地產博客
瀏覽人次:25055    回應:8
文亮言

真亦假時假亦真的樓盤

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年8月15日

  星期一老C大發雷霆,話物業市場上有16萬個單位放盤,只得一萬個是真的,老C的說話,擺到明話EAA監管不力,估計梁永祥以及EAA的同事這兩日忙到不得了,不斷從各種傳媒渠道追查假盤的來源,理論上16萬個放盤,只得一萬個是真的,假盤可以順手拿來,但EAA將會發覺,假盤的數量其實不多,因為每一個業主都會將打算出售的物業交給不同物業代理行或者網站放售,一個樓盤就會衍生多個放盤,但不能夠說那些放盤是假盤,不過,1:16就似乎太多,究竟假盤是否大量存在,這關乎EAA的工作,我相信很快就會有答案。

  老C大發雷霆之後,隨即宣布旗下兩間物業代理行投資巨額金錢來研發新科技來過濾假盤,當老C宣布之後,傳媒朋友立刻明白,原來是嶄新的宣傳手法,不過無論如何,老C的假盤論已經成為城中話題,老C的中國文學水準爆燈,在適當時候引用曹雪芹在紅樓夢所說「真亦假時假亦真」,樓盤的真真假假很難界定得很清楚。

  老實說,我個人不認為有太多假盤出現,如果大型物業代理行發出假盤吸客,小則有損聲譽,大則被客戶向EAA投訴,出現假盤的成數不高,小型物業代理行發出假盤吸客,就算吸到客又如何,他們自己都冇盤,變成為他人作嫁衣裳,咁蠢的事物業代理一定不會做,所以,假盤之說,流言居多。

  有一些業主自己無端端發出假盤,假設有一個住宅單位,業主打算賣1,000萬,但有物業代理說樓市正在上升,而那個又是優質單位,可以嗌高100萬,業主當然從善如流,並且非常感激那位物業代理,當那位業主的單位在市場上放售有一段時間,但仍然未能售出之後,他會發覺市場上有同類型單位成交,但成交價比他的叫價低大約5至10%,如果那位業主醒目,就知道他是為他人作嫁衣裳,自己無端端出了一個假亦真時真亦假的樓盤。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

回應者名稱
密碼
1. 真真薯片 2018-08-15 10:02:10
地代既主要工作就係呃晒兩邊,從而制造成交,有筍盤只會益熟客,用家係用黎劏既魚腩,呢個行規玩左幾十年,成個社會已經接受左個玩法,老屍話搞真盤,就算佢真心想搞,都唔知從何搞起
2. Reader 2018-08-15 10:02:52
I have been searching for potential property for half year, and there are indeed more than half of the ads are "dummy".  Whenever I ask the agents about the properties I am interested to look into, I am told that the information are not updated, either the properties have been sold months ago or the prices are not updated (with $0.5M to $1M difference !).  The agents admitted themselves ads are not truely reflect what's there in the market.
3. 真真盤 2018-08-15 10:10:19
點解出真盤要俾八千萬/ 四千萬?
5. 搵樓人士 2018-08-15 13:08:18
如果在網上搵樓,打俾代理,十個有九個都話賣咗,咁係咪算假盤?
6. 劏魚腩 2018-08-15 16:54:32
早三幾年好似好多人話供得起但冇首期, and now, 經過正苦一輪又一輪托市後, 可能有好多人有首期但單名供唔起了, 就算供得起, 利息扣稅額都唔夠用了。 
7. 舍神 2018-08-15 17:20:49
老實說, 中原算多真盤,但假的也是有的!
當年我買現在的自住屋苑,希望買心中座向的, 但遲遲冇人放盤!
有一日中原網上突然有個心目中的放盤,即刻問跟開那aa仲乜唔通知我,
點知佢唔好意思咁話是釣魚盤!

查? 到時佢就話筍盤已賣..........
有真盤的話當然希望自己獨享,可以的話連同事都唔會講啦!

如果是細aa, 網上的,假得仲離譜!十間有十間假! 其中村屋更甚!成緊6xx,網上就全都是4xx字!
上個月我放一間750,網上見到的居然寫650! 早幾星期賣掉了, 但個盤仍然健在!

到大家睇實樓時便知是另一個世界!
8. 引刀一快 2018-08-15 17:24:09
大陸以前就真係好興假盤,呃客入門、呃電話,依家有監管就好D嘞。


9. Aha 2018-08-16 01:34:55
查實,老C老闆只是副業,演員才是其正職,不過,都是來掩飾其殺手的真正身份。
老C成名作「無為而治」家傳戶曉,相信大部份人都看得出是他自我吹噓、忘我演繹的免費宣傳屎橋。不過,這都是表面,想當年,有不少業界誤信其無為而治偏方而中毒,這是老C殺人於無形的絕招!
面對老C最近新的C觀點「假盤論」,一句總結—「你認真便輸了!」