussed is kinda expensive if you're targeting luxurious apartments market, over 10M I guess you'll have to pay at least 5.6M above to finish the transaction.  The rental return on luxurious flats are less than 3 or even 2%, this everybody knows.  (I just checked the return of whole building in Sheung Wan 5 storey place this morning that I can collect $105,000 on rent per month, return is less than 1.8%!!!)

Back to personal experience, I have NEVER made any purchase of flats over 10M that I'll have to pay half of the downpayment(after SSD). The latest one bought is this March & interest rate is 2.15%. Luckily in my area, the flats' prices are a bit lower than average & return is OK.  After all the expenses of gov. rates, mortgage interest, management fees you've mentioned: the market rent is $30K & I'm paying a  mortgage plus lump sum less than  $29K.  Acceptable!!!

25. 亮劍 2012-10-09 16:22:07
現在樓市升,啲人先走出來話要擁有私人樓啫,佢哋搏政府買佢哋怕,真係平平哋整間俾佢哋。咁就無風無浪搭倒一程順風車囉!
到樓市真係有大調整,我保證香港嘅缺樓問題立即解決,唔信睇圖,要有成交量配合嗰隻。
26. anggie T. 2012-10-09 16:25:13
Thank u No. 23) You just explained alot to help.  Over 8M actually you'll need more downpayment & less mortgage loan accordingly.  Maxi. 5M!
27. to 20 2012-10-09 17:26:53
我就係仲达, 仲达何其多, 點只得一個, 傻仔.
28. to 26 2012-10-09 17:35:16
Are you nuts? According to your argument, I pay full price without mortgage, then I don't have to pay monthly mortgage payment. So the rent is much higher than the mortgage payment as the mortgage payment is zero. Is this make sense?
29. 丘亦生 2012-10-09 18:16:46
中原城市領先指數首次升穿110點,再創歷史新高,連樓齡33年的北角健威花園都話見萬元呎價。樓市熾熱到達新境地,究竟甚麼人願意接貨,這些買家肯定不會認為自己在接火棒,他們究竟在想甚麼?
低息環境持續至2015年、土地供應短期內無法大增、內地人繼續掃貨、儲蓄除買樓外無處安身……?我告訴你,2004年美國樓價升勢最急時,當地新業主回答問卷時,說的也是:土地供應有限、亞洲買家掃貨、經濟增長持續、人口不斷上升……。
越貴越多人要 氣氛主導
雖說樓市一定程度是自由市場,服膺於供求定律,但樓同時是投資類別資產,像股票一樣,越貴越多人買,越跌越雞飛狗走,故此市場預期往往主導走勢,觀感及社會氣氛往往會令價值大逆轉。
專門跟蹤美國樓市、並一早預示當地樓市爆煲的耶魯大學經濟學教授席勒(Robert Shiller),最近便發表研究報告,探討買家預期(Expectation)在樓市泡沫中的作用。
席勒最為人熟知的是寫了相當警世的《非理性亢奮》一書,及好像中原地產一樣,定期編製及發放美國各大城市的樓價指數,但原來他一路有針對新買家進行樓市前景調查。首次在1988年開始,並在2003年後變成一年一度的大型調查,亦即有了25年的歷史,足夠一個樓市周期有凸。
在這份名為《他們在想着甚麼,在旺市及淡市的買家行為(What Have They Been Thinking?Home Buyer Behavior in Hot and Cold Markets)》的研究中,席勒發現,買家對短期樓價走勢非常清晰,絕非LuLu,而且對未來12個月的樓價走勢,評估傾向保守,往往低於之後實際樓價的按年表現。
問題並非出於短期的評估,而是長線。席勒的調查發現,如果要求新業主評估未來10年的平均樓價表現,在美國樓市盛極而衰的2003至2007年間,不少答案竟然是每年升逾10%,甚至有的回答超過12%。10年樓價表現已經難估,以為樓價可以連續10年每年升逾一成的想法,實現的難度更高。
長線預測樓市 通常樂觀
由於買樓是長遠投資,故此10年預期比1年預期更重要,偏偏多年的調查發現,1年預期較緊貼市況,10年預期則較簡單得來流於樂觀。
席勒認為,買家的10年樓價預期與按揭利率的差距,可以部份解釋樓市泡沫的出現,2004年時,10年樓價預期是每年升12%,而按揭息率是6%,在一成首期下,每年預期回報高達66%!這樣高的回報,即使樓價短期有調整,也無礙豐厚利潤。這差距同時可以解釋,為何近幾年美國出力遏按息,樓市也沒有起色,因為按息雖然跌至4厘,但10年樓價預期亦跌至4%,兩者差距似有還無,樓市蘇醒乏力。席勒認為,現時倡言美國樓市否極泰來,為時尚早。
長期樓價預期是如何變化的?席勒也未能提供滿意解答,僅以其長子改名的30年前軼事,說明有時身在社會潮流也不自知,他本想為其長子改一個較特別的名字,結果左度右度,終取名Benjamin,但到兒子上幼稚園後,才發現Benjamin已變得非常普及,席勒至今不明真相,但他太太則依稀記得可能受朋儕影響。
在facebook年代,人際影響更加無遠弗屆,社會潮流頃刻可以改變,對樓價的長期看法,會否加速逆轉?正在本港入市的買家,是基於一個甚麼的長期樓價假設,這些答案,我也很想知道。
丘亦生
30. 大王妹 2012-10-09 18:26:35

