|
|
| |
|
|
|
|
|
1. Yellow Man 2012-08-20 11:42:47
|
|
內地尖子為何終歸離港?是高樓價、高租金對人才的負面影響。
|
|
2. 博士 2012-08-20 12:15:40
|
|
王教授的學生中,大部份都是內地生,絕少本港人,這個現象絕不涉及歧視,也非中大專利,而是香港一眾大學的普遍現象---最頂尖的都是內地人. 這批內地尖子為何終歸離港?大家不妨猜猜 本土文化: 對待內地尖子甚至擁有內地的背景學者採用雙重標準
|
|
3. 小思 2012-08-20 12:59:56
|
|
我都好鍾意睇iMoney,內容好豐富,例如湯生的文章及王教授的iBanker教室,獲益良多! 我估內地生係因為要結婚但買唔起樓所以想走,唔知啱唔啱呢?
|
|
4. 小人物 2012-08-20 13:05:25
|
|
多謝仲達兄補完辯論後的賽後報告, 及和兩位講者作更深入的交流的內容.
在下依然認為, 教授過份悲觀. 從你上文所寫, 他彷彿覺得香港的人材供應便只能倚靠中大一間大學, 香港的精銳只有大陸學生, 把其他美英加澳學府的畢業生置若罔聞. 金融機構為何聘請大陸學生? 除了成績過人之外, 亦因為前幾年利用他們招待來港上市的內地企業老闆, 能令客戶有得講番自己家鄉話, 同聲同氣的賓至如歸之感覺. 而家冇乜內企來港上市, 生意淡薄, 金融業裁員不手軟, 也是你那個問題的其中一個答案. 一日人民幣未能自由兌換, 老外都係選擇相信透明度極高的法治社會- 香港
博士就好像過份樂觀. 自由行這根定海神針有點開始失靈, 而政府冇去同國內洽談開放更加多城市來港自由行, 無疑令消費力有點青黃不接. 非住宅租務市場可能已到達強弩之末, 例如上周卓悅發盈警, 便是因為租金加幅比新增收入更高導致. 我有點擔心業主們會否殺雞取卵, 或新買家高位接火棒. 說到底都是因為存款沒有利息, 而把人逼上梁山.
內地尖子為何終歸離港? - 生於彼, 長於彼, 賺完錢便衣錦還鄉 - 貴租 - 沒有拿到香港身分證者, 終歸只能為香港的業主交租而已
|
|
5. 香港, 你只係隻 USB 2012-08-20 13:17:12
|
|
隨插即用, 用完即棄; 囉左學位做埋兩三年野, 做唔過去食洋腸咩? 貪你香港人條腸細呀?
|
|
6. 房地美, 2012-08-20 13:19:08
|
|
|
|
|
7. 亮劍 2012-08-20 13:35:38
|
|
中國尖子如果在香港嘅大學攞倒學位,再加埋大公司幾年之工作覆歷表,已可無懈可擊! 咁若果呢位人兄表現正常又合群嘅話,那就算自己間公司唔升拒,都有大把同行虎視眈眈挖角,招攬拒哋跳槽過檔! 而通常呢啲人材,會被派翻大陸同公司打江山,咁樣無論對公司或員工來講,都可達致雙贏,因為呢班尖子一來熟地頭、二來有語言優勢、三來呢啲人隨時有唔少人脈關係可供利用,最重要係呢啲尖子可以衣錦榮歸,唔使離鄉別井! 屈喺香港,論乜都輸俾港人同學,但回鄉就天南地北任飛翔,俾著任何人都知點揀!
|
|
8. KO 2012-08-20 13:39:29
|
|
大陆人以做销售为目的(一个普通的碧桂园销售都发过猪头),看不起香港这个小市场!
|
|
9. 亮劍 2012-08-20 14:00:31
|
|
仲達兄--- 王教授當日有否講到,面對環球貨幣海量供應,手揸例如幾球現金嘅中產如何自處? 唔買樓請問買乜好做?金、美股、美債等?都係喺高位喎! 港中股票?海不揚波!間唔中整單民企爆大鑊已叫人神傷,就連好正路嘅匯豐、渣打、利豐及中移動都可以跌鑊甘! 商品?站對邊當然發過豬頭,但這是建築喺,別人死傷枕藉你發財之情況,講句衰啲乃不義之財,賺左都唔會安樂! 呢個世界有否正路揾錢嘅途徑?
