地產博客
瀏覽人次:20495    回應:2
文亮語

日本唔禁,唯有自己禁

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年6月9日

  今日中午打算與幾位同事去食日本餐,但有同事話,日本會在今個夏天將福島廢水倒入太平洋,將會有很多國家禁日本食材,估計香港亦不會例外,既然如此,不如早日適應,暫時唔食日本菜,直至日本政府採取行動,禁止輸出福島附近食材,或者停止傾倒核廢水,如果全世界沒有行動,日本政府會認為傾倒廢水是理所當然的,美國雖然同意,但美國已經禁止有關食材進口,而且仲非常詳細,行動是最實際。

  福島核電廠事故就好似第三個核彈在日本爆炸,既然日本一意孤行將核廢水傾入大海,全世界都唔好客氣,不但禁止受污染的食材進口,而且仲要減少返鄉下次數,有不少香港人認日本是他們的鄉下,否則就很容易享受到那些受污染食材,有人話唔怕,日本政府會嚴加管制,食材是很安全,既然是嚴加管制,點解唔直接禁止將廢水倒入太平洋,如果能力做唔到,就應該要求其他核子大國幫手,否則,日本會被孤立,最後害到自己。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 引刀一快 2023-06-09 15:58:39
睇返啲洋流方向,美斯真係多得日本仔唔少,近年啲阿根廷海捕紅蝦咁平,總係有原因嘅。
2. 偉 2023-06-11 11:26:47
除了日本魚生外, 還有貝殼類、海草類、甲殻類等, 都要遠離. 日本人賺取你的金錢, 會恭恭敬敬; 但對於處於自身利益衝突時, 拒於你門外. 真的" 八十二十六"對話了!