地產博客
瀏覽人次:15738    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(738)並非從善如流,而是政府救了自己

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年7月31日

  今早去到茶餐廳,老闆話做唔切。只停了兩日,熟客已經等唔住,全部嚟哂,不過始終有位俾我。有熟客話,今次政府從善如流,抵讚。我話政府可能逃過一劫,因為政府下令全日禁堂食之後一日,見勢色唔對,立刻開哂19區社區中心,同時亦有不少慈善團體開放他們的活動空間給人午膳。老實說,病毒無眼,不過人多聚集地方確診就會多一些,好話唔同聽。如果有確診者話去過某社區中心或者慈善團體活動空間午膳,就一褲都係,而且唔知道怎樣追尋。話政府從善如流,不如話政府自已救了自己。如果到下星期到期才取消,就真係要有官員問責下台。

  其實,現在一般食肆都做得非常好,清潔衛生唔在講。每一次都要替客人量度體溫,我認為可以做得好少少,就是要求客人留低姓名及電話,以便追尋。我昨日去港交所做節目,管理員根本認識我,但仍然要我留低聯絡電話。萬一有人確診,可以立刻通知我,我認為他們做得正確。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 而且唔知道怎樣追尋 2020-07-31 11:02:17
根據八仔用戶, 手機號碼發行數量, 本講流動人口可能有幾千萬人, 如果有人覺得健康碼好冒犯, 好麻煩, 咁出入場所嘟八仔, scan code, 或仲用緊功能機嘅留電話, 其實追蹤是很容易, 駛乜搞而家? 此鑊實是鄉講人害左自己。
2. 大鄉里 2020-07-31 11:37:51
假如由政府呼籲,門口有遮蔭的舖頭,中午可在門外放一两張椅,方便人坐着吃飯,相信大部份店主都樂意支持。不竟舉手之勞。

3. Fisherman 2020-07-31 12:01:08
1F好提議,進入公眾場所前,拍一下八達通(可扣$0.1給予公益金),到時有得跟。私隱緊要,亦或健康重要。
4. 引刀一快 2020-08-01 13:36:07
八達通冇實名制,而且可以隨時同人交換用,跌咗又可以執嚟用,追蹤性遠比手機低。
5. 引刀一快 2020-08-01 13:43:11
大鄉里兄

香港應該一直貫徹到底,乜都全部禁止。
廣州就係靠呢樣壓低疫情,依家鬆少少都死。
喺街揾地方食晏幾咁閒,以前中學日日都係自己揾位食飯盒,依家啲香港人身嬌肉貴,遇著呢啲小事就已經叫苦連天,遲啲仲有大把嘢捱呀。
6. ! 2020-08-01 15:22:02
引刀兄,
發觉香港人越來越興針對芝麻少事喋喋不休,反而國內文化现在較興講道德層面。