|
|
10. 上善若水 2012-08-20 14:07:36
|
|
曾經有內地學生跟我說,在香港很難結交本港朋友。 兩地文化差異的確很大,對內地學生來說,適應香港的工作生活與去外國幾乎沒有分別,既然如此,何不去外國?又或者返回自己熟悉的內地。
|
|
11. 訪問了內地生 2012-08-20 15:02:58
|
|
內地博士生的回應: 來香港邊工作和讀書, 三數年回內地便可當教授或其他機會, 薪資比香港更高,生活指數和樓價也比香港好, 因此在港時住板間房也不計意, 能屈能伸嗎! 大家都是80後, 香港的有沒有長遠的想法和給予類似機會呢?
|
|
12. 馬錦祥 2012-08-20 15:25:47
|
|
曾經有內地學生跟我說,在香港很難結交本港朋友。 兩地文化差異的確很大,對內地學生來說,適應香港的工作生活與去外國幾乎沒有分別,既然如此,何不去外國?又或者返回自己熟悉的內地。 還有,就算在港大已經讀到去博士後研究生,在香港也動不動給高登仔和毒果報稱為蝗蟲、五毛、大陸佬等,難怪孔慶東說香港人是狗!
|
|
13. 港燦 2012-08-20 19:16:29
|
|
大陆学生为何要回大陆,理由一字甘浅 -- 市场大,机会多。 举个例,成日屈系香港果班人可能吾知道,你地以为失左踪果班歌星,全部番晒大陆唱啦 ! 香港净系得个红馆,系大陆,唱完苏州,唱杭州,再唱武汉,南京,上海等等等等,都吾知几过瘾 !!
|
|
14. Sugar 2012-08-20 22:52:19
|
|
To 10/F 上善若水: 你說得對,內地學生很難融入香港社會,尤其是北方的,廣東話很難講得好. 我多年前在英國讀書時結識了幾位內地留學生,頗覺投緣.有時他們來港也會約我見面.去年其中一位尖子來港大讀master,見了面真是苦水一蘿蘿~~總之她說絕不會留港工作了.香港未能留住這些人才,未勉可惜.
|
|
15. 路過 2012-08-20 23:48:19
|
|
其實有時真係吾明有D香港人點解要歧視人地廣東話不標準。 去到外國,人地知你系中國人,只會同你講普通話,吾會有人同你講廣東話。 想想如果去到外囯,有個鬼佬的國語好過你,你羞吾羞家
|
|
16. 仲達 2012-08-21 00:37:33
|
|
感謝大家踴躍回應! 內地尖子離港原因很簡單,某些讀者已猜中,答案將於明天文章揭曉。 中港文化差異甚大,並非說誰好誰壞,而是由文字至生活方式的不同都大都難以短時間適應,我們應該抱着有容乃大的心態寬容熱誠對待內地人。 像某些政客常說香港將被赤化,如果是內地的某些生活方式,而又不涉及黑心食品及行為不雅等問題,即使在香港出現也並無不可。
|
|
17. 笑X死我 2012-08-21 03:34:26
|
|
王澤基教授是中文大學財務系教授、財務碩士課程主任、工商管理碩士課程副主任及亞太工商研究所主任,教授的都是來自全中國甚至世界各地的碩士尖子,主力研究金融體系的理論及其對宏觀經濟的影響。
簡單點說,王教授教出來的學生,都是全中國最聰明最頂尖的金融才俊,畢業後的首份工作,薪酬達兩三萬是等閒事,幾乎超過香港住戶收入中位數。
王教授的學生中,大部份都是內地生,絕少本港人,這個現象絕不涉及歧視,也非中大專利,而是香港一眾大學的普遍現象---最頂尖的都是內地人。
然而,就算得天獨厚,畢業後薪酬不俗,工作兩三年後,這批內地尖子始終選擇離開,而且不是個別例子,是普遍現象,使王教授慨嘆教出再多人才也留不住,他日香港何來競爭力?
這批內地尖子為何終歸離港?大家不妨猜猜。 <-------------------------仲達你真係笑X死我.我本來都唔出聲, 睇完你呢段我真係想笑. 你係咪無讀過U啊? 讀完個MBA出黎叫兩三萬叫尖子,你咪笑X死人啦? 仲有, 中大MBA排名幾多你又知唔知,讀果D人咩質素你又唔知知. 我簡單直接話比你聽, 你覺得王澤基勁,你覺得中大果D係尖子,完全只係因為你廢. 你個COLUMN質素低到我以後都廢X事睇. 收皮.
|
|
18. 何為尖子? 2012-08-21 07:09:40
|
|
雞蘭收片爛仔都有每月五,六萬啦, 尖子只有三萬jar.
|
|
19. 肥師奶 2012-08-21 07:23:04
|
|
我小學畢業, 有三條化骨龍, 在家買書自學 ,專注於房地產投資 ,開始資產是二十萬, 連續9年投資收入每月平均十萬,算不算尖子?