正所謂各有所需,有多餘錢放在銀行無什麼用途,又有實際需要,買樓自用真的無妨!如不急需住,又怕輸的朋友,咪無謂博囉!但現實是住公屋出身的我,自小儲蓄,做幾份工,日做十六小時,在二十歲買第一層樓仔(沙田中心),當時16%息,點計現在底好多啦!

31. To 27 2012-10-09 20:07:18
至弊你個仲達係冒牌嘅!正牌嘅冇你咁刻薄冇品!
32. to 23 唔識野的人 2012-10-09 20:54:02
你廢話連篇,事實係强者已入晒貨,現正在二手市場出貨,發展商在散一首新貨。今天在買樓的人係高位接貨 ,所以樓市乾升 , 成交价高但量小 , 當泡沫爆破就會量大跌鋪勁。你正一識小小扮代表,想引人接火棒。
33. 回23 2012-10-09 21:02:21
23樓,如果你只有一間自住楼,你就不要那麼蠢再跟風附和他人唱好樓市了,因為這樣做對你將來換楼,或對你的子女將來要置業,都是全無好處的,你盲目地附和他人唱好楼市只會幫到那些現時持有重貨的所謂投資者(炒家)做買賣謀取巨利而已。
34. 你你你 2012-10-09 21:07:54
大王妹話自己二十歲買第一層樓仔(沙田中心)???????????大王妹次次講的都唔同,正老作。。。。。。
35. 同意 32 及 33 2012-10-09 21:22:52
因為最主要是經濟問題,在可見的將來會好過現在嗎?美國?不會!歐洲?不會!中國?不會!香港?你話呢?經濟向下楼價會不停升?CCL 升到150? 唔好引人笑!只有傻人比人洗左腦走去高位接火棒,好自為之。
36. 睇得通 2012-10-09 21:41:39
今年1月份初用現金買了兩個住宅物業,原來此決定是正確的,7 月份再多買一個住宅物業,袛跟銀行貸款60萬......現在負債/現金/股票平衡,沒有風險................可以50年不變..............
37. 大王妹 2012-10-09 22:47:00

to 34-- 我識你架?話我講大話?話人者是,正是你這種人!無樓又唔虛心,在這裡發表的網友大多數正正經經,你呢條友唔該你得閒去搵多份工,賺多些錢,咪浪費時間啦!係我這種半退休的人先會在這裡間唔中和大家討論咋!傻佬!

38. anggie T. 2012-10-09 23:54:25

To No. 28) That's right! You're so smart now!  If you have the cash to full paid the apartment like the mainland Chinese, you think the ups & downs will bother you more or the poor Hongkies that have to borrow 90%/70% & jump into the market at this point???

All I'm talking here is opportunity cost concept, if your father is Li Ka Shing, everything is under control.  You have nothing to lose.  Otherwise, calculate the penny in your pocket before you make your decision.  Buying time depends on your capital reservation ability & revenue generating ability.  No absolute answer for everyone!

39. 80後銀行從業員 2012-10-10 00:41:11

29樓引述的評論很有意思. 細味之下, 引申以下經濟行為的推論:

1) 假設高位買樓者均是理性的投資人, 那麼其對樓市未來一段中長時間的預測, 很大程度是根據過去三數年的平均回報, 然後計一個折讓百分比. 例如過年3年平均每年升25%, 未來3年哪怕打個兩折, 也有5%升幅. 不論買家是首置還是投資, 只有極少人買入單位時會假定3年後樓價持平. 會預計樓價向下者更是絕無僅有, 這批人估計是不會買的.

