昨晚老婆約了一班大媽食飯,問我一個人去邊度食飯,我話多數去馬會,因為有單人位,或者去扒房,在疫情之後,不少扒房開拓了單身位,方便單身客人幫襯,但好少聽到有中式酒樓開發單身位,一個人很難去幫襯中式酒樓。
中式酒樓經營者墨守成規,至今仍然懷念一大班人幫襯,其實,時代已經變了,不少人都唔鍾意應酬,放工之後一
個人食飯,去茶餐廳當然冇問題,但選擇比較少,如果中式酒樓開發單身座位,一個人飲碗燉湯,一菜一肉,一杯酒,埋單三四百元,相信會有很多單身中產幫襯,當單身客去慣去熟,到需要招呼客人時,就自動想起平時去開的酒樓,唔好淨係諗減價,放題,很多時是很難搵一大班人食飯。