|
|
20. 中大MBA課程獲英國《金融時報》排名全球二十八 2012-08-21 09:04:58
|
|
英國《金融時報》今日公布全球百大工商管理碩士(MBA)課程排名,香港中文大學(中大)全日制MBA課程位列全球第二十八位。 中大工商管理學院院長黃德尊教授認為排名結果反映國際社會認同商學院多年來在課程改革上所付出的努力:「過去數年,商學院積極改革MBA課程,加入了不少新元素,這次的排名結果反映了課程再向前邁進了一大步。商學院憑藉教授們對中國商業的深入研究及龐大的校友網絡,特別在MBA課程之下,開辦了中國商業專修範疇,以深化同學對中國市場的認識。我們亦樂見一些畢業生已成功在內地開展他們的事業。此外,我們亦於本學年新增了幾個嶄新的課程,包括『企業風險管理』、『環球挑戰與策略性企業社會責任』等,協助同學們掌握環球市場的最新轉變,以把握機遇。」 中大MBA課程在《金融時報》排名中幾個主要範疇均表現突出,包括「事業晉升」(位列全球第七及亞洲第一)、「薪酬升幅」(127%, 位列全球第九)及「國際經驗」(位列全球第十二)。大部分同學均認為MBA課程能協助他們取得理想的學術成就及進一步拓展事業。在二零零八年的畢業生當中,超過六成在薪酬方面有雙倍或三倍的增長。雖然在金融海嘯的陰霾下,去年仍有47%的畢業同學有機會前往非原居地的外國企業工作,擴闊環球視野,工作地區更分佈於十三個不同國家,有助中大商學院的校友網絡擴展至差不多全球每個主要城市。 2010年1月25日 作為一個路過嘅人,有一點要提吓大家,尖子係講緊讀書最叻嘅人,這並唔等如揾倒最多錢嘅人! 而且讀完 MBA 出來,無工作經驗揾兩叁萬仲想點,想食人隻車咩? 做落有料到,人工同職級三級跳嘅中大 MBA 大把,你揾位插人都要有道理先出貼啦!
|
|
21. QQ 2012-08-21 09:25:01
|
|
IC , 原來在談論誰讀死書最好, 讀死書者傻仔而已
|
|
22. 投行人 2012-08-21 09:57:53
|
|
給17樓笑X死我: 你一來目中無人、二來唔尊重人、三來唔知搵錢有幾難,而家就算做投行,入職都係三十萬年薪,即係二萬五一個月,已經高過大部份大學生同碩士生,你想有幾高?定係你仲以為世界經濟好好,搵食好易? 呢個作者文筆同見識好過唔少報紙專欄,你唔鍾意學野可以唔睇,不過唔好係度污染回應箱。
|
|
23. 掹車邊80後 2012-08-21 10:49:36
|
|
To:
講得好, 我師兄做Actuarial science起薪都唔夠一萬, 但宜家做左十年已經升到20幾萬, 唔係話搵得多就係叻, 但no17 咁樣批評好唔尊重人
|
|
24. 笑X死我 2012-08-21 14:26:13
|
|
估唔到連讀者的質素都咁低 幾條友搵一兩三萬就話尖子....仲講到幾x大聲...... 係阿仲達話果D叫尖子. 我話比你聽中大MBA係廢的,因為我識好x多, 仲有, 唔讀MBA的人搵兩三萬你行路中環搵架車撞埋去都一堆, 不過咁岩就係搵唔到你地幾個讀者囉. 好心你地,搵人崇拜都崇過有料D啦. 幾皮野係香港好x多人都係GA LA.
|
|
25. 笑x死我 2012-08-21 14:29:44
|
|
給22樓的投行人: 你D閱讀能力好D好唔好啊? 係你地偶像講x到阿王生教出黎果D好x勁的尖子嘛. 你話你教到D中大人出黎搵兩三萬, 我咪唔x出聲囉.你講x到尖子係全中國最x勁果幾D,都係搵兩三萬,咁就抵比人笑啦. 我識大x巴人一出黎搵3-4萬, 但佢地讀書好x麻麻,咁佢地又係唔係尖子先? 如果你個POINT唔係人工, 就唔講話人地搵幾錢. 九x唔撘x咁.
|
|
26. 回24/25 我支持你 2012-08-21 14:44:46
|
|
寧要北京大學,清華大學,不要理工大學,不要浸會大學,不要樹仁學院,不要珠海書院,不要副學士,不要高級文馮
|
|
27. 讀好書,修身自家齊國平天下! 2012-08-21 14:51:45
|
|
讀一本好書可以啟迪心靈,英國伍斯特大學訪問了2,000名家長,選出孩子必讀的10本好書!
