地產博客
瀏覽人次:21807    回應:3
文亮語

90萬英鎊可以做什麼

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年7月24日

  有老友問,90萬英鎊,大約962萬港元,究竟可以做什麼。我話在香港,唔夠買一個車位。在英國,唔夠畀足球員,例如阿歷斯山齊士,兩個星期薪金。

  老友話我唔識理財,90萬英鎊可以做好多嘢。倫敦市長話會用90萬英鎊在就業、房屋、教育協助用BNO移民英國的港人。962萬港元可以做咁多嘢,而我話唔夠買一個車位,話我識得理財,都冇人會相信。

  倫敦市長的90萬鎊言論,其實是向打算移民倫敦的港人忠告,來倫敦可以,不過只得90萬鎊幫助你們。無錢唔好嚟倫敦,情況就好似一個教人離家出走的人,對離家出走者講,我非常歡迎你到我屋企居住,但只能住一個沒有窗的雜物房,每日只能給予閣下多少交通費,老實說,打算離家出走的人聽到之後會不會離家出走,如果仍然出走,以後就唔好怪住得差,食又冇啖好食。倫敦市長其實講畀香港人知,倫敦大門為你開,無錢無銀莫進來。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. onclerkclerk 2021-07-24 17:34:16
五餅二魚。
2. 望東樓 2021-07-24 19:48:49
英國家庭稅後年入息中位數係三萬磅,咁當然南部會高好多。未知會否連租金。對佢地勁好啊。
3. Zeitgeist 2021-07-25 12:39:27
LOTR=
Leave HK,
realize On99,
Turn around,
Return to HK.