香港政府太犯賤,永遠後知後覺;美國佬QE1&2都扭轉不到下跌嘅樓價,偏偏佢明知又繼續犯賤,邊個出嚟上街遊行話地產霸權,佢政策就傾斜到呢班人滿意爲止;到樓價真係跌到六個一皮啦,幾十萬業主上街啦,佢又先至識得平衡番。 反對派就係睇穿呢點,無論樓價升或跌,都有位置上位,多一個議藉無人會唔歡迎。 中央終於開口話要幫香港人有居所啦,我又係時候設計一d肥雞餐俾公司d員工食下。當樓價再起跌浪,我就要睇下你呢個犯賤政府點樣應付五十萬上街嘅業主,同埋排山倒海嘅結業裁員潮,加上無能爲力嘅QE政策,到大部份外資撤走,包括我呢間中型貿易行。 就要睇下你班賤人夠唔夠膽再買樓。而我已撤資,愛莫能助呀。