地產博客
瀏覽人次:18082    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1237)身在曹營心在漢的公務員

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月28日

  今早去到茶餐廳,有客人話老闆太嚴,除了幫襯客人一定要用安心出行之外,仲要打齊兩針,政府都唔需要公務員打針,到最近,政府睇了博士文章才要求進入政府大樓一定要掃安心出行,如果唔係博士話去到法庭,見到律師排隊填紙仔,都唔知道法庭可以不用安心出行

  老闆話,做生意唔能夠同政府比較,不少公務員是不服上司,不是香港政府,而是中央政府,正式是身在曹營心在漢,隨時去英國歸隊,所以,唔會與中央政府共同抗疫,就算香港爆疫,公務員又可以work from home ,人工照支,但如果茶餐廳爆疫,隨時要停業14日,如果發覺是茶餐廳防疫做得唔好,隨時拉人封舖,所以小心一些,寧願做少一些生意,希望客人見諒。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 元 2021-10-28 10:39:38
而家“網•烙”年代,

網:迷網,不知怎樣,無方向。甚麽對自已好,對自己壞都不清楚。無祖先,無民族。

烙:堅持己見,自殘都冇所謂。不理他人死活。

以上應用於所有自翔民主文明的地方。特别是美國,共和/民主兩党,已不共戴天之勢。
2. 引刀一快 2021-10-29 07:05:19
灣元

自詡,唔係自翔。