地產博客
瀏覽人次:22498    回應:4
文亮言

千祈唔好相信小道消息

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年2月16日

  今日早上,有老友到公司,佢話收到小道消息,蔡志忠,汪敦敬與我不咬弦,他可以做和事佬,我話千祈唔好相信小道消息,我們三人不知幾好傾,大家對於樓市有唔同意見是正常,蔡志忠同我都是口是心非,他睇好樓市就賣樓,我睇唔好樓市就買樓,不過,大家所見的是表面,老蔡的賣出價多過我的買入價40%,有咁大差異,改變態度又有什麼出奇,至於老汪,他微觀睇樓市,我則用宏觀,其實宏觀與微觀都是一樣,只是表達我們的意見。

  老友問我們三人有沒有共同嗜好,當然有,一個字「酒」,昨日他們兩位以及網主等人到紀惠聚一聚,之後午餐兼飲到不亦樂乎,話我哋唔啱,都唔知邊個講,總之,小道消息千祈唔好相信。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 可愛 2019-02-17 00:30:56
香港的可愛之處,就是言論自由。真理越辯越明,大家各抒己見,又不是人復身攻擊,冇問題。
2. al70 2019-02-17 02:22:12
即系高级打手不停唱好,又話跌10%已夠,又乜又7,匙盤又冇乜,租盤又冇乜,吹到去弋碧沙漠盘,再吹9及升龍市,口术托市出貨,大家收到未?
3. p p 2019-02-17 02:33:27
對樓市有不同看法又能廣泛同各位讀者分享其看法,這正是香港言論自由的珍貴之處,只是小弟過去比較同意博士的看法而近年比較同意老汪的看法的不同而已。相信市場上亦有不同投資者,所以有看好有看淡,有買有賣才是正常的市場同活躍吧。
4. 望東樓 2019-02-17 09:09:22
每日金句:『老蔡的賣出價多(高?)過我的買入價40%

查實兩位都係為大家好,博士擔心冇能力嘅樓好亂上車累街坊。

蔡生擔心個市上咗而其他人無貨得個睇字,唯有割愛忍痛將佢自家粒大鑽石一劏十益多幾個無貨係手嘅可憐人。遺憾嘅係蔡生無一劏一百,咁就可以幫多九十個可憐人。