地產博客
瀏覽人次:19530    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(793)林鄭 plan 有冇害了人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月16日

  今早去到茶餐廳,又聽到有客人鬧林鄭,話林鄭在不適合的時候推出加大按保的林鄭 plan,令一些不合資格的人買樓,無形中幫地產去貨,將那批人做炮灰,向事實上林鄭在一年前推出林鄭 plan 之後,樓市即使在社運及疫情下,仍然保持平穩,那些用林鄭 plan 買樓的人,就算財務有困難都是他們的事,唔應該入林鄭數。

  同一個客人話,政府應該取消辣招,令地產市場活起來,更多人可以買樓,老闆話政府咁樣做唔對路,現在樓市勢弱,取消辣招,更加多人買樓,即是叫那些人做炮灰,今日鬧林鄭 plan 當日亦叫政府放寬按保,其實,政府放寬按保只是給予合資格買樓而又首期不足的人多一個機會,是否採用,主動權仍然在那些人手中,牛唔飲水就不能夠撳牛頭低,買咗樓升就自己威,供唔掂就話政府推人去做炮灰,咁樣講,試問政府官點夠膽做嘢。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 引刀一快 2020-10-16 15:45:35
遲啲出個飛地plan,香港人住屋就業加大灣區發展,一次滿足N個願望。
2. 三魂 2020-10-19 11:15:21
好多人平時就係專家, 不論打個風/任何政府言論/政策都話政府做得如何差劣, 但一去到自己輸錢, 就話政府氹人入局.

平時咁叻, 點解仲要聽他們口中的廢柴政府去買樓? 成年人, 為自己的決定負責任吧.