地產博客
瀏覽人次:12094    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1676)正正經經買港樓,輸極有個譜

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年11月23日

  今早去到茶餐廳,有客人話佢老婆唔信港樓,連自住單位都唔肯買,不過,在咁多年來,買港股亦賺了不少錢,突然間信人買了千幾萬FTX,現在一朝清零,近幾日喊了幾場,不過好彩,客人話佢信舊經濟,儲到錢就買樓收租,現在有四、五個中小型單位,不用擔心生活。

  老闆話,唔止FTX清零,買港股亦隨時會遇上停牌,但如果分散買藍籌,風險亦不大,不過話雖如此,港股即使最近回升,亦比年初的時候下跌了25 %,現在很多人都呻笨,尤其是遇上停牌的股票,或者清零的金融產品,都會對自己話,點解要搞咁多嘢,正正經經買港樓,輸極有個譜。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
3. 劍聖 2022-11-24 13:41:18
你如果不識finance.suggestion你買3393,一年升25%由今天起計,好過買樓,dividend每年有7%,如果沒信心,883,明年有9%.
4. 股神多冇樓 2022-11-24 20:54:39
講就天下無敵,咁叻一早發咗,使乜上地產網眼紅業主。