No. of view:17234    Reply: 12
文亮語

沒收俄羅斯資產如懷璧其罪

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月22日

  昨晚與客人食飯,他擔心的世界大事也是我擔心的,我們並不擔心俄烏衝突,就算不是兄弟打交,最多算是地區性衝突,最大件事就是歐美各國沒收俄羅斯或者俄羅斯人資產,那些國家可能將俄羅斯變成清政府,沒有能力還擊,其實,沒收俄羅斯的資產是很危險,甚至是懷璧其罪。

  現在美國將俄羅斯趕入絕路,如果俄羅斯反撲,首先要對付的就是沒收俄羅斯資產而又沒有核武的國家,以俄烏衝突經驗,北約始終沒有正式派一兵一卒入烏克蘭抵抗俄羅斯,由此可見,冇一個國家夠膽與俄羅斯正面衝突,換句話說,任何國家被核武攻擊,其他強國只會口頭譴責,一定不會以核武還擊,既然知道俄羅斯有如此實力,點解要惹這個國家,沒收資產是很大件事,瑞士已經開始將俄羅斯人資產解封,懷璧其罪這個道理,那些國家應該懂得。

 
I want to leave a message
Nickname
Message / Opinion
Captcha
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

Replyer Name
Password
1. 引刀一快 2022-05-22 14:11:30
其實,未來最危險可能係中國。
北約冇人出兵,但係出武器,今後,俄佬無論打邊度,都會遇到世界性抗衡,唯獨打中國,就未必有人幫。
好在,俄佬講明射核彈,馬斯克講明會調轉頭飛,馬斯克有廠喺上海,應該保埋中國卦。
2. 十一哥 2022-05-23 11:43:26
刀刀天生dna喜歡逆向享受,期望電車仔掉轉佢寵幸佢,趴低承歡享受炮轟…日砰夜砰。
3. 向泛民说不 2022-05-24 09:39:32
11哥,只忠犬根本就是畜生,所以思想混乱。
当年俄罗斯扩展到远东之后,就受到英国的遏制啦,第一,高利贷给左宗堂,让满清收回新疆,第二就是支持日本打日俄战争。所以俄佬远东扩展就停止,改打土耳其。导致最后一战。
4. 十一哥 2022-05-24 12:19:20
3樓 人類歷史充滿恩怨情仇,成日沉浸喺前塵往事…一生心只有血海深仇報仇雪恨,人生意義何在?想雪恨…最到肉就係活得比你好,只有活得比仇人好…先真正釋放到自己嘅恨,先可以放下,放下係最開心嘅!
5. 引刀一快 2022-05-24 13:20:21
十一座順嫂

怪之寫足六年咒罵詆毀,原來全部係你嘅怨恨。
6. 引刀一快 2022-05-24 13:34:44
十一座順嫂

“想雪恨…最到肉就係活得比你好,只有活得比仇人好…先真正釋放到自己嘅恨,先可以放下,放下係最開心嘅!”

呢啲叫做“放下”?呢啲叫做唔使旨意放下。
活於不斷比較之上,將人生意義放喺別人嘅人生上,而且仲係自己諗嘅別人人生上,你咁緊張人地活得好唔好,咁你一世都唔會覺得自己好過對方。

塞錢入你袋呀,哈哈哈哈哈哈😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

你寫啲核突嘢寫六七年,睇怕你都唔係過得幾過癮。
7. 引刀一快 2022-05-24 13:40:29
向飯

你喺三樓寫乜?唔知有冇人睇得明,好混亂。
8. 向泛民说不 2022-05-24 15:03:26
只是想忠犬了解下历史者,当年俄佬原本是英国佬的盟国,但是东扩开始挑战英国人利益的时候,就透过满清和日本打代理人遏制了俄佬的东扩。

不过英国人就够贱,遏制俄佬之余,还要高利贷给满清和日本和俄佬打。

所以忠犬要知道,如果俄佬解体,忠犬主人是不会给西伯利亚这些土地回归给中国,相信主子会让西伯利亚独立,然后不断制造对立仇恨中国。

11哥,只美国忠犬根本就是日日系度玩分化,其实读过3国演义,宋朝历史,都应该知道中俄应该放下成见,历史问题历史解决,但是要抗衡美国佬的步步紧逼。9
9. 引刀一快 2022-05-24 19:25:00
俄狗

照咁講,我地應該多謝英國佬同日本仔喎,夾埋打殘你老細。

哈哈哈哈😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
10. 引刀一快 2022-05-24 19:26:36
俄狗向飯

你都幾老實喎,你睇歷史係睇演義,哈哈哈哈
11. 向泛民说不 2022-05-25 09:16:25
忠犬,1840年之后基本上就有记录啦,仲演义?好好睇下历史。左宗棠拿回新疆是依靠hsbc的高利贷,当时英国为什么支持满清?就是因为俄佬支持。还有日俄战争也是英国鬼支持日本对抗俄佬,所以日俄战争,俄佬完败之后,俄佬基本上停止了东扩。北方领土也是这个时候失去。二战之后,被老蒋,英美出卖。
13. 引刀一快 2022-05-25 11:59:36
向飯


你叫人睇三國演義啊,唔緊要,失智喺你呢個年齡好常見,唔使介懷。
冇老蔣的話,你全名就可能叫做向飯田之助。

講到尾,邊個搶中國土地?你講。