2) 然而過年3年的升幅並非常態, 買家其實沒法預計三年的經濟情況怎樣, 失業率高低如何, 供應增加的影響力去哪裏, 人工有否增長. 一個理性的人他對自己短期預測能力傾向保守, 但對自己長期預測力卻充滿信心. (這亦是股票市場內為何絕大多數人相信即使短期股票跌穿買入價, 仍然相信長遠有天會回升) 表面上看似合理但實際上是個悖論, 因為用於預測長期趨勢的計量工具, 大多出自短期數據分析.

3) 所以這解釋了為何有人會在如此高的價位入市. 他們絕非愚蠢或無能. 但由於短期數據推論令其相信這趨勢會持續多於逆轉, 影響了他們的決定.

 

最後為陶冬平反一下, 他說賣樓後不再陪癲雖語出驚人, 也有得罪不少物業投資者之嫌. 然而從投資角度看樓市的話我絕對同意他的見解.

40. 仲達 2012-10-10 01:22:30

今天的文章,回應熱烈程度空前,多謝大家的寶貴意見!

利好利淡的消息不斷互相影響、對沖,很難準確預測樓市,尤其是政策風險日高的今時今日。

回應中有不少高手的真知灼見,各位可多多學習,期望日後的回應也如今次般踴躍!

41. 星星 2012-10-10 02:13:15
stop, stop stop大家不要嘈,明天醒來,聯系匯率斷了!
42. 識字的人 2012-10-10 10:17:32

To: 32/F - 33/F

 

我只係講事實

 

To: 29/F 丘亦生

 

香港樓市與美国最大分別係借貸比率 , 當年美国3類人(無收入、無首期、無現金者) 都可以買到樓 , 只要您肯簽名買就得 la...

 

今天香港 , 所有 mortgage loans 要经 + 2 厘壓力測試 , mortgage payments + 2 厘後不能超过月入6 (唔计双糧花紅) , 境外收入人士要減多1 ;

以物業加按而沒有收入证明 , 最多只借到估值3 ; 再加上按揭信贷资料库 , 令到您冇得銀行多借 loans , 连分期買电器的还款都要计入壓力測试

600 - 700 万樓最多借420 , 即要有能力拎 3 -4成首期 , D首期係唔可以 come from re-mortgage 加按 , 一定要用自己身家財產 , 因為 HKMA cut 左银行加按撲水的渠道 , 除非康业信貸 (不过只按7 , 年息 28 - 33% , 最少借3個月) ;

700 - 1000 万樓借6 , mortgage loan 最多借 500 , 即是 833 - 1000 万樓需準備 4 - 5成首期 ,

 

1000万樓只借 5

 

QE3 , 2物業 mortgage 申請 由之前 6 - 5 成收入比率 变至 5 - 4 , + 2 厘壓力測试由 6 成減至5

 

试问今天能入市的人點會唔係強者??  睇完上述借贷限制措施後 , 您会唔觉得乾升论的论点是否站不住腳?? 

 

再者 , 香港整体私宅空置率為 4.3% , A 類單位 (40 sq m 以下) 的空置率为 2.7% , B 類单位 (40 – 70 sq m) 的空置率為4.5% ; 即证明香港中小型单位唔夠住 , 有強大需求 , 即是話 , 呎价、呎租根本冇得跌 , 有剛性需求的东西所反映的价格會算泡沫??  唔識咩叫泡沫就睇下書 (e.g. 索罗斯)

 

基於A 類單位 (40 sq m 以下) 的空置率不合理地低 (正常应5%左右) , 所以政府要起多D限呎摟要多D细單位滿足需求

 

43. 識字的人 2012-10-10 10:20:38
今天搂价表現只係泡沫形成前的熱身楷段 , 有排升 , 靚仔慢慢 "歎" la
44. 亮劍 2012-10-10 11:04:15
42樓您對樓巿嘅睇法我大部份認同,但您話要再起多啲小型單位我就有唔同意見。
呢年幾政府賣左好幾幅限尺地,請問平呎價係幾多錢? 
地產發展商當然會計錯數,但集體出錯嘅機會應該唔多,咁當地價加建築成本計,平均呎價七千,當一個兩房4百呎實用即5百呎建築小型單位計,三百伍拾萬係成本價!發展商做到身水身汗,俾人執少少就係四球!
呢啲單位就算做盡九成按揭,半百個起錶。
但如果政府唔喺賣地條款攪限尺,咁發展商就會將個盤剪裁,靚景向南高層就畫大則,無景低層向西就整一房。
買得千多呎大單位嘅人,除左大陸客之外,大多是換樓客,呢班人九成有一或兩個中小型單位喺手,呢啲二手單位嘅呎價九成九低過同區新樓以成計,呢種單位先符合上車客嘅不直。 
政府係咁起4到5百呎樓,那些換樓客就少左選擇,換唔成樓,層中小型2手舊樓點放?咁咪型成樽頸,啲中小型單位咪短缺無盤囉
45. 識字的人 2012-10-10 12:20:06

