地產博客
瀏覽人次:21175    回應:1
文亮言

成熟投資者喜歡打書釘

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年7月20日

  有老友問我有冇去書展,我話疫情下,雖然已經打了兩針,但咁多人地方,可免則免,而且我去書展都唔會買書,最多打下書釘,如果要打書釘,不如在屋企打,因為仲有很多書仍然未睇。

  老友可能唔知道成熟投資者亦喜歡打書釘,而事實上不同年紀投資者對於投資物業有不同詮釋。年輕投資者鍾意買買賣賣,摸出摸入,就算買到一件優質貨都唔會長揸,賺多少錢就會賣走,跟著大宴親朋,物業代理最愛。

  中年的投資者發覺當年買入的物業,如可不賣走,今日升幅驚人,於是只買不賣,什麼逢三退一都是廢話,恐怕捉到鹿唔識脫角,最後揸到成手貨,當遇上風吹草動,如果財力不足,手上的貨就會被銀行大手清理。

  年紀比較大的投資者不時去睇樓盤,但很少還價,就算還價都是一個不合理低價,所以,物業代理最不喜歡年紀比較大的投資者,話他們只睇不買,只不過是打書釘。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 變種 2021-07-20 23:22:23

已打2針復必泰法國抵港男染變種病毒