地產博客
瀏覽人次:15858    回應:2
文亮語

馬斯克荷蘭式拍賣鋤價

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月19日

  十幾年前我們公司買一幢大廈,對方是海外機構,所有條件,成交日期,什麼什麼也傾妥,租金提供的回報亦不低於市值,但在成交前兩個星期,我發覺業主提供的租金回報是經過刻意調整,否則就會大幅低於市值,原因是業主給予租客不合理的免租期,於是要求取消成交或者業主減價,經過一番擾攘,最後業主減價,我當然被業主的伙記鬧到失暈,話我用荷蘭式拍賣鋤價,其實我沒有,業主是有權唔賣,雖然事情隔了咁多年,但到現在,仍然有不少業主在賣樓時會整靚啲租約,但又唔聽到有人以租約回報未能反映真正市值來鋤價,或者,買家在還價時已經計好條數,根本鋤無可鋤。

  電車佬馬斯克以440億美元收購Twitter ,到最後一刻以Twitter 用戶有發水20-25%之嫌鋤價,收購亦立刻終止,Twitter 股價亦大幅下跌,我估計今次馬斯克用荷蘭式拍賣鋤價,絕對唔相信馬斯克事前唔知道Twitter 用戶數目有大幅發水,只是馬斯克先鎖定收購最高價,然後慢慢鋤價,並且接受Twitter 將用戶數目發水5%,Twitter 亦唔敢答應,代表Twitter 真的有將用戶數目發水,就算雙方取消交易,Twitter 股價亦很難回復正常,想唔賣都唔得,馬斯克這招真係高,就算Twitter 方面唔賣,亦不能沒收馬斯克10億誠意金,最後我估計馬斯克一定可以鋤到價,至於鋤到幾多,就要睇馬斯克功力,估計不會少於兩成,持有Twitter 股票的人今次真係被馬斯克玩死。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 十一哥 2022-05-20 10:46:18
講到實牙實齒,等老散落哂疊,先好似突然發現有警轟,算唔算古惑違法呢?擺明電車仔同吱吱夾埋造市啦,特登留一手口講賠冇法確認嘅虛擬客戶數據,幕後老細割完9菜就名正言順甩身分手?
2. 引刀一快 2022-05-20 20:52:12
十一座順嫂,依家學人讀新聞稿呀?

人地主播個個都好大空,妳唔好失禮喎。