To: 44. 亮劍

 

政府會跟数字好做 , 如A类单位唔夠住 , 就起多D细单位 , 況且 , 多起大单位面對很大政治壓力 (e.g. 起豪宅俾大陸人住 , 官商勾结) , 你係官都会起多D细单位比班白癡市民 (包括 80 - 90后) 住 , 免得佢地日鬧夜鬧

 

所以 , 您說的论点十分對 , 但實际上 , 能否做到要问过垃圾会 la

46. 識字的人 2012-10-10 14:16:16
更正:::今天搂价表現確實係泡沫已形成 , 有排跌, 靚仔慢慢 "歎" la
47. 識字的人 2012-10-10 14:18:22
其實我至係白癡市民。
48. 大王妹 2012-10-10 14:27:17
to 34-- 其實我識你架,你話我講大話係冇錯,我係冇楼又唔虛心,我在這裡發表的大多數是老作,我應該得閒去搵多份工,賺多些錢,唔再喺度浪費時間,阻礙大家這種半退休的人在這裡討論,唔好叫我大王妹做傻佬,我其實係廢青。
49. 搶舖王 2012-10-10 14:34:44


商舖供應稀缺,自由行生意有13億人的市場,真係唔憂做,所謂一舖養三代,全城搶盤,手快有手慢冇!

外來資金不斷入市買舖,因為他們都知道這樣收陀地才能對抗正在到來的惡性通脹!執輸行頭慘過敗家,豪宅炒家紛紛轉買商舖追趕商舖大牛市!



50. 沽舖王 2012-10-10 16:54:37
商舖供應充足,自由行生意越來越難做,真係唔好話唔憂心,所謂買一舖等於養人三代,全城找傻仔接火棒! 外來資金已經入市多年買舖,因為他們都知道現在正是沽貨獲利的最好時機,希望有怕執輸的人接貨,炒家紛紛沽商舖以免泡沫爆之日來臨!
51. 煲浪追浪 2012-10-10 17:43:49

回12樓~~~到底點叫做高樓價,真係難明,政府賣地,地价4000元尺,建築成本3000元尺,共7000大元,再加上10%行政開支3%利息=8000元尺(實用面積)一尺,説是郊區樓。咁到底賣幾銀一尺先對得起下一代呢!2000元尺好冇?但蝕本生意邊一個會做犮展商呢。戓者你會去做,但蝕咁多怪唔得你買唔起樓。

52. 睇穿你 2012-10-10 18:31:17
你們只有一間自住楼的蠢人不要再跟風附和唱好樓市了,因為這樣做對你們將來換楼,或對你們的子女將來置業,都是全無好處的,你們盲目附和唱好只會幫到那些現時持有很多貨的所謂投資者(炒家)謀取巨利而已。
53. 回51 2012-10-10 18:40:48
請問30年舊樓地價洗唔洗$4000呎,建築费洗唔洗$3000呎,点解而家又賣$8000呎?
54. 煲浪追浪 2012-10-10 23:17:02
回53~原來你訓左30年,再訓多30年把那!到時2042年樓價應到你希望之价位~~~記得1982年用160元買來喝之紅酒,今曰我又拿160元到該店買1982年的紅酒,最後比店長小出門口.我到依家終於明白,原來在下只睡8小時,會明白香港每曰變化.知道今曰冇可能用1600元買一兩金(註:1982年是1600-1800兩金)...再訓一會吧!
55. to54 2012-10-10 23:36:51
再叫佢訓多三十年可能四塊半都冇得比佢揾尼住,要揾尼D........2042年睇怕都要$160000一呎至得
56. 煲浪追浪 2012-10-11 07:33:09
回53~其實我先至訓左30年,我不需再訓多30年樓價應到合理之价位~~~記得1982年我比人引誘用1600元買來喝之紅酒,今曰我拿160元到該店買就買到,依家終於明白,原來在下當年接了火棒,不明白香港每曰都有蠢人接貨.知道當曰冇可能那麼蠢用1600元買一支酒...讓我廢青再訓一會吧!
57. 煲浪追浪 2012-10-11 19:45:51
回56~~~無聊!
58. 煲浪追浪 2012-10-11 22:09:55
回55 : 無聊
59. 作者扑主 2012-10-11 22:12:07
回51:無無聊聊