|
|
| |
|
|
|
|
|
1. 70後 2011-06-28 11:19:12
|
|
湯生講得幾好, 其實香港是自由社會, 唔應該設立咁多限制, 應該由市場自行調節, 因為銀行本身係做生意嘅, 借錢出去收唔收得番應該佢自己評估, 唔洗你教佢做生意係咪, 銀行都唔想你揸住佢手寫字. 政府應該喺適當嘅時候做啲嘢, 但唔好太干預囉, 唔洗人地鬧爆先做嘢. 市民都會覺得政府強勢啲呀. 仲有啲印花稅啊, 而家唔知去邊到揾$100(物業200萬以下)印花稅嘅樓????唔該諗吓機制調節下啦, 成日話以民為本, 全部係口號嚟嘅!
|
|
2. 右派 2011-06-28 13:00:02
|
|
飯民班渣滓日日系度破壞香港的核心價值。自由經濟,每個要為自己的行為負責,多勞多得。
|
|
3. 飯民垃圾桶 2011-06-28 14:03:19
|
|
如果佢地幕後老闆唔係中央,佢地攪風攪雨攪埋D共產福利主義,諗住討好中央,趁勢攞埋未來特首黎做,就係枉作小人。班巨富一定等機會消滅呢班寄生蟲,阻住香港應有既發展,比上海天津追上你九條街。飯民賤種必成千古罪人。
|
|
4. YCC 2011-06-28 14:08:42
|
|
股市都比金融危機時升左好多哦,政府點解又唔去打壓股市啊? 將股市打殘,甘嘛有多D市民可以低價上車咯!? 樓市影響市民大眾,甘股市就對市民大眾完全沒影響咩?!?!?!?!
|
|
5. 右派 2011-06-28 14:49:04
|
|
我都要買黃金啊。結婚都要用黃金啊,點解政府唔幫我地,補貼也好,打擊黃金炒賣也好啊。
|
|
6. 80後 2011-06-29 00:54:39
|
|
樓上講得啱。我出世嗰時黃金價格係2仟幾蚊兩,而家萬幾蚊一兩,而家我地一班80後要結婚呀,(係一班,好大多數)政府應該出手打擊黃金炒賣,令到黃金價格下調,或提供資助,幫助80後結婚(買龍鳳鐲),咁樣好等我地可以結婚生仔開枝散業,同時可以幫到學校唔使被殺。。。唔好淨係幫上車買樓,上咗車都未必供到,份人工喺百物騰貴下點供樓呀?除非政府送層免供既樓。。。。根本用亂吠博攞分。
|
|
7. 5566 2011-06-29 21:47:39
|
|
本人並不同意以上5及6講既說話,可能真係80後,邊個話結婚一定買黃金?買鑽石或者唔買都得!但樓唔同,你可唔可以攞帳篷或睡袋係街瞓?
|
|
8. 借問聲 2011-06-29 21:50:17
|
|
|
|
|
9. 4466 2011-06-29 21:55:31
|
|
本人更加不同意以上4之說法,無人叫你買股票,股票亦唔係必需品,無人叫你中個頭埋去!!點解我地社會會搞成咁??係咪教育真係出左好大問題!?
|
|
10. 落機呀 2011-06-29 23:42:21
|
|
現在的年青人好奇怪:對人要求極高、對自己要求極低、又將自己放得很高、不願做事但又想分享成果。我不認為現在的年青人沒有機會,反而他們比起70後等更易突出自己,因為你們這個年代的出身的對手太弱,稍稍對工作認真、勤奮和準時的已經會得到賞識!
|
|
| |
|
|