《聖誔頌歌》守財奴聖誔夜遇上精靈,回望平生吝嗇成性,失去親情,愛情和友情。
吝嗇老闆,導致公司人才凋零,員工質素低落,老闆出一分錢,員工出一分力,唔好蝦員工唔識計数,除非員工見到公司好好前景,自發努力工作,否則,員工見到公司冇乜發展潛力前景,根本不會努力工作。
不少老闆還不明白,現在是員工揀老闆,不是老闆揀員工的年代,我見到有老闆級以假名,留言灌輸"人工低是正常"的言論給讀者,想洗我們腦
|
|
28. Mortgage 2012-08-21 15:03:09
|
|
To 24/F, 25/F Doing good in school not equals earning rich. Network means a lot. It's also true many ppl can make at least 30K above. How can a fresh grad with no special background/ network and super outstanding school results? They just hope to earn not only knowledge but also network by themselves (taking a MBA, working unpaid overtime...). It's a shame to bully.
|
|
29. Mortgage 2012-08-21 15:06:25
|
|
To 24/F, 25/F Doing good in school not equals earning rich. Network means a lot. It's also true many ppl can make at least 30K above. How can a fresh grad with no special background/ network and super outstanding school results achieve this? They just hope to earn not only knowledge but also network by themselves (taking a MBA, working unpaid overtime...). It's a shame to bully.
|
|
30. 路見不平 2012-08-21 15:32:44
|
|
|
|
|
31. 問24,25樓 2012-08-21 15:56:37
|
|
你貴庚?學歷如何?做那一行業?有無子女?先回答後受教!!!!
|
|
32. 支持24,25 2012-08-21 17:41:46
|
|
說的對,3萬人工今時今日只夠糊口,供樓開支1萬,家用,老婆,仔女,自己,根本儲不起錢! 仲達只是學者,學者學者,學而不用,紙上談兵而沒實戰經驗的評論家,安坐家中電腦而知天下?水平真低
|
|
33. 搵位入老闆 2012-08-21 17:44:08
|
|
3萬蚊月入叫尖子,我的員工中五至中七畢業的人較多,付責一般行政文書派遞工作,我給他們月入1萬,是否過多了?應該給他們8千一個月才對唷! 謝謝仲達,我出師有名了。
|
|
34. 搵位入老闆 2012-08-21 17:44:09
|
|
3萬蚊月入叫尖子,我的員工中五至中七畢業的人較多,付責一般行政文書派遞工作,我給他們月入1萬,是否過多了?應該給他們8千一個月才對唷! 謝謝仲達,我出師有名了。
|
|
35. 笑x死我 2012-08-21 21:44:41
|
|
終於有D有識之仕出聲. 我可以話比你班人聽我絕對有資格xx呢個POST,因為我識實在太x多中大MBA的人,而我亦可以話比你地聽佢地絕對唔x係尖子之餘, 如果尖子搵兩三萬都真係廢得很. 個POINT係當你個人層次低,你就會覺得呢D人勁. 但當你有番咁上下,你就知道要做到呢D人的LEVEL,好x易.你唔認同,只因你廢.
|
|
36. Mortagage 2012-08-22 10:10:00
|
|
大家都無錯,三萬月薪對很多人來說的確只夠生活。更加以某些人看來只是大學畢業生的月薪起點,三五年後有十萬八萬一個月正常過正常,亦大有人在。 固此,王教授的尖子學生按理是偽尖子(不是有心冒犯,不要介意),真正的MBA尖子應是廿年前那種有錢都未必收而且是公司全額津貼學費的。一如現今大學本科生與廿年前的中三或中五畢業生之比較。尖子不尖子,名稱而已。 重點是,無論一個人的起步點如何,若有心自我提升,以閒錢閒暇進修不為過。所謂的有識之士可心平氣和指出社會現象的理解落差,平等交流,而不是口出惡言,自我炫耀,更甚者為米飯班主的剝削理據。此行本亦為部分論者之不齒,三萬之數只為旁論。 一言敝之:真假尖子,幻景一場;人格優劣,自在人心。
|
|
37. Mortgage 2012-08-22 10:28:25
|
|
順帶一提,工作若干年月入不過三萬者不用為此黯然。 收入多寡,影響的只是生活模式,與追求幸福無關。 一切坦然對之。
|
|
38. 新移民 2012-08-22 11:03:33
|
|
事實 , 妓女起碼月收7萬8萬, 但他們不幸福, 也不是尖子.
錢絕對不應是一切, 但香港是一個很特別的地方, 詹培忠曾說所有香港女人都是雞,當然我希望他是錯的.
|
|
| |
|
|