No. of view:16374    Reply: 2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1333)一間接受有性病嫖客的妓院,有冇人夠膽幫襯

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月22日

  今早去到茶餐廳,有客人話越南將會全面解封,入境不但可以不用做核酸測試,甚至明知自己確診,都可以去越南旅行,香港應該跟隨,否則經濟一定會受到影響。

  老闆對客人講,大家到茶餐廳食飯飲咖啡,並不是茶餐廳出品特別出色,而是防疫工作做得妥當,只接受打3針的客人,據老闆的了解,茶餐廳客人確診率是非常低,大家為了安全,都比較喜歡幫襯,但如果茶餐廳任由未打針的客人幫襯,相信會嚇怕了一些客人,生意一定會減少,就好似一間接受有性病客人幫襯的妓院,有冇人夠膽幫襯,當越南全面解封,那些沒有確診的人會不會去旅遊,當然,太過封閉是不行,但全面開放,反而會有反效果。

 
I want to leave a message
Nickname
Message / Opinion
Captcha
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

Replyer Name
Password
1. 引刀一快 2022-05-22 13:53:50
十一座順嫂打骰果啲妓院,保證你唔會空手而歸,惹到周身紀念品。
哈哈哈哈
2. 引刀一快 2022-05-22 13:59:31
越南解封未必去,泰國解封就大把人去,唔係因為妓院有冇性病,係因為有冇妓院。
其實依家大陸有冇疫情,都肯定大把人想去,因為有需要嘅人太多。