地產博客
瀏覽人次:18622    回應:2
文亮語

疫情下,那一間銀行不會向客戶追數

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年4月4日

  昨日下午,有老友話去酒吧飲番兩杯,六點前散水。其實不用六點前散水,是酒吧賣酒賣到六點,客人可以繼續飲,就算客人自己帶酒去酒吧飲都唔算犯法。不過,政府話畀下面,六點以後就唔好去酒吧飲酒。

  老友話近日生意難做,恐怕銀行追數。我問幫襯那一間,佢話匯豐,第二間銀行就唔敢講,匯豐應該沒有問題,因為匯豐唔派息。CEO祈耀年寫了一封信給香港人,話因為受到新冠疫情影響,要預留300億支持客戶,所以暫時唔派息。既然話支持客戶,最多唔再借,但應該唔會追數,老友聽完我發噏瘋之後話咁得杯落。我話,我不是CEO,只是亂噏,請老友千祈唔好咁認真,銀行家是無情講,最好是有所準備,否則,畀匯豐追數的時候唔好賴我。我頂唔順,不是頂老友唔順,而是頂網友唔順。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
2. 雲在青天水在瓶 2020-04-04 19:24:38
兩個人要傾得埋,不是因為有相同的話題,而是原自相同的邏輯。
兩個人要傾得深入,不僅僅是因為有相同的邏輯,而且要有相同水平的認知能力。
4. 引刀一快 2020-04-05 18:19:20
邏輯就係邏輯,全宇宙都一樣,冇分門別類。
分嘅只係理念,同邏輯推理能力。