地產博客
瀏覽人次:26659    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(369)加按買樓是否很危險

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年8月10日

  今早去到茶餐廳,有熟客話加按自住單位,多買一層樓收租,問我有沒有危險。我都唔知怎樣回答,因為話有危險可以。我話沒有危險亦可以,唯有用例子說明:假設有一個人擁有一個沒有按揭,價值千萬住宅單位,他加按那個單位,取得500萬元,多買一個千萬住宅單位收租。這是很多人在以前的做法,亦由此梯級逐步增加持有物業。大家絕對不會覺得有危險,甚至認為做法太保守。其實,在樓價上升了一段長時間,當樓價處於高位時才加按買樓,的確有一定危險。如果樓價下跌,可能連渣都冇。

  在那人加按之後,他持有兩個千萬單位,負債一千萬元。倘若樓價上升五成,他的資產多了一千萬。不過,即使他不買樓,他的資產仍然有500萬增值,但倘若樓價下跌五成,如果他加按買了樓就變得一無所有。如果沒有買樓,他仍然有500萬。所以,加按買樓是一場賭博,是否能夠取得勝利,關鍵就是入市時機,但樓市在高位時業主才有能力加按買樓,在低位時反而會擔心被銀行追數。所以,業主可以隨時加按買樓,代表樓市已經在高位,熟客聽完我講話要認真考慮。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 巴 2018-08-10 10:43:33
不如講下大灣區投資機遇 或者 禁海外人仕買樓對社會晇既影響

高位借錢 遇著跌市 自然輸雙重

反之亦然
2. Bos fan 2018-08-10 15:57:28
零教人打仔,莫教人買/賣樓
3. 馬前炮 2018-08-10 17:07:07
樓市怎爆, 地署守門, 賣樓有序, 南丰Lp6申請賣樓一年才批, 就是要Lohas 4, 5 去得八八九九。不用爭。
4. 引刀一快 2018-08-10 18:04:08
加按買間大灣區豪宅住下,香港間屋收租,咁風險就細好多。
我上個禮拜睇過順德大良果間三層複式天池屋,天池過五百呎,市價七百幾,都已經俾人話癲價,香港坐大巴過去三粒鐘,高鐵通車之後就個零鐘,夜晚喺旺角坐van仔去粉嶺都要咁耐喇,有錢佬可能睇唔上眼,但係喺香港得間1000萬樓嘅人,呢個係越級享受嘅好機會。平D嘅百零萬一間,幾乎冇壓力。
大良D食肆,幾乎間間都掂嘅,民風又淳樸。
5. 引刀一快 2018-08-10 18:07:30
不過,依家買大陸屋,都係睇定D好,浪呀浪呀。
6. 雙重才是標準 2018-08-11 02:53:37
給你一個五星級的家,
如果你敢買又敢住嘅話。
瞓一覺分分鐘三樓變地下。