地產博客
瀏覽人次:15160    回應:9
文亮語

俄烏衝突仲唔結束,歐盟就會分裂

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月18日

  昨日打算去食午飯之前,有客人剛剛離開,打完招呼之後,客人問俄烏衝突幾時結束,我話很快,可能比香港通關仲要快,有兩件事要留意,首先是美國國防部長打電話比俄羅斯部長,雖然奧斯汀話叮囑俄國房部長停戰,但我估計雙方是商討一些停戰條件,其次是美國用一票否決權,扣起拜登答應援助烏克蘭的400億美元,最快要到25號才有機會通過,如果唔通過,俄烏衝突就會結束,原因是澤連斯基是為錢而戰,冇錢唔會打落去,就算通過400億軍援,亦只能夠十日所用,烏克蘭變成一個無底深淵,美國佬是生意人,點會做蝕本生意,一定會諗辦法止蝕。

  美國冇錢,歐盟就頭痛,澤連斯基一定會逐個call,逐個捉,堂堂一個大國元首,一樣會被鬧到狗血淋頭,老實說,歐盟的國家元首條氣一定唔順,俄烏衝突是你們兩兄弟的事,幫是人情,唔幫是道理,既然幫人幫到被人鬧,歐盟又發揮唔到應有功能,倒不如退出仲有數為,任何一個國家退出歐盟 ,俄烏衝突應該結束。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 十一哥 2022-05-18 12:06:45
洋基佬講嘢叻在唔怕醜,傾吓就叫叮囑,明係比毛子捉哂上巴士運走就形容係切退(唔係撤),不過種種蹟像睇嚟…似係人哋兩老表灑花槍多D,D輸友上巴士都唔似經過生死相搏嘅樣子。
刀刀睇見真係又想周身搵嘢切嘞。
2. 引刀一快 2022-05-18 12:47:11
十一座順嫂,打唔贏就話一家親,你落唔到台咩?
哈哈哈哈😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
3. 引刀一快 2022-05-18 12:52:33

都唔知邊個揼心揼肺,仲俾人揼埋雞添啵,哈哈哈哈😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
4. 十一哥 2022-05-18 14:26:22
趴喺度賣海鮮就冇人認到咁,刀刀以為分身作多個藝名十一座順嫂….開多個窿…擔承.孖Q。
5. 向泛民说不 2022-05-18 18:28:22
今次印证了基辛格的名言,美国前国务卿亨利·基辛格曾经在上个世纪70年代说过这样一句名言:控制了石油,你就控制了国家;而控制了粮食,你就控制了人类。
俄佬控制能源和粮食,欧美的印钞泡沫面对实体经济,输的机会很大。
6. 引刀一快 2022-05-18 19:25:04
十一座順嫂

乜你喺句句都係Q,不如你講講你啲寶貴嘅方艙體驗,同大家分享一下,警惕下世人,要戴好口罩。
7. 十一哥 2022-05-18 22:51:00
方倉就未試過,刀刀個海鮮O倉就成日出入,冇象牙滑劣劣就係體驗,刀刀趴定喺度請大家分享…
8. 引刀一快 2022-05-19 13:41:01
十一座順嫂

冇牙,怪之你日日求“海鮮”喇,直接吞喇。
9. 引刀一快 2022-05-19 13:53:01
十一座順嫂

話時話,方艙裡面手機信號好唔好?俾個咁好嘅機會你修修心,應該感激上蒼喇,睇下你出返嚟,冇嗮殺傷力,靜心又淨身喎,俾個like你。