地產博客
瀏覽人次:22946    回應:11
文亮語

加價唔緊要,最緊要地產商肯賣樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年5月24日

  有朋友引用報導說地產商見中原指數不斷創新高,有見及此,準備積極推盤,14個新盤加價推出市場,樓價又會繼續創新高,佢以為激我,誰不知我話加價唔緊要,最緊要是地產商肯賣樓,樓價是否會被接受由市民決定,如果樓價是市民可以負擔得起,每一個樓盤都會賣個滿堂紅,這當然是一件好事,但如果樓價是市民負擔不起,新樓滯銷的話,這證明新樓樓價過高,老實說,我對於地產商話14新盤齊發只是持觀望態度,他們經常都話賣樓,最終都是逐粒逐粒賣,加大供應量其實是自暴其短,賣剩大量貨尾以後要減價才可以賣樓。

  現在利息低迷,在可見將來都不會太高,這有利地產商持貨,他們借貸利率每年不到2%,就算貨尾十年不賣,只要樓價十年後比現在上升20%就已經有賺,所以大部分地產商都不急於賣樓,政府又沒有任何法例強迫他們賣樓,但地產商不知道,他們建房賣樓是社會企業責任,如果米商有地產商權力,香港人就要捱貴米,但有人話我怎樣說也沒有用,政府是害怕了地產商,不敢強迫地產商賣樓,這點我又覺得很奇怪,政府應該害怕的是人民,並不是地產商,不過,政府的行為真的好似是害怕了地產商,不敢向地產商出招,只敢打壓那些沒有囤積居奇投資者。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. Thomas 2018-05-24 09:53:58
好簡單, 政府的人退休後想要入地產商公司打工, 在政府部門工作時, 就要善待未來老闆。
2. mr ngan 2018-05-24 10:52:45
非常同意1/F
3. 真真薯片 2018-05-24 11:29:41
建房賣樓係地產商既社會責任??

似乎改成“比大錢地產商賺係社會既責任”,會比較符合實況
4. 湯瑪斯 2018-05-24 11:33:30

最近上網,發現有一位連續多年估中樓價上升的磚家話香港樓市沒有泡沫。他的理論是香港人資產結存多於樓按欠款,所以沒有泡沬。這樣的理論都可以成立,實屬奇聞。李嘉誠大把錢,我同佢加埋唔通算兩個大富豪?唔通我都買得起過億既豪宅?估神巴菲特為泡沬的形成下了一個定義「樓按(即採用「槓杆」)可以加到很高很高,泡沫就是這樣了。」我的理解是有樓按(「槓杆」)就有泡沬。小泡沬問題不大,大泡沫就問題好大!瑞銀話香港樓市的泡沬危機世界排行第七,你話香港樓市的泡沬大唔大?

5. 真真薯片 2018-05-24 13:00:23
講到尾,香港既情況係正苦,建制,犯民,朝野左中右幾乎全部比地霸收買,行政+法律去保住地霸既壟斷供應地位,結果地霸將房屋當係黃牛飛咁抄,圍乾貨然後遂粒賣,你真係吹佢唔漲

在下一直以黎堅持地霸囤貨論,早就預言浪澄灣式賣樓會成為常態,以前好多人會反駁,依家果班人唔見晒
6. 十一哥 2018-05-24 14:10:31
自己受能力所限炒得一件咁多、思覺認為…全人類比地霸收買哂、夾計谷到樓市金槍不倒、整到佢~冇膽更冇力~去炒、恨由心生、唯有望人地抃街…等佢有得再執死鷄、咁就啱哂邏輯嘞 !

8. 好迷茫 2018-05-25 01:43:25
其實現在樓升到瘋,到底會不會跌?
9. 引刀一快 2018-05-25 07:45:49
咁嘅邏輯,話引刀都啱喎,引刀叫曬D人去大灣區,然後香港樓市爆煲,咁引刀條窮L咪有得喺香港買樓囉,真係神機妙算,洞悉天機。
10. 好友淡友 2018-05-25 07:46:06
我不認同地產商有社會企業責任、也不認為需要有法例去迫他們賣樓。

而且呢個政府只喜歡俾辣招小市民嘆,點敢郁佢個米飯班主。

政府應做好置業階梯,多建居屋,讓小市門有上車希望。就不會出現這種樓市恐慌的局面。

沒有搶購就沒需要「迫」地產商賣樓。
11. 引刀一快 2018-05-25 07:56:42
我越來越懷疑,地產商囤貨,係大陸嘅意思,一直保持樓市高企,防止港樓爆引發骨牌效應,大灣區依家嘅樓價,都係癲嘅,不過個“值”,一部分就係在於未來兩地通融,珠三角與香港嘅價差,香港爆,咁大灣區就冇咁值,去返年幾前就係跌一半,都幾大鑊。
12. 真真薯片 2018-05-25 11:27:43
刀兄,難得閣下仲會回應果d完全冇point,純粹人身攻擊既留言,佩服

香港樓市跟大陸行就有,要香港樓市調轉去拉動/拉倒大陸樓市,我認為機會唔大,正如你冇冇見港股帶動A股?A股帶動港股就多