地產博客
瀏覽人次:18624    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(705)移民顧問項莊舞劍 意在沛公

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年6月6日

  昨晚有大約三個小時黑雨,今日早上都冇打算去跑步。一早起身去茶餐廳食個早餐,老闆問我知唔知道在港版國安法之後,移民查詢急升三四十倍,但那些移民顧問背後有目的。剛才老闆聽到有移民顧問對下屬話,睇實那些有樓而又準備移民的人,第一時間將他們擁有的物業,包括自住單位轉介到物業代理,因為那些移民的人無論如何都要撥一大筆錢去移民目的地。如果冇錢就要賣樓,就算移民唔成,收唔到介紹費,但可以分到賣樓佣金。所以,要著緊一些做有樓的準移民,冇樓的應該是條件比較差,可以放慢速度,甚至擺埋一邊,無謂浪費時間。

  咦?的確有道理,唔怪之得有不少人話移民,但結果冇移到,反而賣走層樓。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