地產博客
瀏覽人次:23404    回應:13
敢說亮話

茶餐廳日誌(324)如果以投資者角度來看樓市,現在是不值得入市

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年4月22日

  今早去到茶餐廳,有熟客話我真的是不懂得睇樓市。不少專家以及業界人士話應該以投資者角度看樓市,眼界就會廣泛一些,會睇到樓市的升值潛力。所以,至今我雖然是一個物業投資者,但同時是一個失敗者。

  事實勝於雄辯,中原指數又破頂,我講什麼也沒有用。但如果是以一個投資者角度看樓市,施永青都話現在是收割期而非播種期。事實上現在買樓的人,投資者所佔的比例極少。如果眼界廣泛,就會睇到利息上升、供應增加,甚至時局不穩。在可見未來,投資回報是會下跌,甚至出現負回報,投資者又怎會在這個時候入市?只有那些實力不足,擔心樓價繼續上升的人現在才會入市,但那些人絕對不是投資者,他們會話因為剛性需求,所以不得不入市買樓。如果是以投資者角度看,現在絕對不是入市時機。我估計說那些話的人是曲線警告大家,並不是要以投資者角度來看樓市,而是從其他角度來看,樓市有沒有投資者。如果沒有,入市之前就要審慎考慮。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. CCL 2018-04-22 09:58:08
公私型比例將由6:4提升至7:3。
私樓供應將會進一步減少,在龐大的需求下CCL衝上1000係指日可待。
2. 引刀一快 2018-04-22 10:39:22
如果香港CCL上到1000,大灣區就等價於800以上,不過依家係五分之一價咋喎。
4. 引刀一快 2018-04-22 11:03:16
香港樓市投資者收手,大灣區樓市方興未艾,不過呢年幾實在太癲,唔係同香港有巨大價差的話,實在危險。
5. 引刀粉 2018-04-22 11:12:48
大灣區爛尾樓方興未艾,危樓處處。大灣區AA好耐未開單。

寧買香港貴價樓,莫買大灣爛尾樓。
6. 細價樓業主 2018-04-22 12:13:55
我才剛在十二月成交買了一單棟洋樓!也快快租出 有四厘回報!吾好聽專家講買樓收租回報低!另外我有朋友也剛買了新型納米樓收租,回報都有三厘,遲點加息 我們就如租。諗吾到有咩危機!
7. Hi hi 2018-04-22 13:02:17
恭喜6楼师兄!
8. 蓄芳待來年 2018-04-22 13:38:13

久未留言,最近留意到一個趨勢,全世界開始有默契地合唱:唱跌。


好似所有災難都將在今年、下年出現。


相當熟悉嘅氣味,同樣經歷在三年前嘅5月。被操控嘅傳媒,開始突然轉向,鋪天蓋地反映壞消息。


搞到我呢個立志做收租佬嘅耕田佬相當興奮,什至有d動搖,蠢蠢欲動。手上3塊磚就快過3年禁售期,心思思想丟兩塊。地產A老友拍心口話如果肯低市價3-5%,3日內即刻簽約,包賣。


多口問一問老叔父意見,點知俾佢省到暈。結尾一句係:買咗就好好過日子,安心做人,做嘢最忌半途而廢。識跳上跳落係叻仔,但多數會跌親,君不見股市專收叻仔?


我抗辯:投資者角度吖嘛!


結果差d被一個酒樽扑落來。


叔父大鬧:你老豆當日就係貪圖眼前嘅反謂暴利,所以賣田賣地,大大聲話日後跌咗再賣返,結果呢?d錢咪跌左囉!過去10年有幾十萬你呢d儍high!


我即刻笠水唔講,但心底計數,來回手續費三成,但保守估計會跌5成,樂觀d會跌7成,所以靜靜雞打電話俾地產A,話我預備好利是,叫佢發散手足金睛火眼𥄫實,呢排唱淡d專家嘅動向,睇下佢地點樣沽一間買3間,沽一幢入3幢。


邊有理由唔跌呢?衆志成城,麻煩大家一起嗌,一定跌⋯⋯ 七成!七成!七成!

10. 細價樓業主 2018-04-22 15:11:16
謝七樓!!
12. 小心哥 2018-04-22 21:09:47
睇返轉頭,過去其實有那一年才是投資者的最佳入市時機?答案是没有。但這不代表樓價不上升!
13. 引刀一快 2018-04-23 01:24:35
To 5樓

揾兩個爛尾樓樓盤嚟睇下呢,唔該。唔好又係貼惠州俾香港人呃去買宅基地果單嘢,貼咗N次喇你。
14. 引刀一快 2018-04-23 01:42:09
蓄芳兄

好深奧喎!唔明。

1,“什至有d動搖,蠢蠢欲動。手上3塊磚就快過3年禁售期,心思思想丟兩塊。

“3塊磚”點解?平時聽你D口氣,三十塊磚都唔止喎,要賣駛等果兩三塊到期咩?

2,“睇下佢地點樣沽一間買3間,沽一幢入3幢。

不如教教我,點樣入三間唔使俾DSD,或者點樣俾15%之後仲有水位,係唔係要賣自住樓?



15. 蓄芳待來年 2018-04-23 07:50:06

哈哈,刀兄別來無恙!


小弟真係吹大咗,邊有3塊磚吖,得3塊瓦片仔,啱啱夠遮頭咋。刀兄攞來養貓狗都幾十萬呎地,邊有得同刀兄比吖。刀兄見諒,都怪小弟夜郎自大,有怪勿怪!


不過都係要怨刀兄,3年前日日夜夜出來嚇鬼,話賭乜Q118,又什麼再下一浪97,搞到當時小弟驚到手騰腳震,入市時慌慌張張,走咗去買大,如果走去買細,你話幾好呢?依家諗返起,真係「多得你唔少」!哈哈!嗰陣時如果肯聽你老哥點,而家⋯⋯,唉,總之⋯⋯ 總之⋯⋯命也!


刀兄轉型去大灣區洗底後,小弟又冇跟,錯失發財大浪,唉,總之⋯⋯總之⋯⋯ 就係悔恨啦!今見刀兄又日夜論壇出動,賣力依舊,天道酬勤,刀兄加油呀!共勉之,共勉之!


答刀兄第2個問題:

如果刀兄你明,咁刀兄已經係波叔或者菜生李生啦,明冇?(絕對冇得罪之意,實乃係真心話。)


不過阿刀兄,撈到個大灣區波叔都唔錯啦,我真係信你喺大灣有幾十萬呎養緊貓狗㗎!(呢句都係真心話)。)


自住樓都沽埋佢?

刀兄真係睇得咁灰?小弟最盡都只係諗住放一間出來,然後攞來full pay剩低兩間,學東尼嘅零成本操作咋,然點知俾老叔父省咗鑊甘!


老叔父話唔趁低息借錢幾時借錢?我話來緊息口將會升,佢就叫我走出去呢個世界望吓比較吓之後先講,唉!


刀兄真係睇得咁灰?真係咁灰?你知我一直都信你㗎,咁呢浪跌幾多?七成?

16. 十一哥 2018-04-23 10:42:37
蓄芳兄   行文果然功力深厚、學到嘢、佩服  !